W123 harkinnassa

onre
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 1858
Liittynyt: 25.4.2007 23:41
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja onre »

dealer kirjoitti:
Ite laskin netistä nollabonuksilla lähelle 700e diiseliautolle.
Veroissa ei ole bonuksia, vakuutuksissa on.
Neljänsadan pintaan taitaa mennä 123 liikennevakuutus ilman bonuksia.
Mitä ihmettä? Mulla '81 200D:ssä nollabonuksilla alle kolmesataa. Vakuutusyhtiönä If.
Avatar
suikkeli
Viestit: 26
Liittynyt: 08.11.2011 20:47
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja suikkeli »

Blacklakella tulee lisäks "nuorenkuskinlisä" siihen vakuutusmaksuun. Vaikkakaan ei kai se kovin montaa kymppiä ole.
M-B W123 240D Automatic '80
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
blacklake
Viestit: 1156
Liittynyt: 22.11.2010 13:14
Paikkakunta: Reisjärvi

Viesti Kirjoittaja blacklake »

Juu olisko parikymppiä ollut.
Edellisessä (w123 200d sedan -84) vakuutusmaksu oli melkein 600e :shock:
Rassi
Viestit: 109
Liittynyt: 22.12.2011 16:13
Paikkakunta: P-savo

Viesti Kirjoittaja Rassi »

Dieseli kirpasee kunnolla kerran vuoteen, bensa joka tankillisella..
Taikka onhan tuo ero jo tasottunu (ihan liikaa ). :evil:

Dieselistä helpommin tehova irti.....

Onhan tässä aikaa miettiä, jos tässä vuoden sisällä sais auton/ pikku projektin pihaan. :twisted:

laken ehdotus kieltämättä kihelmöipi aikas tinkaan.., kattoluukut ja pelit. :P
Onkos tuo leimattu ahtimen kanssa?
Avatar
blacklake
Viestit: 1156
Liittynyt: 22.11.2010 13:14
Paikkakunta: Reisjärvi

Viesti Kirjoittaja blacklake »

Rassi kirjoitti: laken ehdotus kieltämättä kihelmöipi aikas tinkaan.., kattoluukut ja pelit. :P
Onkos tuo leimattu ahtimen kanssa?

Mun auto? ei oo leimattu ahtimelle ku ei oo viel kerinny saada ajoonkaan viel turbotettuna..
Mutta kävin kysäseen haapajärvellä konttorilla tuosta, ni sanottiin, että laita turbo paikolleen ja aja tänne nii laitetaan papereihin(siis korinvaihto ei taida vaikuttaa turbotukseen..)
ja jos/kun tuon oon saanut ahdettua ni ensitöiks käyn muutoskatsastaan, ei mitään järkeä joka katastukseen ottaa irti..
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3384
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Vanja-eno kirjoitti:Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että mikä on nyt tällä hetkellä verouudistuksen jälkeen käyttövoimavero ja käyttömaksu W123 (siis sedanille) 300D:lle? Kiitos jo etukäteen.
Ja jatkoa seuraa...

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että mikä on nyt tällä hetkellä verouudistuksen jälkeen käyttövoimavero ja käyttömaksu W123 (siis sedanille) 200D:lle? Kiitos jo etukäteen.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Jaakkonen
Viestit: 221
Liittynyt: 20.9.2011 13:01
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Jaakkonen »

En ossaa vastata tuohon verokysymykseen mutta lähin ihimettelemään nuita vakkuutusmaksuja. Mun W123 '83 300D farkun, jonka tyypiksi on tosin merkitty 4D sedan, konttorilla arvottu vakkuutuksen vuosimaksu 4:ssä erässä nollabonuksella on yht. 776,76€. Tapiolasta tulleesa kirijeesä todetaan perusmaksun olevan 904,21€, eli vähän enempi ku koko auton hankintahinta. Niin ja kysseesä on pelekkä liikennevakkuutus. Kuulostaa aika korkialta. Terv. nimim. Kustaanko minua silmään?
Penta-tyyliset vanteet ja Samsungin täppäri kaupan.
Avatar
Samuli H
Turbopöljä
Viestit: 1305
Liittynyt: 02.10.2005 17:56
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Samuli H »

Mulla on -79 farkkupakun liikennevakuutus nollabonuksilla 310e Ifillä eli kyllä tossa jotain vilunkia on.
Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken.
Avatar
prehistorik
aktiivimeseläinen
Viestit: 1875
Liittynyt: 19.10.2010 11:12
Paikkakunta: Nuija maalta

Viesti Kirjoittaja prehistorik »

Vanja-eno kirjoitti:Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että mikä on nyt tällä hetkellä verouudistuksen jälkeen käyttövoimavero ja käyttömaksu W123 (siis sedanille) 200D:lle? Kiitos jo etukäteen.
Näyttäis olevan TraFin laskun mukaan seuraavasti:
- perusvero 0.378 euroa / päivä
- käyttövoimavero 0.990 euroa / päivä
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29068
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

... ja moottorin kokohan EI vaikuta veron määrään.
En ossaa vastata tuohon verokysymykseen mutta lähin ihimettelemään nuita vakkuutusmaksuja. Mun W123 '83 300D farkun, jonka tyypiksi on tosin merkitty 4D sedan, konttorilla arvottu vakkuutuksen vuosimaksu 4:ssä erässä nollabonuksella on yht. 776,76€. Tapiolasta tulleesa kirijeesä todetaan perusmaksun olevan 904,21€, eli vähän enempi ku koko auton hankintahinta. Niin ja kysseesä on pelekkä liikennevakkuutus. Kuulostaa aika korkialta. Terv. nimim. Kustaanko minua silmään?
Kustaan, kysy hintaa Ifistä.
Kipsu
W123-Spesialisti
Viestit: 1761
Liittynyt: 05.11.2005 11:56

Viesti Kirjoittaja Kipsu »

Täällä päin on yhden paikallisen korjaamopäällikön 123 kaupan. Näyttää siistiltä valkoiselta sedanilta paitsi etuosan hiekkapelti on maalattu mattamustalla. Tekniikasta en tiedä mitä löytyy, voin käydä kysymässä jos kiinnostaa.
Jaakkonen
Viestit: 221
Liittynyt: 20.9.2011 13:01
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Jaakkonen »

dealer kirjoitti:... ja moottorin kokohan EI vaikuta veron määrään.
En ossaa vastata tuohon verokysymykseen mutta lähin ihimettelemään nuita vakkuutusmaksuja. Mun W123 '83 300D farkun, jonka tyypiksi on tosin merkitty 4D sedan, konttorilla arvottu vakkuutuksen vuosimaksu 4:ssä erässä nollabonuksella on yht. 776,76€. Tapiolasta tulleesa kirijeesä todetaan perusmaksun olevan 904,21€, eli vähän enempi ku koko auton hankintahinta. Niin ja kysseesä on pelekkä liikennevakkuutus. Kuulostaa aika korkialta. Terv. nimim. Kustaanko minua silmään?
Kustaan, kysy hintaa Ifistä.
Voisin käyä myös tuola Tapiolan konttorilla kysymäsä ovakko tosissaan. Jos ovat niin vakkuutusyhtiötähän voi aina vaihtaa. Vertailun vuoksi samasta yhtiöstä w124 farkun vakkuutuksen hinnaksi tullee ajalta 17.9.2011 - 31.7.2012 20% bonareilla 624,53€.
Penta-tyyliset vanteet ja Samsungin täppäri kaupan.
Jaakkonen
Viestit: 221
Liittynyt: 20.9.2011 13:01
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Jaakkonen »

Tosissaan olivat. Vaihtu molemmat autot ifiin. On muuten oikiasti puolta halavemmat hinnat ifisä. Oli siinä Tapiolan edustajaki ihimeisään.
Penta-tyyliset vanteet ja Samsungin täppäri kaupan.
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3384
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Kipsu kirjoitti:Täällä päin on yhden paikallisen korjaamopäällikön 123 kaupan. Näyttää siistiltä valkoiselta sedanilta paitsi etuosan hiekkapelti on maalattu mattamustalla. Tekniikasta en tiedä mitä löytyy, voin käydä kysymässä jos kiinnostaa.
Kiinnostaa. Kerropa lisää vaikka yv:llä

Ja kiitos prehistorikille :D
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W123, sedan, coupe, farmari, lang”