w140 s420 Kokemuksia

Vastaa Viestiin
parsakaali
Viestit: 10
Liittynyt: 24.9.2007 11:09

w140 s420 Kokemuksia

Viesti Kirjoittaja parsakaali »

Tälläinen auto olisi kiikarissa, mutta sitten herää kysymys että millaisia autoja oikein ovat. Lähinnä vaihdelaattikko ja moottoria viat / tyyppiviat. Kaikki kokemukset kyseisestä autosta erittäin tervetulleita. Lueskelin jo monta artikkelia kyseisestä autosta, maatuvineen johtosarjoinen yms...
wantti22
Viestit: 184
Liittynyt: 19.2.2008 21:23
Paikkakunta: Kemijärvi

w140 se

Viesti Kirjoittaja wantti22 »

Terve.Ei ainakaan tossa minun w140ses ole horsmat alkaneet kasvaa konepellin alla :lol: ,voi olla sellasta E mallissa kun on tiukat paikat kone huonees ilmavaihdolle siis, että johtuis kuumuudesta?? tiiä sitten :?: jos niitä alkaa tyyppivikona pitään nii eiköhän se oo liiottelua kyllä ne hapettuis muissakin merkeissä kun just v8 mersuissa. :wink: .No mulla ollu W140 se -92 7v eikä oo pulmia oikeestaan ollu kun ton ASR häikän kans mutta sekin vika selviää,ja ois selvinny jo aikaa jos ois ollut aiemmin ammatti taitoista :idea: porukkaa sitä vikaa etsiin. Ei oo ollu laatikossa mitään häikkää eikä koneessa...Ajettu kesäisin 240tkm..en osaa nyt sanoo sen kummempaa näin yhtäkkiä miettien. :idea: .Joko oot löytäny sopivan auton? Jos ett nii soittele jos kiinnostaa,mulla ois myynnissä :!:
parsakaali
Viestit: 10
Liittynyt: 24.9.2007 11:09

Viesti Kirjoittaja parsakaali »

Et varmaankaan täytä myyjän kriteerejä :D Mielellään turkkilainen, asut saksassa ja puhut huonoa englantia. Auton tulisi olla sokealta apteekkarin vaimolta saaresta, sekä sisältää kuulemma mersun tyyppiominaisuus että abs + asr valo palaa kylmänä, mutta kun lämpiää niin pitäisi hävitä, näin yksi autokauppias kertoi :)
Auton hankita on joskus kesällä vasta, ensin on nykyinen kesäauto hävitettävä pois
wantti22
Viestit: 184
Liittynyt: 19.2.2008 21:23
Paikkakunta: Kemijärvi

Just joo! Ja turkkilaisten auto torit saksassa!

Viesti Kirjoittaja wantti22 »

No enpä taida olla...sama autoki jo 7v vuotta..oishan sen tosiaan kepuli konstilla saanu myyntyäkin ois vaa myyny kone läpimänä kesäkuumalla ,kun ei tuu sillon se asr häikkä esiin :roll: ..mutta ei siinä saa kun iteki huonon mielen ,kyllä se auto pitää olla siinä kunnossa,että uskaltaa vastata kännyyn sit myöhemminki ja jutella mersusta jonka on myyny,eihän sitä voi kuitenkaan vuoden takuuta luvata vanhasta autosta,mutt kertoo vaan auton nyky kunnon ja kumpinki on tyytyväinen kauppaan...Niistä turkkilaisista auto kauppiaista sen verran,ett täälläkin yks saksan joppari kehu kuin halvalla hän saa mersuja turkkilaisten auto torilta saksassa :roll: ett just joo...
parsakaali
Viestit: 10
Liittynyt: 24.9.2007 11:09

Viesti Kirjoittaja parsakaali »

Tämä malli jossa oli tämä "abs" ominaisuus niin oli 320 ja ajettu vain 200tkm, mutta jakopää oli käytetty auki tiivisteliimasta päätellen, pakoventtiili vuosi, mutta muuten kai se oli ookoo ja hyvä ettei käyty ajamassa sillä. Mutta jos vaihtokauppa autostasi kiinnostaa niin sitten voisin olla kiinnostunut siitäkin, niin ei tarvitsisi niin kaukaa hakea :)
wantti22
Viestit: 184
Liittynyt: 19.2.2008 21:23
Paikkakunta: Kemijärvi

no soittele!

Viesti Kirjoittaja wantti22 »

Eiköhän sitä jotain keksitä :idea: Mun numero on 0456345339.Antti ..ps. Ei ole tuosta mun autosta aukastu mitään eikä vuoda pakosarjat eikä muutkaan tiivisteet :wink:
Avatar
JEO
Viestit: 15
Liittynyt: 19.7.2007 8:26
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja JEO »

Mahtava auto ajaa mutta tosiaan omassakin autossani oli lahot johdot. Johtojen kunto selviää kyllä nopeasti käyttämättä vain ilmanputsari ja kotelo poissa.. Ite myin vasta omani pois ja ostin vanhemman ässän jälleen :D
wantti22
Viestit: 184
Liittynyt: 19.2.2008 21:23
Paikkakunta: Kemijärvi

Johto sarjat w140 420 Se

Viesti Kirjoittaja wantti22 »

No tästä minun autosta kyllä tutkittiin ihan auto sähkö liikkeessä näiden johto sarjojen kuntoa,eikä sieltä löytynyt vaurioita tai haurastumia..liekö tässä tapauksessa sit sattunu sellainen moka, :lol: että on laittaneet alunperinki kunnolliset johtosarjat :?: Tiiä sitten :?:
Avatar
Jari Nysten
Viestit: 384
Liittynyt: 27.10.2010 16:19
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja Jari Nysten »

Mulla oli kans johdot ok.
E500 4Matic S211 -04 RE85 (eFlexFuel)
400SE W140 -93 RE85 (eFlexFuel)
® Mesen V8 Klubi
Will Helmi
Viestit: 13
Liittynyt: 08.12.2013 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Will Helmi »

Mulla oli todella happamat johdot jotka aiheutti jos minkäkinlaista vikaa, tosin vasta ajettuani sillä täällä 5vuotta. Kun johtosarja vaihdettiin niin viat luonnollisesti katosivat. Oli muistaakseni n.850€ sarja, saattaa niitä halvemmallakin löytyä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W140 / R129, sedan, coupe, avo”