Sepon W126 300SE 200D (korj: W123 200D, W140 S320)

Vastaa Viestiin
Avatar
Seppo
Viestit: 498
Liittynyt: 08.11.2007 11:35
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Seppo »

dealer kirjoitti:Öljynjäähdytin on ollut STT setissä alunperin muttei kuvassa näy ?
Kaipa se semmoinen sitten totta tosiaan uupuu; tais edellisellä käyttäjällä olla vaan ölöpänkierto suodatinjalan ja pohjan kautta...
W 123 200D '84 > 635 000 km (liikenteessä 12/22 - 09/23)
W 140 S320 '95, ~465 000 km (liikenteessä 02/21 - 12/22, ruoste...)
W 126 300SE '90, ~695 000 km (katsastettu 05/23, ajossa 09/23 -->)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29051
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Alunperin suodatinjalassa on lähtö öljynpaineelle takapuolella ja jäähdyttimelle lähdöt etupuolella, öljynpaluu pikkuöljypohjan kylkeen.
oulaistenliikenne.fi
Avatar
Seppo
Viestit: 498
Liittynyt: 08.11.2007 11:35
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Seppo »

OK, kiitos tiedoista; onneksi ei tämän kanssa kiire ole, joten voipi koittaa hommata puuttuvia palikoita internetin nurkista ihan rauhassa. Tämä turbomualima muutenkin itelle ihan uutta, joten äimisteltävää riittää... :roll:
W 123 200D '84 > 635 000 km (liikenteessä 12/22 - 09/23)
W 140 S320 '95, ~465 000 km (liikenteessä 02/21 - 12/22, ruoste...)
W 126 300SE '90, ~695 000 km (katsastettu 05/23, ajossa 09/23 -->)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
Avatar
jari_w123
Mersutohtori
Viestit: 1919
Liittynyt: 11.2.2006 0:35
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Helpommalla pääsee kun hommaa 300d:n suodatinjalan ja öljynjäähdyttimen
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
Avatar
Seppo
Viestit: 498
Liittynyt: 08.11.2007 11:35
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Seppo »

OK, voisipa olla erittäin varteenotettava vaihtoehto kun nämä (t)urpoilut pääsevät joskus aikanaan vauhtiin, kiitosta !
W 123 200D '84 > 635 000 km (liikenteessä 12/22 - 09/23)
W 140 S320 '95, ~465 000 km (liikenteessä 02/21 - 12/22, ruoste...)
W 126 300SE '90, ~695 000 km (katsastettu 05/23, ajossa 09/23 -->)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29051
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Niin se olikin 300D.ssä vakiovarusteena öljynjäähdytin, sittenhän niitä löytyy kohtuudella :idea: Minulla on tuossa 240D:ssäkin, lienee jenkkimallin "syytä".
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Ostoilmo voorumille niin varmaan löytyy OM617-sepiltä :idea:

Taisin ihtekkiin suunnilleen lahjoittaa yhden koneen lauhareineen jonnekin päin pohiammaata pari vuotta sitten :?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Seppo
Viestit: 498
Liittynyt: 08.11.2007 11:35
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Seppo »

Peräpäästä kuulunut pikku putputtelu voimistui lopulta turhan kovaksi pörinäksi, varsinkin kiihdytettäessä bensa-automainen turina kuului eritoten luu ulukona ajettaessa hyvinkin selvästi. Kaukaahan ei syyllistä tarvinnut hakea, tuommoisen osan vaihto oli lauantaina ohjelmassa. Kohtuu hyvin irtos vanaha paikaltaan, oisko vajaa 20 minuuttia tuhraantunu remontissa.

Kuva

Tuli vähän maalattuakin tuota ennen paikalleen laittoa, josko kestäis piirun verran kauemmin :roll:

Talaviki kait se sieltä joskus tullee, nastarenkaiden vanteitakin piti vähän entrata, pilkistää kuvasta.
W 123 200D '84 > 635 000 km (liikenteessä 12/22 - 09/23)
W 140 S320 '95, ~465 000 km (liikenteessä 02/21 - 12/22, ruoste...)
W 126 300SE '90, ~695 000 km (katsastettu 05/23, ajossa 09/23 -->)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
Avatar
Seppo
Viestit: 498
Liittynyt: 08.11.2007 11:35
Paikkakunta: Oulu

W126:sta välillä

Viesti Kirjoittaja Seppo »

Kuinka päästä tästä:
Kuva

Tähän:
Kuva

Yksi vaihtoehto on kuoria anturin metallikuorta auki ja asentaa parhaaksi katsomallaan tavalla moinen härpäke (3kOhm NTC) johtojen päihin kiinni:
Kuva
W 123 200D '84 > 635 000 km (liikenteessä 12/22 - 09/23)
W 140 S320 '95, ~465 000 km (liikenteessä 02/21 - 12/22, ruoste...)
W 126 300SE '90, ~695 000 km (katsastettu 05/23, ajossa 09/23 -->)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Jaa, eipä ollut paliosta kiinni 8)
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Seppo
Viestit: 498
Liittynyt: 08.11.2007 11:35
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Seppo »

Pari kertaa XUXin Ässän tien päällä nähtyäni tuli innostusta saattaa omakin Ässä katsastus/-ajokuntoon, vaatiipi alapallojen uusinnan ja takatukivarren vaihdon. Aloteltu on palloista ja siinä sivussa jotain muutakin tuleepi tehtyä.

Kuva

Riivatun absi-anturit eivät näemmä lähde suosiolla irti, joten otin pistokkeet irti konehuoneen puolelta ja vielä pitää tempaista ne läpivientikumit irti ennenkuin saanee olka-akselin korjaamolle vietyä.

Kuva

Jatkuu tästä taas joku viikko...
W 123 200D '84 > 635 000 km (liikenteessä 12/22 - 09/23)
W 140 S320 '95, ~465 000 km (liikenteessä 02/21 - 12/22, ruoste...)
W 126 300SE '90, ~695 000 km (katsastettu 05/23, ajossa 09/23 -->)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Seppo kirjoitti:Pari kertaa XUXin Ässän tien päällä nähtyäni tuli innostusta saattaa omakin Ässä katsastus/-ajokuntoon...
Jotakin hyötyäkin kun levittelen nuita OM617A:n höyryjä pitkin kyliä :lol:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
Seppo
Viestit: 498
Liittynyt: 08.11.2007 11:35
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Seppo »

Piti räppästä hätänen kuva kun aamuliikenteessä männä viikolla huristeli kokonaista kaksi kpl:tta 737:aa menemään. 240 D oli hän joka meni eellä:
Kuva

Siinä ois sitten työsarkaa Ässälle kun ehtis/jaksais alotella etupään kasausta:
Kuva

Föörderin Lemmit siellä nätisti paikallaan jonkin epäilyttävän valkoisen asennusjauhon kera. Vajaa 200 € tuli säästettyä tällä tavalla ite purkamalla vs. ajamalla auto pajalle ja "Laittakaapa uuvet alapallot, kiitos".
W 123 200D '84 > 635 000 km (liikenteessä 12/22 - 09/23)
W 140 S320 '95, ~465 000 km (liikenteessä 02/21 - 12/22, ruoste...)
W 126 300SE '90, ~695 000 km (katsastettu 05/23, ajossa 09/23 -->)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
Avatar
Seppo
Viestit: 498
Liittynyt: 08.11.2007 11:35
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Seppo »

Talavi tekee näemmä tuloaan ja MB-Texxi meinaa jo aamuisin jäätää kylymää rinkiä arssin ympärille, joten häätyi asennella tori.fi:stä löydetyt mallikohtaiset päälliset istuimiin (ku halavalla sain). Selkäpäälliset jätin vielä laittamatta, josko pärjäiski ilman niitä. Ai niin, kuvassahan näkyy myös yks baby-step lähemmäs turboa, kiitos jovihavan ! Mutta kuten sanottu, niin kauan kuin kuski viheltelee ajaessaan, ei turbon vihellyksiä tarvita :happy:

Kuva

Kuva

Ja kuten autoistakin jo voi arvata, vaatemuotikin täytyy tietysti olla aina viimmeisen päälle viimeisten virtausten mukaista, joten netin syövereistä tilasin itelle:
Kuva

:lol:
W 123 200D '84 > 635 000 km (liikenteessä 12/22 - 09/23)
W 140 S320 '95, ~465 000 km (liikenteessä 02/21 - 12/22, ruoste...)
W 126 300SE '90, ~695 000 km (katsastettu 05/23, ajossa 09/23 -->)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Hienoa! Kohta pitää päästää oma ässäkin talviunille. On se vaan ollut niin mahottoman kiva loppukesä ässän kanssa seurustellessa. Urheiluvarusteiden kuljetukseen W126 ei tosin ole optimoitu vaikka tilava onkin.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

XUX63 kirjoitti:Hienoa! Kohta pitää päästää oma ässäkin talviunille. On se vaan ollut niin mahottoman kiva loppukesä ässän kanssa seurustellessa. Urheiluvarusteiden kuljetukseen W126 ei tosin ole optimoitu vaikka tilava onkin.
Joko oot saanut lämpöä kabiiniin?

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29051
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Mistä paita ? :roll: Tilaan kans jos löytyy XXXXXXXL kokoja :idea:
Avatar
Seppo
Viestit: 498
Liittynyt: 08.11.2007 11:35
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Seppo »

Paita löytyi paikasta nimeltä etsy.com, pitäis olla ihan käsin tilauksesta tehtyä tavaraa (syötä hakukenttään vaikkapa retro mercedes). Liekö vielä myynnissä / kokoja; eiköhän se sieltä seleviä.

Vai lämpöonkkelmmia Ässässä, niitä mullakin on piisannut koko omistusajan verran, välillä enemmän välillä vähemmän...tuo automaatti-ilmastointi varsinkin on ainakin kohtuu vikaherkkä mitä nyt on tullu eri foorumeita luettua. Oon vaihtanunna vesiventtiiliä, apukiertopumppua, säätöyksikköä jne, mutta vielä ei itselläkään kaikki pelaa niinkuin pitäisi. Seuraavaksi tilauksessa Saksasta käytetty kokonainen säätöventtiilihärpäke, josko se megneetti olis mulla jotenkin väsähtänyt aikojen saatossa eikä jaksa enää liikuttaa venttiiliä oikein...sitten vois siirtyä mittailemaan lämpöantureita ja vakuumielementtejä...
W 123 200D '84 > 635 000 km (liikenteessä 12/22 - 09/23)
W 140 S320 '95, ~465 000 km (liikenteessä 02/21 - 12/22, ruoste...)
W 126 300SE '90, ~695 000 km (katsastettu 05/23, ajossa 09/23 -->)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
Pontus
Viestit: 95
Liittynyt: 19.10.2010 15:33
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Pontus »

Ja kuten autoistakin jo voi arvata, vaatemuotikin täytyy tietysti olla aina viimmeisen päälle viimeisten virtausten mukaista, joten netin syövereistä tilasin itelle:
Kuva

:lol:[/quote]

Nyt taidan tietää mitä toivon Joululahjaksi! 8)
W124 E200 1994
W123 230E 1982 (mr-projekti)
S204 200 kompressor 2008

Ex Mercedes Benz w115 220 D (mr)
Avatar
Seppo
Viestit: 498
Liittynyt: 08.11.2007 11:35
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Seppo »

Johan löytyi lopulta aikaa ja intoa saattaa Ässändeerusta etiäpäin. ABSi-anturit konehuoneen puolelle, kumitutin ähellys paikalleen, jouset kasaan jumalattoman ähinän kera rengasta ja jalakoja vastaan tukien, iskarin yläpää irti (alapään pultit sen näköiset, että liekö ikinä saa irtikään...) että sais vähän vähemmällä vaivalla jousen survottua takas, sitten tunkkausta altapäin, että sai alapallon mutterin kirrattua, samoin raijetangon päälle sama homma. Levyt paikalleen, uuvet laakerit rasvoineen, jarrusatulat, palat, renkaat. Vielä pitää muistaa kiristää ylätukivarren mutteri nyt kun auto makaa renkaillaan, mutta tässä vaiheessa jo nälätti sen verran että olokoot siinä tälle päivää prkl :lol:

Kuva

Kuva

Kuva

Kait se häätyy käyvä vielä jälet siivoamassa ja pikku koeajokin ois poikaa ennen takatukivarsiremppaa...
W 123 200D '84 > 635 000 km (liikenteessä 12/22 - 09/23)
W 140 S320 '95, ~465 000 km (liikenteessä 02/21 - 12/22, ruoste...)
W 126 300SE '90, ~695 000 km (katsastettu 05/23, ajossa 09/23 -->)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Doddiih, tallissa sattuu ja tapahtuu :lol:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
Seppo
Viestit: 498
Liittynyt: 08.11.2007 11:35
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Seppo »

XUX63 kirjoitti:Doddiih, tallissa sattuu ja tapahtuu :lol:
Jees, ihammukavatahan tuo oli kuitenkin, tosin kroppa näyttää tänään muistavan eiliset työasennot aika mukavasti :lol: jospa ees osa jumeista ois vielä peräisin perjantain mesesählystä :wink:
W 123 200D '84 > 635 000 km (liikenteessä 12/22 - 09/23)
W 140 S320 '95, ~465 000 km (liikenteessä 02/21 - 12/22, ruoste...)
W 126 300SE '90, ~695 000 km (katsastettu 05/23, ajossa 09/23 -->)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Kahtelin siinnä tännään ohiajaissa että oiskohan Seppo ässän kimpussa, pieni ilka kävi mielessä että ois voinu vaikka jarrutella moriestamaan. Vaan kun oli just saanu vuokraportterin hyvään lentoon niin ei vihtiny alakaa hölläilemään, ehhin jo illaksi tänne kotoseuvuille entiselle 973-alueelle ;)
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Seppo
Viestit: 498
Liittynyt: 08.11.2007 11:35
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Seppo »

No oisit vaan tullunna, vaikka itekki tiiän että pitkälle matkalle lähettyä jaksa turhia pysähellä vähän väliä :)

Tulihan sitä tosiaan käytyä paikkoja siivoamassa ja tärskäytin koneenkin käymään; koeajolle ei päässy kun sen verran vielä siinä homma kesken, että tarvinnee käyvä naapurissa pulttipyssyn kanssa kirimässä se ylätukivarren mutteri, ei ala kiristymään muuten...
W 123 200D '84 > 635 000 km (liikenteessä 12/22 - 09/23)
W 140 S320 '95, ~465 000 km (liikenteessä 02/21 - 12/22, ruoste...)
W 126 300SE '90, ~695 000 km (katsastettu 05/23, ajossa 09/23 -->)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
Avatar
Seppo
Viestit: 498
Liittynyt: 08.11.2007 11:35
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Seppo »

Talvirattaat alle tänään aamusella, niin ei tarvii perinteisesti illankähmässä räntäsatteessa ottalampun valossa sitten vaihtaa. Samalla tuskailin tuota vetaria, jonka päästä valitettavan vähän tuo katkennut pultti näkyy; ei suostunut pyörähtämään, varsinkin kun vain isseksein koitin tolskata jos jonniinmoisten piikkien / pihtien kanssa tuohon yhteen näkyvään kierteeseen toisella kädellä piti koko ajan kannatella sitä nottei tipu. Pitäiskö se taas kokeilla tuota hitsauskonstia...tai jos porailis ja/tai löis jotain nysän päähän kiinni jotta vois sitte pyöritellä sen poies. Tai sitten oikotietä onneen ei ole vaan se on kerta kaikkiaan vaihdettava toiseen, mutta olispas siinäkin taas oma hommansa :roll:

Kuva

Ässänkin ylätukivarren mutterit suostuivat kiristymään kun tunkkasin toisen puolen autosta ylös, joten etupää selevä nytten toistaiseksi.
W 123 200D '84 > 635 000 km (liikenteessä 12/22 - 09/23)
W 140 S320 '95, ~465 000 km (liikenteessä 02/21 - 12/22, ruoste...)
W 126 300SE '90, ~695 000 km (katsastettu 05/23, ajossa 09/23 -->)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Mutterin hitsaaminen on kyllä se tehokkain tapa, ei tahho nuot muut systeemit oikein päriätä :?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

kannattaa tuo kierre putsata jämän poiston jäläkeen M8 tapilla, ruuvi tais olla 10.9 kovuutta, en ole varma tästä :roll:
Avatar
Seppo
Viestit: 498
Liittynyt: 08.11.2007 11:35
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Seppo »

Eipä se auttanut ku ruveta taas vetarijumpalle, nimittäin: olin näjemmä kaiken huipuksi unohtanut toisesta vetarista prikan, joka tulee perän stefaa vasten sovittaen sen pituuden sillai sopivaksi, jotta sokka menee nätisti uraan eikä väljyyttä siihen sitten jää. :oops:

Tämä siis selvisi kun huvikseni liikuttelin toistakin vetaria käsin ja todellakin lenkkasihan se prkl. Niin oli hyvin tarrannut vanhaan vetariin kiinni se levy, etten sitä ollut edes huomannut kesän alussa (toisella puolella ei ollut moisia ollenkaan). Vaihdoin sitten se epäonnen pulttivetarin varalla olleseen yksikköön, taistelen joskus myöhemmin sen nysän poies sieltä.

Kuva

Tympein pultti, piti perää laskea että pääsi käsiksi.
Kuva

Ei lenkkase enää kun tuo on paikoillaan !
Kuva

Onneksi oli remonttikelit kohillaan, +9°C ja arska paisteli, tosin suht kovan tuulen kera.
W 123 200D '84 > 635 000 km (liikenteessä 12/22 - 09/23)
W 140 S320 '95, ~465 000 km (liikenteessä 02/21 - 12/22, ruoste...)
W 126 300SE '90, ~695 000 km (katsastettu 05/23, ajossa 09/23 -->)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
Avatar
Seppo
Viestit: 498
Liittynyt: 08.11.2007 11:35
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Seppo »

Saksasta oli tullut taas vaihteeksi pakettia, joten pientä remppaahan se tiesi:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

n. 125 € kustansi syyläri ja parit suodattimet samassa paketissa kotiovelle, ei paha; tuo Nissens pitäis kuitennii olla ihan ok-merkki muilta voorumeilta luettujen kokemusten mukaan.

Sitten se pari viikkoa sitten vaihdettu vetoakseli :evil: Nyt tais käydä niin että tuli huijatuksi eka kertaa foorumin kautta tehdyllä ostoksella, se pari viikkoa sitten vaihdettu v-akseli kesti ehkä 200 km ennenkuin aluksi vieno kahina ja satunnainen kolke (alkoi tiistaina) ja sitten torstaina kotio ajaessa alkoi aivan jumalaton pauke ja kalkatus, kyllä sielä pyöräteiltä päät kääntyili kun ohi kolkuttelin :oops: No se vanaha aksila taas paikalleen siinä alkuyön kähmässä halogeenien ja ottalampun voimin ja taas on menty etiäpäin...

Sitten seuraavaksi ennen pakkasten tuloa pitäis vetäistä apparin jalkotilaan sisälämppärin johto, mahtuukohan tuosta akun kohilta menevästä nipusta moisen ujuttamaan vai mistä lie olis paree ?
W 123 200D '84 > 635 000 km (liikenteessä 12/22 - 09/23)
W 140 S320 '95, ~465 000 km (liikenteessä 02/21 - 12/22, ruoste...)
W 126 300SE '90, ~695 000 km (katsastettu 05/23, ajossa 09/23 -->)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
Avatar
Samuli H
Turbopöljä
Viestit: 1305
Liittynyt: 02.10.2005 17:56
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Samuli H »

Mistä kaupasta tilasit Saksasta osat?

Mulla menee sieltä akun vierestä sisälämppärille johto. Akkutelineen kun purkaa pois niin pääsee hyvin pujottelemaan.
Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W123, sedan, coupe, farmari, lang”