onko kukaan vahdellut alatukivarren sisempiä puslia?
Onnistuuko kotikonstein? tumpulaltakin?
alatukivarren...
Kyllä ne sieltä irtoaa ihan perinteistä konstia käyttäen eli sopiva putkenpätkä\hylsy, isoa prikkaa, pätkä kierretankoa ja sopivat mutterit. Takasinkin saa, kunhan saa ensin helan hollilleen ja sitten kiristelee em. vekottimilla paikalleen. Prässillä olis helpompi vaihella.
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
-
- Perunankeittäjä
- Paikkakunta: JUVA . Metsän poika tahdon olla, sankar jylhän kuusiston ....
Onnistuu.
Kotona oon vaihtanu. Ja mie se vasta tumpelo oon.
Muutama vinkki:
- Ensin kannattaa kokeilla lähteekö pultit auki ja irti sisäholkeista, ettei tarvi lähtee kesken remontin usia pultteja ehtiin jos joutuu poraan ne pois.
-Kumille sopivaa rasvaa asennukseen, esim. Jarruosa rasva(ATE , Lockhead yms. rengas-asennusrasva.
-Kumeissa nystyjä,ja numerot, katso että uusi tulee samoin.( etu/taempi näytti olleen eri määrä, liekkö merkitystä mutta kohilleen laitoin.
-Lemforder osia kannaattaa käyttää(samoja alkuperäiset, mersun merkki vain hiottu pois)
Jos pyörii kumipuslan sisässä holkin kera,niin sitten onkin vaikeusastetta.
Kotona oon vaihtanu. Ja mie se vasta tumpelo oon.
Muutama vinkki:
- Ensin kannattaa kokeilla lähteekö pultit auki ja irti sisäholkeista, ettei tarvi lähtee kesken remontin usia pultteja ehtiin jos joutuu poraan ne pois.
-Kumille sopivaa rasvaa asennukseen, esim. Jarruosa rasva(ATE , Lockhead yms. rengas-asennusrasva.
-Kumeissa nystyjä,ja numerot, katso että uusi tulee samoin.( etu/taempi näytti olleen eri määrä, liekkö merkitystä mutta kohilleen laitoin.
-Lemforder osia kannaattaa käyttää(samoja alkuperäiset, mersun merkki vain hiottu pois)
Jos pyörii kumipuslan sisässä holkin kera,niin sitten onkin vaikeusastetta.
VALMET 5oo -69