Miks ei barokit passaa varkkuun??!!

Vastaa Viestiin
Daimler
Laksatiivi-spesialisti
Viestit: 3246
Liittynyt: 19.9.2005 20:21

Miks ei barokit passaa varkkuun??!!

Viesti Kirjoittaja Daimler »

Johan koetteli;viime talvena C123:een ostetut renesanssivalssit ei mahdu pyörimään varkussa S123 koska jarrukilpi hankaa takana vanteeseen?? Täh?
Kuva

Pitäshän ne mennä heittämällä vai onko tässä amg jarrut takana?? :oops: :shock:

Jarrukilpi lekalla lyttyyn vai slice rälläkällä veke?
Avatar
jarski
W123-Spesialisti
Viestit: 585
Liittynyt: 01.10.2005 2:53
Paikkakunta: Karstula

..

Viesti Kirjoittaja jarski »

Joskus jouduin kopistelemaan w123:sta jarrukilpeä vähän vasaralla, kun oli sama ongelma.
-98 290TDT-lang
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
Kipsu
W123-Spesialisti
Viestit: 1761
Liittynyt: 05.11.2005 11:56

Re: ..

Viesti Kirjoittaja Kipsu »

jarski kirjoitti:Joskus jouduin kopistelemaan w123:sta jarrukilpeä vähän vasaralla, kun oli sama ongelma.
Sama juttu. Satakakskolmosessa on jarrukilvestä tehty niin iso että joutuu koputtelemaan joskus.
v6sa
Mesen Viron suurlähettiläs
Viestit: 195
Liittynyt: 10.10.2005 10:19
Paikkakunta: Kernu

Viesti Kirjoittaja v6sa »

Ettei vaan kilpi olisi ajan saatossa ottanut osumaa? On vahva luulo, että S123 on samalla ET-llä, kun muut sukuveljet. Ainakin minun S123-een (uusi jarrukilpi) meni kaverin koupestä ottama 6,5J14 barokki hyvin.

Meikäläisen kahdestä 123 on kummastakin takakilvet ollut selvästi mutkalla, kun verrataan uuteen... Eli kello 8 kohdalta selvästi ulospäin taipuneena. Veikkaan syynä maakosketusta, joka on painannut kilven alapuolen sisäänpäin ja samalla vängännyt sivua ulospäin...
Daimler
Laksatiivi-spesialisti
Viestit: 3246
Liittynyt: 19.9.2005 20:21

Viesti Kirjoittaja Daimler »

v6sa kirjoitti: Eli kello 8 kohdalta selvästi ulospäin taipuneena.

Joo,sieltä se oli ja toiselta puolelta klo.16.00:n kohdalta..pikku leikkaus ja lekaa ja jo pyörii. :lol:
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

löytyykö farmaristasi vinillä optio ns. kuorma-alusta? pitää sisällään 15 tuuman nakit? Voisi olla yksi syy?
Tähdellisen parantola
Daimler
Laksatiivi-spesialisti
Viestit: 3246
Liittynyt: 19.9.2005 20:21

Viesti Kirjoittaja Daimler »

Niin jotta olisi kahta lajia jarruja farkkuun? Enpä tiiä,ei ainakaan tässä ole,farkussahan on ainain takasatulan männän halkaisija isompi kuin seedanissa.

VIN WDB12328310013562
Model 230 TE
Chassis 12328310013562
Engine 102980 10 091089
Transmission 717401 00 009751
Order 0 2 208 00132
Approx. year 1982
Dealer Landau branch (208)
Interior (cloth) fabric gray+blue or anthracite+blue (032)
Paint
737 classic white (T) (с 01.01.1975 по 31.12.1985)
Options
254 Becker radio Europa Kurier cassette (с 01.06.1978 по 30.11.1990)
260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968)
411 mechanical and hydraulic sliding roof (с 01.10.1965 по 31.10.1993)
429 mercedes-benz power steering and manual five-speed transmission (с 01.04.1970 по 28.02.1986)
466 central locking system (с 01.04.1970 по 31.10.1993)
470 anti-lock braking system (abs) (с 01.06.1978 по 31.10.1993)
541 double roller blind used as luggage and passenger guard (с 01.01.1980)
581 automatic climate control (с 01.01.1977)
591 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane, (single-sheet safety glass), Germany
green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - Germany (с 01.01.1972)
673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
724 cargo anchorage (с 01.04.1979)
_________________
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

724 cargo anchorage
Tuo pisti silmään, mutta ei kyllä tietä mitä meinaa.. :D Mutta voisi olla asiaan liittyvä.
Eeku meinasin jarrukilpiä? Notta sen nyt pitäs olla erikokoinen jos on tehtaalta lähtiessä 15" alla?
Tähdellisen parantola
Avatar
Leka
W123-Spesialisti
Viestit: 498
Liittynyt: 15.10.2005 18:17

Viesti Kirjoittaja Leka »

tapio89 kirjoitti:Notta sen nyt pitäs olla erikokoinen jos on tehtaalta lähtiessä 15" alla?
Mut ei vaan oo.

Ja 724 on sidontalenkit tavaratilaan :lol:
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

heh. 8) Selvä, epäilykseni osottautui vääräksi. :wink:
Tähdellisen parantola
Daimler
Laksatiivi-spesialisti
Viestit: 3246
Liittynyt: 19.9.2005 20:21

Viesti Kirjoittaja Daimler »

Niinpä tietysti,jarrut saattaa olla samat mutta jarrukilpi on muotoiltu jäähdyttämään paremmin kun alpeilta pudotellaan alaspäin :lol:
724 cargo anchorage ;eikös noi ole kuormansidonta lenkit?
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Vaiko kattokaiteet?
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
AriK123
Viestit: 868
Liittynyt: 30.9.2005 21:08
Paikkakunta: P-Karjala

Viesti Kirjoittaja AriK123 »

Easy Rider kirjoitti:Vaiko kattokaiteet?
Vakiovaruste 8)
MB 508 D matkamersu -70
MB S203 C 220 T CDI -04/05
MB S211 E 220 T CDI -06/07
Avatar
kerosiini
Viestit: 768
Liittynyt: 05.12.2005 15:59
Paikkakunta: Tervola

Viesti Kirjoittaja kerosiini »

Kyllä ne on sidontasilmukat. Omasta 124:sta löytyy myös nuo, tavaratilan etu ja takaosassa+ takajalkatiloissa. Kattokaiteille on semmoinen "lisävaruste" että ne poistetaan jo tehtaalla ;) Entisessä 123 farkussani oli moinen toimenpide suoritettu.
190E 2.6 '90, 220 '69, 240TD '83, 220D 3.0 '77, 250 2.8 '74, Coronet '68, Taunus 1.3GX '82, Volvo 240 D6 '83
Avatar
Leka
W123-Spesialisti
Viestit: 498
Liittynyt: 15.10.2005 18:17

Viesti Kirjoittaja Leka »

AriK123 kirjoitti:
Easy Rider kirjoitti:Vaiko kattokaiteet?
Vakiovaruste 8)
Ei ennen elokuuta 1978 :wink:
racer123
Viestit: 36
Liittynyt: 15.2.2012 15:41

Viesti Kirjoittaja racer123 »

Voisko abseissa olla isommat kilvet??
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W123, sedan, coupe, farmari, lang”