w123 230:sen tilalle 280:nen

Vastaa Viestiin
toteemipaalu
Viestit: 8
Liittynyt: 08.4.2013 12:31
Paikkakunta: ylivieska

w123 230:sen tilalle 280:nen

Viesti Kirjoittaja toteemipaalu »

Moro! Pirssi on automaatti lootalla enkä siittä halua luopua. Tuo 230:sen laatikko suoraansen kuutosen jatkoksi. onko niiden laatikoissa eroja?
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Minkä ikäinen 230?

Jos M102-koneella, niin startti on väärällä puolella – M102:ssa vasemmalla, M110:ssa oikealla.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
toteemipaalu
Viestit: 8
Liittynyt: 08.4.2013 12:31
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja toteemipaalu »

Pirssi on vm.83. Pitää tarkastaa se moottorin numero. Muuta eroako laatikoissa ei ole? Oha mulla kyllä om617:n automaatti aski jemmassa.
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Sullon se uudempi M102. Taisi vaihtua noin 1980.

617:n laatikossa on startti samalla puolella kuin 110:ssa, joten se voi olla jo lupaavampi valinta. Vaihtopisteet saattavat olla dieseleissä erilailla, enkä tiedä onko muuta eroa. Lienevät kuitenkin molemmat 722.1-tyyppiä.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
toteemipaalu
Viestit: 8
Liittynyt: 08.4.2013 12:31
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja toteemipaalu »

Tarkistellaan asiat. Bensa ja automaatti mersut vähä outoja meikäläiselle mut onneks jollaki on tietoa!
Avatar
aniemiko
Viestit: 373
Liittynyt: 07.1.2011 18:47
Paikkakunta: pornainen

Viesti Kirjoittaja aniemiko »

Kuullostaa tutulta yykaakoolta. ARU?
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Avatar
blacklake
Viestit: 1156
Liittynyt: 22.11.2010 13:14
Paikkakunta: Reisjärvi

Viesti Kirjoittaja blacklake »

Ja kuuleman mukaan ARU majailee nykyisin ykassa joten 1+1 tuntuis olevan tälläkertaa todellakin se 2 :!:
Se on kyl luja rauta 8)
® Mesen Porkkana-klubi
Nozzz
Viestit: 546
Liittynyt: 27.6.2007 15:50
Paikkakunta: Siikalatvassa

Viesti Kirjoittaja Nozzz »

ja tuliko sama ARU pulkkilasta haapajärvelle aikoinaan?
jos tuli niin kova verme oli ainakin silloin.. :lol: ei tekonaurua vaan iha oikkeesti :)
Täälä oli kutsumanimi samanlaiselle (rekkari) vermeelle Karu :lol: hyvä peli, harmittaa kun tuli hävitettyä aikanaan. :evil:
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä
® Mesen Coupeklubi
toteemipaalu
Viestit: 8
Liittynyt: 08.4.2013 12:31
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja toteemipaalu »

Joo aruhan se :) kevään aikana olis tarkotus maalailla pirssiä ja päivittää alustaa. Vanne puoltaki pitä ihmetellä. Olis hyllyssä mangelssit 8" eteen ja 10" taakse :) huippu yksilö! Näkemättä ostin.
Avatar
kerosiini
Viestit: 766
Liittynyt: 05.12.2005 15:59
Paikkakunta: Tervola

Viesti Kirjoittaja kerosiini »

Mulla ois pari M110 eli 280 tekniikkaa joutilaana ja toisessa jopa 722.3 loota eli 280 orggis automaatti jatkona.
190E 2.6 '90, 220 '69, 240TD '83, 220D 3.0 '77, 250 2.8 '74, Coronet '68, Taunus 1.3GX '82, Volvo 240 D6 '83
Avatar
aniemiko
Viestit: 373
Liittynyt: 07.1.2011 18:47
Paikkakunta: pornainen

Viesti Kirjoittaja aniemiko »

Juu hyvä peli on. Kirjotteles juttua kun värkkäät tätä.

Meikäläiseltä taisit ostaa tän. ;)
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
toteemipaalu
Viestit: 8
Liittynyt: 08.4.2013 12:31
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja toteemipaalu »

Paljonko piät tekniikalla hintaa? Joo kyl mä piän kertomusta ku saan rojektin aluilleen. Kyl tää sulta tuli :)
Avatar
blacklake
Viestit: 1156
Liittynyt: 22.11.2010 13:14
Paikkakunta: Reisjärvi

Viesti Kirjoittaja blacklake »

Nozzz kirjoitti:ja tuliko sama ARU pulkkilasta haapajärvelle aikoinaan?
jos tuli niin kova verme oli ainakin silloin.. :lol: ei tekonaurua vaan iha oikkeesti :)
Täälä oli kutsumanimi samanlaiselle (rekkari) vermeelle Karu :lol: hyvä peli, harmittaa kun tuli hävitettyä aikanaan. :evil:

Itselle ostin tämän Haapajärveltä yhdeltä vanhemmalta mieheltä.
Ja on kyllä mukavakyytinen ja ei niin ruosteinen kuin yykaakoot yleensä.

Multa vois löytyä trafilta tilatut omistajahistorialappuset tähän :)
® Mesen Porkkana-klubi
toteemipaalu
Viestit: 8
Liittynyt: 08.4.2013 12:31
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja toteemipaalu »

Kyllä se tänä päivänä jo kukkii mut niihä se tekkee perunaki :D olis yks 123 kori ilman tekniikkaa ja oon mietiskelly cossun myllyä sinne. Kaikkia sitä ihimisen pääsä liikkuuki :D
toteemipaalu
Viestit: 8
Liittynyt: 08.4.2013 12:31
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja toteemipaalu »

Hullu ajatus! Mitenhän tuo 123 liikahtelis coswortin tekniikalla?
Avatar
JiiTee_
Viestit: 2970
Liittynyt: 20.10.2010 0:43
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja JiiTee_ »

Jos tarkotit ihan tuota 2,3 16v:ää niin eiköhän se "liki" samaan malliin kuin orkkis 2,8:silla?

Mites nelipyttynen tai kuuspyttynen monivena bensa? M104 tai mikäs se neloskone onkaan, M111?

E; Nuita tuntuu olevan vähä jokasella nykyään ylimääräsenä, moottorinohjauksenhan nyt kumminkin joutunee rakentelemaan? Ite peruskoneet kuuluu olevan lujia.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi

Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td

Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella. :)
Nozzz
Viestit: 546
Liittynyt: 27.6.2007 15:50
Paikkakunta: Siikalatvassa

Viesti Kirjoittaja Nozzz »

3.0 12v jos lähtee halvalla hakemaan muuta myllyä, jos pikkusen enemmän niin 3.0 24v pellin alle ja turbolla tietenkin. mekaruuta tai vastaava ohojaamaan
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä
® Mesen Coupeklubi
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Minusta kovin rauta olisi 320 M104. Mutta kustannustehokkain varmasti M103 300.

Osta tuo Kerosiinin täysi tekniikka ja piristät sitä, Kireemmät nokat ja peltipakosatsi yms. Ni ei ole mahotonta haaveilla 250hv vaparia.

Se dieselin loota ei kestä 280 perässä, tulee toimintasavut ulos hetkessä.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W123, sedan, coupe, farmari, lang”