w202 poikittaiskiihtyvyysanturi!

Vastaa Viestiin
juusohou
Viestit: 2
Liittynyt: 31.3.2012 22:26

w202 poikittaiskiihtyvyysanturi!

Viesti Kirjoittaja juusohou »

Onko helppo vaihtaa ja mistä tuollaisen osan saisi hommattua? Kaikki ohjeet tervetulleita! Auto on w202 C200cdi classic vm 00 farmari
Avatar
Väsynyt Mies
Tolokun mies
Viestit: 1359
Liittynyt: 22.5.2007 21:55
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Väsynyt Mies »

Tervetuloa voorumille!

Anturi löytyy takakontista melko läheltä takaselkänojia. Se on sellanen 2x2x2cm kokonen musta mötikkä. Joudut irrottamaan sen takaselkänojien takana olevan paksin pohjalevyn, mutta se lähtee helposti irti, on kiinni niillä sidontalenkkien pulteilla ja muutamalla nastalla. Pultit auki ja sitten vaan levyn reunasta kiinni ja nostaa. Itse anturin vaihto on helppoa; pistoke irti ja anturia paikallaan pitävän klipsin kiinnitysruuvi auki. Uusi anturi paikalleen ja pistoke kiinni.
Alla kuva anturista. Anturin varaosanumero on A 163 542 06 18
Kuva

KL-varaosista saa anturin, joten ei tarvii marmoritiskille mennä, mutta hinta on silti muistaakseni jotain 200€.
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.

Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
juusohou
Viestit: 2
Liittynyt: 31.3.2012 22:26

Viesti Kirjoittaja juusohou »

Väsynyt Mies kirjoitti:Tervetuloa voorumille!

Anturi löytyy takakontista melko läheltä takaselkänojia. Se on sellanen 2x2x2cm kokonen musta mötikkä. Joudut irrottamaan sen takaselkänojien takana olevan paksin pohjalevyn, mutta se lähtee helposti irti, on kiinni niillä sidontalenkkien pulteilla ja muutamalla nastalla. Pultit auki ja sitten vaan levyn reunasta kiinni ja nostaa. Itse anturin vaihto on helppoa; pistoke irti ja anturia paikallaan pitävän klipsin kiinnitysruuvi auki. Uusi anturi paikalleen ja pistoke kiinni.
Alla kuva anturista. Anturin varaosanumero on A 163 542 06 18
Kuva

KL-varaosista saa anturin, joten ei tarvii marmoritiskille mennä, mutta hinta on silti muistaakseni jotain 200€.
Kiitoksia oikein paljon! Täytyypi koittaa löytää jostain käytettynä tuo anturi ja vaihtaa sitten itse. Täytyy ikävä kyllä saada mese myyntikuntoon, koska saan työsuhdeauton. En kyllä ole koskaan ajanut paremmalla tuon ikäisellä autolla kuin nykyinen mersuni on! Mutta nyt toivottavasti saadaan tuo valon vilkkuminen loppumaan!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202, sedan, farmari”