mese.fi Foorumin päävalikko
 
 
 
 
 
 

220cdi vika ei täällä taida olla yhtään ihmistä joka osaa

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> Mersutiedon Mekka, mese.fi:n oma wikitietokanta
 Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
jupiter99



Liittynyt: 22 Hei 2013
Viestejä: 9
Paikkakunta: RAUMA

 LähetäLähetetty: 22.7.2013 18:56    Viestin aihe: 220cdi vika ei täällä taida olla yhtään ihmistä joka osaa Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Smile 220cdi vm 1999 kulkee kylmänä normaalisti(n.10 minuuttia) maantielle kun pääsee nopeuden saa maksimissaan 110 km h kaasun kun painaa pohjaan ei tapahdu mitään ,eikä ole vakionopeuden säätimen vika eli mikä olisi mahdollisesti vikana onko kellään tietoa mahdollisesta viasta? Jos on vois pistää vinkkiä!
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
CDI203
Mesen Bill Gibbons

Itämaan tietäjä


Liittynyt: 04 Kes 2008
Viestejä: 3683
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

 LähetäLähetetty: 24.7.2013 18:26    Viestin aihe: Re: 220cdi vika ei täällä taida olla yhtään ihmistä joka osa Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

jupiter99 kirjoitti:
Smile 220cdi vm 1999 kulkee kylmänä normaalisti(n.10 minuuttia) maantielle kun pääsee nopeuden saa maksimissaan 110 km h kaasun kun painaa pohjaan ei tapahdu mitään ,eikä ole vakionopeuden säätimen vika eli mikä olisi mahdollisesti vikana onko kellään tietoa mahdollisesta viasta? Jos on vois pistää vinkkiä!


Aluksi muutama tarkentava kysymys
Ottakos siinä tilassa yli 3000kierosta?
Automaatti vai manuaali?
Mikäs on auton malli 202, 210 ?
_________________
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 Wink
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jupiter99



Liittynyt: 22 Hei 2013
Viestejä: 9
Paikkakunta: RAUMA

 LähetäLähetetty: 24.7.2013 22:51    Viestin aihe: 220cdi Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Automaatti ja kierrokset on maksimissaan tuo mainetsemasi 3000
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
jupiter99



Liittynyt: 22 Hei 2013
Viestejä: 9
Paikkakunta: RAUMA

 LähetäLähetetty: 24.7.2013 22:53    Viestin aihe: 220cdi Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Oho jäi pois auton malli se on 210
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tabuli



Liittynyt: 19 Hel 2006
Viestejä: 599
Paikkakunta: Vaasa

 LähetäLähetetty: 25.7.2013 9:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Auto ei tiedä, että vaihde on päällä ja ei anna kierrosten nousta yli 3000?
_________________
MB W639 3.0CDI
BMW E39 530D
BMW E30 2.7 tic
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jupiter99



Liittynyt: 22 Hei 2013
Viestejä: 9
Paikkakunta: RAUMA

 LähetäLähetetty: 25.7.2013 9:25    Viestin aihe: 220cdi Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

miten tuollaisen voi korjata
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
jupiter99



Liittynyt: 22 Hei 2013
Viestejä: 9
Paikkakunta: RAUMA

 LähetäLähetetty: 25.7.2013 9:49    Viestin aihe: 220cdi Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

oiski ilmanmäärämittari sökö voiko sitä testata millään tapaa
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
boogieman
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 08 Mar 2005
Viestejä: 1491
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

 LähetäLähetetty: 25.7.2013 10:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

"ei täällä taida olla yhtään ihmistä joka osaa"

Itsekään en osaa, joten tulin hengailemaan tänne kaltaisteni joukkoon.

Itse vikaan liittyen: minulla oli 200 D, joka oirehti samalla tavalla. Kun yli satasen nopeudessa painoi kaasun pohjaan, ei tapahtunut mitään! Oireet hävisivät kun vaihdoin 300E:hen. Kannattaa ainakin kokeilla?
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JuMu S
Punaniska

Volvoterapeutti


Liittynyt: 29 Tam 2006
Viestejä: 2867
Paikkakunta: Pyykkögrad

 LähetäLähetetty: 25.7.2013 10:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

boogieman kirjoitti:
Itse vikaan liittyen: minulla oli 200 D, joka oirehti samalla tavalla. Kun yli satasen nopeudessa painoi kaasun pohjaan, ei tapahtunut mitään! Oireet hävisivät kun vaihdoin 300E:hen. Kannattaa ainakin kokeilla?


Uskaltaisko sitä tollalailla, ei kait sitä muuten täydellistä autoa tarvi pois vaihtaa jos tollai oireilee? Mulla parani noi oireet kun ammattilaisella asennutin toiselta ammattilaiselta ostetun useampisylinterisen ja useampiventtiilisen vapaastihengittävän etukammiodieselmoottorin tyyppiä OM605 sinne etuluukun alle heti syylärin taakse. Idea
_________________
JA SITKU MÄ SUUTUN NIIN MUA EI PELKÄÄ KUKAAN!

=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sergey
VanneSpecialisti

Affenan PAFfihousu


Liittynyt: 18 Mar 2006
Viestejä: 7819
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 25.7.2013 11:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Minun 220cdi w210 kulku parani kun käytin Tapio89 pakeilla.

eikö 3000rpm oo vikatilan maksimikierrokset? Samoten parkissa ollessaan ei kierrä yli 3000rpm.
_________________
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
jupiter99



Liittynyt: 22 Hei 2013
Viestejä: 9
Paikkakunta: RAUMA

 LähetäLähetetty: 25.7.2013 12:08    Viestin aihe: 220cdi Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Joo vikatilan maksimi on tuo 3000 rpm /ilmanmäärämittari jos on rikki ei mun käsittääkseni saa sitä tietokoneen kanssa selville?
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Pega

Ajokoira & Häntäheikki


Liittynyt: 30 Tou 2006
Viestejä: 3654
Paikkakunta: Rajis

 LähetäLähetetty: 25.7.2013 12:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Nappaa ilmamäärä mittarin piuha irti ja ajela ilman sitä, ainakin mulla c 220cdi:ssä menee paremmin ilman sitä Shocked tai no ny on uus mittari ja pelas sillä ihan ok kunne boxi laukes Evil or Very Mad
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tapio89
ohjelmoija

Martti, vähän niinku tartti mut ämmällä
pakkasukko


Liittynyt: 12 Syy 2006
Viestejä: 1672
Paikkakunta: Yyleäporg

 LähetäLähetetty: 25.7.2013 12:35    Viestin aihe: Re: 220cdi Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

jupiter99 kirjoitti:
Joo vikatilan maksimi on tuo 3000 rpm /ilmanmäärämittari jos on rikki ei mun käsittääkseni saa sitä tietokoneen kanssa selville?


Saa selville koneella.
_________________
Tähdellisen parantola
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
jupiter99



Liittynyt: 22 Hei 2013
Viestejä: 9
Paikkakunta: RAUMA

 LähetäLähetetty: 25.7.2013 12:39    Viestin aihe: 220cdi Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Pega kirjoitti:
Nappaa ilmamäärä mittarin piuha irti ja ajela ilman sitä, ainakin mulla c 220cdi:ssä menee paremmin ilman sitä Shocked tai no ny on uus mittari ja pelas sillä ihan ok kunne boxi laukes Evil or Very Mad
ok kokeillaan
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
tapio89
ohjelmoija

Martti, vähän niinku tartti mut ämmällä
pakkasukko


Liittynyt: 12 Syy 2006
Viestejä: 1672
Paikkakunta: Yyleäporg

 LähetäLähetetty: 25.7.2013 13:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Jos on facelift väykky niin sama kikka ei toimi. Toimii vaan 210 prefaceliftissä ja 202:sissa.
_________________
Tähdellisen parantola
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
CDI203
Mesen Bill Gibbons

Itämaan tietäjä


Liittynyt: 04 Kes 2008
Viestejä: 3683
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

 LähetäLähetetty: 25.7.2013 18:19    Viestin aihe: Re: 220cdi Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

jupiter99 kirjoitti:
Joo vikatilan maksimi on tuo 3000 rpm /ilmanmäärämittari jos on rikki ei mun käsittääkseni saa sitä tietokoneen kanssa selville?


*:rila sen saa helposti selville.

yli päättän jos mitään vuotoja palaneita sulakeita
tms poikeavaa ei näy kannattaa vian haeskelu aloitaa *:rin piuhan pässä käymällä

muuten voi käydä (ja yleensä käy)
niin että turhia osia vaihtuu ja rahaa kuluu hukkaan
_________________
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 Wink
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
CDI203
Mesen Bill Gibbons

Itämaan tietäjä


Liittynyt: 04 Kes 2008
Viestejä: 3683
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

 LähetäLähetetty: 25.7.2013 18:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Tabuli kirjoitti:
Auto ei tiedä, että vaihde on päällä ja ei anna kierrosten nousta yli 3000?


Automattissa ei ole väliä antaa kiertää
_________________
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 Wink
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
CDI203
Mesen Bill Gibbons

Itämaan tietäjä


Liittynyt: 04 Kes 2008
Viestejä: 3683
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

 LähetäLähetetty: 25.7.2013 18:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Sergey kirjoitti:

eikö 3000rpm oo vikatilan maksimikierrokset? Samoten parkissa ollessaan ei kierrä yli 3000rpm.


Jep max 3000,
parkisa olo koskee enimäkseen manuaaleija
_________________
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 Wink
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sampo N.
Virallinen Oikolukija

parisuhdepatologi


Liittynyt: 05 Lok 2005
Viestejä: 6256
Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.

 LähetäLähetetty: 25.7.2013 19:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Very Happy
_________________
Kein siknatuur
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jupiter99



Liittynyt: 22 Hei 2013
Viestejä: 9
Paikkakunta: RAUMA

 LähetäLähetetty: 25.7.2013 19:24    Viestin aihe: 220cdi Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Noh ensi viikolla tiedän asiasta enemmän pistän tänne sitten vian tai viat!Kiitos vaan kaikille osallistujille!
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
jupiter99



Liittynyt: 22 Hei 2013
Viestejä: 9
Paikkakunta: RAUMA

 LähetäLähetetty: 05.8.2013 17:18    Viestin aihe: 220cdi Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Vika oli loppujen opuksi pakoputken vuodossa ,sen vaihtamalla tehot palasi entiselleen! Jeps ei tosiaan tarvinnut muuta tehdä!
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
kurre90



Liittynyt: 23 Lok 2010
Viestejä: 112
Paikkakunta: hyvinkää

 LähetäLähetetty: 13.3.2016 11:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

kertokaas tiedottomalle. mites toi vaikuttaa katsastuksen savutusarvoon ku ei kierrä täysiä?
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dealer
Ylläpitäjä



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 25715

 LähetäLähetetty: 13.3.2016 17:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Arvot ovat pienemmät jos ei kierrä.
_________________
www.huoltokeskuslintonen.fi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
CDI203
Mesen Bill Gibbons

Itämaan tietäjä


Liittynyt: 04 Kes 2008
Viestejä: 3683
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

 LähetäLähetetty: 13.3.2016 18:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ja jos testissä on ilmoitettu min Kieros luku eikä sitä saavuta
Niin ei mene läpi
_________________
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 Wink
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> Mersutiedon Mekka, mese.fi:n oma wikitietokanta Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit