280se tyhjäkäynti

Vastaa Viestiin
Avatar
saapismi
Viestit: 410
Liittynyt: 10.12.2012 21:38

280se tyhjäkäynti

Viesti Kirjoittaja saapismi »

terve! paljonko on normaalisti kierroksia tyhjäkäynnillä lämpösellä koneella?
mulla oli ostohetkellä noin 1500 ja se kone aavistuksen huusi. nyt se on itsestään pudonnu 1100 taan mistähän johtuu? normisti toimii ym nt on kyllä ilma +puolella täällä oulussa ja muina päivinä ollu kovastikkin pakkasta?
Avatar
saapismi
Viestit: 410
Liittynyt: 10.12.2012 21:38

Viesti Kirjoittaja saapismi »

parempi et on kierroksia ku ei kierroksia lainkaan :D
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

taitaa lisäilima venttiili jumittaa tai kaasuvivut kuivat :idea:
Avatar
eseestie
Viestit: 7288
Liittynyt: 27.6.2007 19:14
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eseestie »

Alle 1000 kierrosta pitäisi olla tyhjäkäynnillä.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi

No fiberglass shit, just rusty steel!
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

eseestie kirjoitti:Alle 1000 kierrosta pitäisi olla tyhjäkäynnillä.
juu, siinä 650-750r/min lämpösenä :wink:
Avatar
saapismi
Viestit: 410
Liittynyt: 10.12.2012 21:38

Viesti Kirjoittaja saapismi »

ok! kiitti vinkeistä! tää on sen verta tuore tapaus että tutkin päivänvalossa ja laitanpa sitten lisää infoa että mitä löytyy ja varmaan kyselen että missä se semmoinen venttiili sijaitsee ja onko
puhdistettavissa.-----------------------------

tosiaan. vaihevipu n tai p asennossa kiekat 1100 ja kun liikutaan pykälässä d ja ollaan parkissa niin kierrokset 800...
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

se venttiili on siä imusarjan alla mahottoman letkuhässäkän seassa :wink:
ainiin niissä pikkuletkuissahan voi olla myös pieniä murtumia mistä voi kans johtua liian suuri joutokäynti nopeus :idea:
meneekö kaasuvivut riittävästi joutokäynti asentoon ja ossuuko epäkesko mikrokytkimelle :roll:
Avatar
saapismi
Viestit: 410
Liittynyt: 10.12.2012 21:38

Viesti Kirjoittaja saapismi »

ex bensa chevy teki muuten justiisa samaa sen vuojen päivät mitä mulla oli... siihen en silloin kiinnittänyt paljonkaan huomiota kun oli niin paljon muutakin mietittävää sen laitoksen kanssa :lol: hmm muistan yhenkin ilta lenkin kun tulin kiimingistä ouluun ja se melkein poltti takana ajavan auton kun puski 2 metristä liekkiä putkesta :D no mut se siittä astrosta... ja aihe takas ässään.
Avatar
eseestie
Viestit: 7288
Liittynyt: 27.6.2007 19:14
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eseestie »

saapismi kirjoitti:ok! kiitti vinkeistä!
Se mitä Touhottaja ei tiedä W126 korimallista, sitä ei tartte kenenkään muunkaan tietää. Touhottaja = W126 velho!
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi

No fiberglass shit, just rusty steel!
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

eseestie kirjoitti:
saapismi kirjoitti:ok! kiitti vinkeistä!
Se mitä Touhottaja ei tiedä W126 korimallista, sitä ei tartte kenenkään muunkaan tietää. Touhottaja = W126 velho!
NOH, NOH :banni:
Avatar
eseestie
Viestit: 7288
Liittynyt: 27.6.2007 19:14
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eseestie »

touhottaja kirjoitti:NOH, NOH :banni:
Jaa ny tuli bannit mese.fi sivustolle...? Tottahan tuo, mitäpä sitä kiistämään.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi

No fiberglass shit, just rusty steel!
Avatar
saapismi
Viestit: 410
Liittynyt: 10.12.2012 21:38

Viesti Kirjoittaja saapismi »

nuo pitää alkaa katsomaan heti kun päivä alkaa sarastamaan että näkee taivas alla, kun tallillekaan ei sovi ovesta mitään muutaku pyöriä. kiitti taas vinkeistä. huomenna alan rasvaamaan vipuja. ja jos ei auta niin kahtelaan venttiili ja letkuja. :!: ja voihan niitä katsoa vaikka auttaakin niin tuloo sinummaksi auton kanssa.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

Kuva
tässä kyseinen venttiili :wink: ja se löytyy tuolta
Kuva
se on tälläsen letku kasan takana :lol:
Kuva
tässä kuvassa näkyy myös lisäilima ruuvi
Kuva
tässä viimesessä kuvassa näkyy kaasuvivuston mikrokytkin :idea:
Avatar
eseestie
Viestit: 7288
Liittynyt: 27.6.2007 19:14
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eseestie »

Mitäpä tähän enää lisäämään, velho on puhunut!
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi

No fiberglass shit, just rusty steel!
Avatar
saapismi
Viestit: 410
Liittynyt: 10.12.2012 21:38

Viesti Kirjoittaja saapismi »

dodiin. aamulla paikkoja käyty läpi ja kaikki näytti ehjiltä ja puhtailta. tyhjäkäynti edelleen 1100. tonnissa se on kuulemma ollut 2 edellisen omistajan mukaan. mietityttääpi vaan kun se melkein viikon oli 1500 ja jopa 1600. jos se on sitä kuuluisaa ajamisen puutetta :) tänään ässä hoiti hyvin hommansa muuttoautona ja kärryn veturina, mäki oli aavistuksen liukkaana ja parit valothan siinä meni ennenkuin päästiin.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

niin, sää putsasit lisäilima venttiilin ja testasit sen vetessä ja siinä ootellessa veten kuumenemista tarkistit letkut ettei ole murtumia :roll: :roll:
Avatar
saapismi
Viestit: 410
Liittynyt: 10.12.2012 21:38

Viesti Kirjoittaja saapismi »

no en kyllä osannu tehä noin perusteellista tutkimusta enkä viitsinyt kun piti ulkona tutkia se vähäinenkin ja ilmahuono. kiitos neuvoista ja tutkitaan heti huolella kun saan auton johonkin talliin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 sedan, coupe / R & C 107”