CL-kokemuksia, hyviä vai huonoja?
CL-kokemuksia, hyviä vai huonoja?
eli nytten olis vaihtoehtona tollanen -01 , 140 tkm ajettu w215 koppanen cl-mersu 500:lla koneella. mahtava peli kyllä ajella ja alustakin tuntuu toimivan moitteetta, sportit toimii ja tasaisesti nousee koko auto kun paikallaankin sitä nostaa, kone käy äänettömästi, laatikko vaihtaa sukkasillaan ja muutenkin huippusiistissä kunnossa ja hyvillä varusteilla, on ortopedin penkkejä ja tuuletettuja istuimia sähköstä takalasin verhoo ym ym luksusta. täydellinen huoltohistoria merkkiliikkeistä löytyy ja on uusi johtosarjakin jonnekkin päin autoa uusittu ja jotain yksikköäkin korjailtu kuittien perusteella, ja kaikki on muutenkin laitatettu isolla rahalla, ei näy alle 500 euron huollossa ikinä käyneen tuo auto eli mihin näissä vehkeissä kannattaa huomiota kiinnittää kun testailee, koska auto nyt viikon verran koeajussa nii on aikaa tutkia asiaa. soitinsysteemit siinä ei toimi eikä kuskin turvavyö kelaa sisälle mutta myyjä lupasi omaan laskuunsa ne huollattaa liikkeessä kuntoon ennen myyntiä jos sopimus saadaan aikaiseksi
Mun käsittääkseni ensimmäisiä malleja (99-00?) vaivas jonku verta nuo sähköongelmat mutta sitten niitä saatiin karsittua joten niitä kannattanee välttää. Vaan eihän tuollanen silti käyttökustannuksiltaan mikään w123 ole edes parhaimmillaankaan ja ässämiehen-kahviraha eli tonni-pari kannattaa olla aina lompakonpohjilla ylimääräisenä, se on vain kylmä tosi asia ku noilla "lippulaiva" malleilla ajelusta haluaa nauttia
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
niin tuo on jo kakkoskorilla tuo mersu. ei siinä nyttenkää toimi navi, radiosta ei kuulu mitään tai hakee se kanavat mutta ei tule ääntä ja kaikki tv-kötöstykset siinä soittimessa mukana, mutta tosiaan lupasivat sen laittaa omaan laskuunsa kuntoon, samaten tuon turvavyön. on siinä kyllä kyyti ihan eriluokkaakin kuin perusmersuissa, ihan sama ajatko 60 km/h vai 150 km/h, yhtä paljon kuuluu tien melua ym sisälle
Juu kyllähän noissa saa sitä vastinettakin rahoillensa, ei sen puoleen! Tutulla on ollut tuollainen muutaman vuoden ja aina kyllä tulee väkisinki tippa hepin päähä ku näkee/kuulee kyseisen autonRoobert kirjoitti:on siinä kyllä kyyti ihan eriluokkaakin kuin perusmersuissa, ihan sama ajatko 60 km/h vai 150 km/h, yhtä paljon kuuluu tien melua ym sisälle
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Jos tuo on Japanista hiljattain tuotu, niin ei niissä koskaan radiot ja TV:t toimi
Suomessa. Ruostetta tuskin löytyy, ei ainakaan yleensä. Vuosimallista 2001
menee autovero päästöjen mukaan, se on hiukan kalliimpi kuin massan mukaan.
Jos kuitit on euromääräisiä, niin ei taida olla Japanista.
Hyvä olisi lukea vikakoodit, tosin niitä voi olla muistissa aika läjä.
Mutta jos otat sen koeajoon, niin aja Veholle, pyydä tyhjentämään
vikamuisti ja aja sitten pitkä koeajo ja pyydä lukemaan vikamuisti
uudestaan. Tulostuta koodit paperille ja pyydä korjausarvio Veholta.
Lapun kanssa voit sitten tinkiä hinnasta. Ei tuo varmaan yli 25 tonnia maksa?
Suomessa. Ruostetta tuskin löytyy, ei ainakaan yleensä. Vuosimallista 2001
menee autovero päästöjen mukaan, se on hiukan kalliimpi kuin massan mukaan.
Jos kuitit on euromääräisiä, niin ei taida olla Japanista.
Hyvä olisi lukea vikakoodit, tosin niitä voi olla muistissa aika läjä.
Mutta jos otat sen koeajoon, niin aja Veholle, pyydä tyhjentämään
vikamuisti ja aja sitten pitkä koeajo ja pyydä lukemaan vikamuisti
uudestaan. Tulostuta koodit paperille ja pyydä korjausarvio Veholta.
Lapun kanssa voit sitten tinkiä hinnasta. Ei tuo varmaan yli 25 tonnia maksa?
4matic - Ihminen ei tarvitse tämän parempaa autoa, tosin sellaista ei ole tehtykään.