mese.fi Foorumin päävalikko
 
 
 
 
 
 

time attack
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W201
 Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
jezze rs



Liittynyt: 23 Jou 2011
Viestejä: 90

 LähetäLähetetty: 11.12.2014 7:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Eiköhän tuo sitten tule vaan ramppien jyrkkyydestä. Vanhoilla nokilla venttiili aukeaa hitaasti maksimiinsa ja uusilla todella nopeasti ja enemmän. Silloin juuri tuo noston aloituskulma on paljon suurempi. Kokeile pidemmällä varrella kansi kiinni niin tiedät meneekö ympäri. Jos menee niin tuskin on ongelma. Välykset on annettu varmastikin nokkakortissa, joten niihin on kyllä uskominen. Ainut mikä tulee mieleen on jos nokka on liian tiukka laakereistaan ja siksi jumittelee, mutta tuskin kun tuossa ei erillisiä lakereita ole. Helppo tosin silti mitata verrattuna vanhaan.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ruuneperi



Liittynyt: 09 Mar 2010
Viestejä: 200

 LähetäLähetetty: 30.12.2014 18:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

sisustan osat pois myynnistä tulevan sääntömuutoksen takia.
15.12 pääätetty:

Uusi sääntökirja tulee sisältämään seuraavia merkittäviä uudistuksia:

-Modified-luokka jaetaan kahtia. Luokkien työnimet ovat tällä hetkellä Modified Street ja Modified Comp. Näistä Modified Street on nimensä mukaisesti lähempänä katuautoja kuin nykyinen Modified.

Modified street pähkinänkuoressa:

-jako kahteen iskutilavuusluokkaan, yli ja alle 2.5 litraisiin

-e-hyväksytyt katurenkaat

-ohjaamon verhoilut ja kojelauta säilytettävä

-minimi maavara tieliikennelain mukainen (80mm)

-puolikaari riittää

-ei kilpavaihteistoja

-ei jälkiasenteisia pohjalevyjä

-tieliikennelain henkeä noudattavat määräykset splitterien, spoilerien ja canardien osalta

-ajovarusteet ja turvavarusteet pakolliset, mutta sääntö väljempi kuin Unlimitedissä ja Compissa

-Alkuperäisten osien vaihto komposiittiosiin rajoitettu, vain konepeitto ja takaluukku voidaan vaihtaa.

-Renkaiden maksimikoot kyseistä korimallia koskevien tieliikennesäädösten mukainen

* uudet säännöt hieman muuttavat ainakin omia suunnitelmiani

Eli taidan hieman oikaista ja rakentaa vain puolikaaret, pysyttelen e-hyväksytyissä renkaissa ja suht pitkälle vakio osissa. ei tartvitse myydä munuaista kevennysosien takia kun niitä ei saa onneksi edes vaihtaa, tulevassa street luokassa. Saattaa jopa tonnikeijun kilpailukyky olla kohtuullisella tasolla kun kuljettajakin on lähempänä harrastelijatasoa
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
eero1989
törröttäjä



Liittynyt: 02 Syy 2006
Viestejä: 2179
Paikkakunta: Kullaa

 LähetäLähetetty: 10.1.2015 21:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Vaikka en mistään mitään tiedäkkään..
hyvä että paikat näyttää puhtaalta, mutta olen todennut että kasaus/kokeilu vaiheessa kannattaisi käyttää luiku/laakeri pinnoilla voitelua/rasvaa/vaseliinia/jotain luikastetta reilulla kädellä annosteltuna Rolling Eyes
ei muuta, hieno siitä tulee.
_________________
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051


Viimeinen muokkaaja, eero1989 pvm 12.2.2016 18:55, muokattu 1 kertaa
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
ruuneperi



Liittynyt: 09 Mar 2010
Viestejä: 200

 LähetäLähetetty: 04.12.2015 20:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

no niin...

Taas herätelty henkiin vanhaa rojektia..







moottori 2 vuoden jälkeen vielä kesken, vääntää venttiilinjousikupit vinoon, kannessa jo jäljet..
Todennäköisesti holkitetaan

Maanantaina kaaripajalle...

Ehkä tästä joskus jotain tulee..
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AK47
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 4626
Paikkakunta: 08/09

 LähetäLähetetty: 06.12.2015 0:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

eero1989 kirjoitti:
Vaikka en mistään mitään tiedäkkään..
hyvä että paikat näyttää puhtaalta, mutta olen todennut että kasaus/kokeilu vaiheessa kannattaisi käyttää luiku/laakeri pinnoilla voitelua/rasvaa/vaseliinia/jotain luikastetta reilulla kädellä annosteltuna Rolling Eyes
ei muuta, hieno siitä tulee.


Juu, molybdeenipohjaista rasvaa jokapaikkaan. Kestää pintapainetta ja liukenee kumana öljyyn.

Mitä tulee jousien pohjaamisiin tai muihin hankaliin mittauksiin niin pala pehmeää lyijyä välii ja osat ääriasentoon. Sit mittaa digitönärillä paljonko jäi välystä.
_________________
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ruuneperi



Liittynyt: 09 Mar 2010
Viestejä: 200

 LähetäLähetetty: 01.2.2016 23:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

muutama kuva kaarista, pientä hiontaa ja kevyt musta maali kaariin







Pientä lisää tulee vielä kunhan saadaan kojetaulu sovitettua, ja iskaritolppiin tulee vielä putket..
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ruuneperi



Liittynyt: 09 Mar 2010
Viestejä: 200

 LähetäLähetetty: 09.5.2016 22:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ebaystä ostettu evo1 remontoitu kansi, org. osilla.
Oma kansi joko paskana tai saamarin laiskalla konepajalla.

Projekti venyy venymistään.

Tekemisen(ajamisen) puutteen vuoksi suunnittelin ostaa velipojan w124 2,3L farkun ja tekevän siitä pick-upin tai rokkiralliin, tai ehkä molemmat.

Tänään haettu toinen projekti kotiin entisöintiin ( moottorin entisöinti, tuplakaasarit + lattiamatot)

 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ruuneperi



Liittynyt: 09 Mar 2010
Viestejä: 200

 LähetäLähetetty: 18.6.2016 0:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Nyt melkein juhlahetki...
Vihdoinkin kansi kiinni koneessa, ja oikein vielä pyöriikin ympäri ilman ettei mikään ota kiinni mihinkään..



Ns. Kireämpi kansi vielä työn alla, jos se saataisiin ensi kesäksi sitten..
Tämä kansi evo1 moottorista ( käsittääkseni aivan sama kuin vakiokin)

Ja nyt varmistui ettei uusi imusarja mahdu alkuperäisen öljynsuodattimen jalan kanssa, jota hieman ounastelinkin..
Siirtosarjasta menossa kyselyjä jo..
Jos jollain foorumilla on ylimääräinen niin voipi tarjota, , ,
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JP74



Liittynyt: 08 Mar 2005
Viestejä: 709
Paikkakunta: Jyväskylän MLK

 LähetäLähetetty: 13.9.2016 14:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Miten olet ajatellut tulppattavan tuon nokkapumpun kohdan kannessa? Itsellä on tämmönen m102.990 kone projektina ja pumppu jää pois.

Onko kannessa nokka-akseleissa jotain ajoitusmerkkejä? Ei heti tullut vastaan pikaisella vilkaisulla.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ruuneperi



Liittynyt: 09 Mar 2010
Viestejä: 200

 LähetäLähetetty: 14.9.2016 15:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Moi!

Ei käsittääkseni ole kuin ketjupyörissä kohdistusmerkit.
Itselläni tulee hydraulipumpun tilalle nokka-akselin asentotunnistin.
pitää vielä pähkäillä tarkemmin sen kiinnitystä, mutta tarkoitettu m102 16v koneelle( taitaa käydä kaikkiin koneisiin joissa hydraulipumppu). n. 2vko:n päästä saan oman projektin koneen tiputettua paikalleen, niin pääsen tutkimaan tilannetta tarkemmin.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ruuneperi



Liittynyt: 09 Mar 2010
Viestejä: 200

 LähetäLähetetty: 02.3.2017 1:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kevät tulee ja into ruveta rakentelemaan heräilee..

Kone saatu kotio...

Kohtalaisen vähällä rasvalla kasattu

Nokan asentotunnistin sovitettu



Virranjakajan tulppa ja kampuran pään ratas ( värinänvaimennin uupuu, paikallaan sorvattu keskiö)



uusi järeämpi kytkin/asetelma





Kopassa vielä jonkin verran askarreltavaa, vähän lisää putkea kehikkoon, karbonaatti ikkunat, lasikuituosaa ymym...
Jos jollain olisi 2,3 tai mahdollisesti 2,6 mallin värinänvaimennin ylimääräisenä niin voitaisiin hieroa kauppoja, 2.5-16 kiekkoa tuskin mistään enää löytyy

Jos edes saisi kesällä savut ulos
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mou



Liittynyt: 31 Tam 2014
Viestejä: 828

 LähetäLähetetty: 02.3.2017 8:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kenen tekemä pakosarja? Hieno.
_________________
Nykyiset...
'04 SLK55 AMG
Ollut joskus...
'05 CLK55 AMG - '94 A8 4.2i V8 - '00 CLK55 AMG Kleemann - '92 850i 5.0i V12 - '96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8 - '92 TownCar 4.6i SOHC V8 - '78 Capri 2.9i BOA Cosworth - '77 Capri 2.8i
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ruuneperi



Liittynyt: 09 Mar 2010
Viestejä: 200

 LähetäLähetetty: 02.3.2017 13:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

http://www.ebay.de/itm/Race-Fa.....SwEetV9q3t
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JP74



Liittynyt: 08 Mar 2005
Viestejä: 709
Paikkakunta: Jyväskylän MLK

 LähetäLähetetty: 19.3.2017 21:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ilmeisesti kone kasattiin vakioveiveillä? Itse pohdin tätä veivi asiaa, kun jostain olen saanut päähäni, että veivit voi antautua ekana näistä koneista, kun oikein kierrätetään? Kuitenkin kierroksia voi olla 8500 12.1 puristuksilla, ainakin vaihdemississä. Rajoitiin 8600 nykyisessä 2.3:ssa.

Onko nokat jotenkin ajoitettu? Kuvissa en huomannut säädettäviä pyöriä.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ruuneperi



Liittynyt: 09 Mar 2010
Viestejä: 200

 LähetäLähetetty: 21.3.2017 2:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

vakio veiveillä mennään. Kyllä noilla pitäisi pärjätä n300hv asti ihan hyvin. Tuota ylikierroksille menoa en ole miettinyt, enkä tiedä onko nämä 2.5 koneen vakioveivit kuinka paljon heikompaa tekoa kuin 2.3n takoveivit ( ainakin joitain vuosimalleja varustettu takoveiveillä, vai jopa kaikki).
Ajoitukset menee tehdas setupilla, ei ole vielä tässä versiossa säädettäviä rattaita, ehkä toiseen tekeillä olevaan kanteen laitetaan, tämä nykyinen on vakiokansilla ja nokilla & venttiileillä, toinen kansi hissukseen tekeillä...
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JP74



Liittynyt: 08 Mar 2005
Viestejä: 709
Paikkakunta: Jyväskylän MLK

 LähetäLähetetty: 01.7.2017 11:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Oletko saanut selville tuota värinänvaimenniasiaa? Mulla on kanssa murjottu rikki tuo alkperäinen värinänvaimennin. Veikkaan, että normi M102 koneen, jossa on tuplaketju kävisi, mutta en ole vielä kokeillut.

Onko tuo sun Evo1 kansi samalla numerolla, kuin omani? 102 01662 01

Ainakin imukanava on 1.5mm isompi halkaisijaltaan, kuin 2.3:en kannessa. Pakokanavaa en ole päässyt vertaamaan. Venttiilit ovat samat.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ruuneperi



Liittynyt: 09 Mar 2010
Viestejä: 200

 LähetäLähetetty: 01.7.2017 18:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Värinänvaimentimen kanssa päädyin kalliiseen ja henkisesti todella kivuliaaseen ratkaisuun ja tilasin uuden org. värinänvaimentimen.
Minulla on entinen v-vaimennin sorvattu niin että pelkkä keskiö jäljellä, mutta en uskalla jättää sitä. Muistaakseni esim jenkkien fhra vaatii dragstereilta yli 400hv (?) pakollisena tuota värinänvaimenninta, en löytänyt vastaavaa muilta valmistajilta joita ei taida olla kuin pari( jotka siis valmistavat aftermarket osia).
Laskin että uusi osa tulee tod.näk. halvemmaksi kuin koko koneremontti, alkaa rasitukset kasvamaan kumminkin niin paljon enemmän kuin siviiliajossa, tosin olen lukenut sellaisiakin väitteitä että kestää ajaa ilmankin.... Joku syy kumminkin valmistajalla on ollut laittaa ko. osa moottoriin.

kanavia en ole mittaillut, illemmalla kattelen tota kannennumeroa.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JP74



Liittynyt: 08 Mar 2005
Viestejä: 709
Paikkakunta: Jyväskylän MLK

 LähetäLähetetty: 02.7.2017 15:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kyllähän nämä koneet niin kalliita on, ettei kannata pienellä pilata. Tod. näk. kestäisi ilmankin värinänvaimenninta, mutta meinasin hommata myös itselleni tuon värinänvaimentimen samasta syystä.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Easy Rider
hupimestari



Liittynyt: 05 Hei 2007
Viestejä: 8048
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

 LähetäLähetetty: 05.7.2017 13:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Lainaus:
2.3n takoveivit ( ainakin joitain vuosimalleja varustettu takoveiveillä, vai jopa kaikki).


Billetit erikseen, mutta tehdäänkö vakio teräsveivejä oikein mihinkään koneeseen muulla tavoin kuin muottiin takomalla?
_________________
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ruuneperi



Liittynyt: 09 Mar 2010
Viestejä: 200

 LähetäLähetetty: 17.7.2017 11:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

En kyllä varma noista keinoista ole, mutta käsittääkseni otetaan vaan iso rautakimpale joka taotaan tiukemmaksi , sitten leikataan tarvittavat palat/pala ja koneistetaan muotoon. Noin minä sen olen ymmärtänyt.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AK47
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 4626
Paikkakunta: 08/09

 LähetäLähetetty: 17.7.2017 15:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

ruuneperi kirjoitti:
En kyllä varma noista keinoista ole, mutta käsittääkseni otetaan vaan iso rautakimpale joka taotaan tiukemmaksi , sitten leikataan tarvittavat palat/pala ja koneistetaan muotoon. Noin minä sen olen ymmärtänyt.


Takeita ne kaikki on mitä on tullu vastaan tuotantomoottoreissa. Esim. 2.0 M102 on samat kiertokammet kuin kuustoistavenasessa.

Toki osat voi tehdä sitten paremmasta tai keveämmästäkin aineesta.

Kaveri teki aikoinaan koneistamalla titanista (Ti5) johonkin viripeliin mutten sit muista paljonko niistä otettiin ulos tehoja.

Titani on toki kevyt ja lujakin mutta kimmomoduli on alhainen teräkseen verraten.

Kun en mittään virittämisestä tiijä niin luulen että oikein toimivassa moottorissa kiertokampi ei pitäis mennä tuosta vaan mutkalle. Ja pultit pitäis kestää kun ei ikivanhoja useesti kiristettyjä laittele. Sit jos mennään siihen että aletaan sytyttää isoa satsia liian aikasessa vaiheessa niin mahtaako tuolla kestää mitkään kiertokammet.

Kai nuita on useempikin virittelijä kokeillu missä kohtaa posahtaa... Rikki saa varmaan ilman että edes saa tehojakaan ulos jos ei oo kaikki kohdillaan.

Mielenkiinnolla luetaan mitä tälle rojektille kuuluu? Ehkä itsekkin jotain virittelyä vois kokeilla nuilla m102 ja m013 m104 myllyillä tenavassa.
_________________
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ruuneperi



Liittynyt: 09 Mar 2010
Viestejä: 200

 LähetäLähetetty: 17.7.2017 21:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

minun käsittääkseni tavallisessa m102 motissa on vain ns "tavalliset" kiertokanget, kun m102,983 ja osassa ensimmäisen vuoden m102,990 + evo moottoreissa on "tako" kanget.







Kopan hitsaukset kohta valmiit, lisättiin vähän turvakehikkoon putkea ja pullistettiin sisälokasuojat, lasikuitu etulokkarit sovituksessa. vähän joutuu vielä putsailla ja puhallella, tässä kuussa olisi tarkoitus vielä saada maalattua ja tiputettua kone paikoilleen.

Moniurahihnan kiristyslaitteita ihmetelty tänään.... ilmeisesti kiristimen säätölaitteissa jotain vikaa/häikkää, käytävä marmoritiskillä huomenna kyselemässä...

Kattoluukun retaleet tuli pirskatti heitettyä kaatikselle, kun ei ketään osat aikanaan kiinnostanu, nyt vasta ketuttaa kun reikä katossa ja olisi osissa ollut valmis täytepala pari hitsimälliä vaille ttu


pala 80-lukua, mitä touhuttiin alkukesällä 1987, eli 30v sitten..
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AK47
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 4626
Paikkakunta: 08/09

 LähetäLähetetty: 17.7.2017 22:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Aiaallista kuvvoo.

Voisin mitata kiertokankien lujuuden jos niitä eri myllyistä joku toimittaa Vantaalle.
_________________
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jezze rs



Liittynyt: 23 Jou 2011
Viestejä: 90

 LähetäLähetetty: 28.7.2017 13:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Epäilisin ton värinänvaimentimen olevan alunperin autossa senkin takia, että se on paljon halvempi kuin tasapainottaa mooottorin kaikki osat. Eli en usko, että sitä mihinkään tarvitaan hyvin tehdyssä ja tasapainotetussa koneessa. Laskevat kustannuksia tuolla kun värinöiden ja tasapainon toleranssit voivat olla hieman suuremmat.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ruuneperi



Liittynyt: 09 Mar 2010
Viestejä: 200

 LähetäLähetetty: 20.10.2017 10:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Valitettavasti ei ole ehtinyt hirveästi laittelemaan juttuja tänne, ollut vähän kaikkea muuta puuhaa ja projekti taas vaihteeksi hieman jämähtänyt.

Jezzelle: Ihan varoiksi ostin tuon kiekon tuohon koneeseen kun laskin sen tulevan pitkällä välillä halvemmaksi kun koneen uudelleenrakentamisen parin vuoden välein, jos tuolla nyt oikeasti on se virka mikä pitää..


Alustaa kerettu hiekkapuhallella ja paikkailla...



Yllättävän paljon löytyi laittamista kun vähän puhalteli..

Hieman jahkaillut voimansiirron laittoa kun tuo vauhtipyörä ei ollut sellainen kun oli suunniteltu, että pitäisikö siitä vielä koneistaa lisää materiaalia pois...




saishan tuosta muutaman satagrammaa ulkokehältä...
jos vaikka pomppais taas rojekti hieman eteenpäin
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ruuneperi



Liittynyt: 09 Mar 2010
Viestejä: 200

 LähetäLähetetty: 12.11.2017 3:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Öljypohjaan hitsautettu loiskelevyjä oman suunnitelman mukaan. Toisesta levystä joutui hieman hiomaan nurkkaa pois jotta öljytikun putki mahtui paikoilleen





Nyt pitäisi öljyn olla imuputken saatavilla kovemmissakin mutkissa
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ruuneperi



Liittynyt: 09 Mar 2010
Viestejä: 200

 LähetäLähetetty: 28.11.2017 0:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

En ruvennut teettämään vauhtipyörään koloja.
paketti kasassa uudella 6 lapaisella sintterillä ja tuhdimmalla asetelmalla




Laatikon kanssa oli ahdasta sovitella konetta paikoilleen, mutta pienellä väännöllä onnistui. Seuraava muokkaus on irroitettava etupalkki.









Sitten piti tietysti kokeilla tilaa imusarjan kanssa, hyvin mahtuu reilu imukotelo



seuraavaksi mallaillaankin sitten jo johtoja ja putkilinjoja...
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W201 Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
Sivu 5 Yht. 5

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit