mese.fi Foorumin päävalikko
 
 
 
 
 
 

CDi - mersun tyypillisiä ongelmia. (ja omistajien...)
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> Yleinen tekniikkakeskustelu
 Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
dealer



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 26326

 LähetäLähetetty: 16.10.2005 17:25    Viestin aihe: CDi - mersun tyypillisiä ongelmia. (ja omistajien...) Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Vuosimallin -99 220 CDi mersu tulee vikatestiin, ongelma on se tuttu; ei kulje eikä ota kierroksia kolmeatonnia enempää.

Vikatesti kertoo:

- Ilmamassamittari
- Ahtopaine paineensäätö
- Hehkutulppa

jatkuu...
_________________
www.huoltokeskuslintonen.fi


Viimeinen muokkaaja, dealer pvm 27.2.2007 20:48, muokattu 1 kertaa
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dealer



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 26326

 LähetäLähetetty: 16.10.2005 17:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ilmamassamittaria on helppo kokeilla > siispä irti - mitäs ? Öljyssä ? Shocked

No, putsataanpas putki ja vaihdetaan ilmansuodin ja se mittari.

Koeajolle > ei auttanut....

jatkuu...
_________________
www.huoltokeskuslintonen.fi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dealer



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 26326

 LähetäLähetetty: 16.10.2005 20:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Asiakas kyselee että mitäs nyt.

Totean että jatketaan tutkimista, kerron mahdollisista vioista; pakoputkisto tukossa (ei, vika on tullut "kertalaakista", sanoo asiakas), imusarjan painetunnistin, turbossa hukkaportti rikki, hukkaportin ohjaus, pakokaasukierrätyksen ohjaus...

Seuraavaksi tutkin turbon hukkaportin alipainekelloa ohjaavan "mutikan" alipaineletkut ja johdot.

Kokeilen ohjata testerillä hukkaporttia; liikkuu.

Kokeilen myös imusarjan läppien toimintaa; ei tapahdu mitään.

Seuraavaksi katson pienen peilin avulla imusarjan alle; joo, irti on alipainekellolta lähtevä tanko sieltä läppien vetotangon puoleisesta päästä.

Polttoainesuodatin irti ja tanko paikalleen; lukitus nippusiteellä.

jatkuu...
_________________
www.huoltokeskuslintonen.fi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dealer



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 26326

 LähetäLähetetty: 17.10.2005 6:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Asiakas lähtee koeajolle, tulee kohta takaisin ja kertoo ettei muuttunut miksikään.

No, kokeilen vaihtaa sen hukkaporttia ohjaavan murikan uuteen.
Niitä on kahdenlaisia, muuten samannäköinen mutta kiinnityskumi on joko musta tai sininen - avaavat hukkaportin eri paineilla...

Nyt on paikallaan uusi ilmamassamittari, em. murikka (niistä oli ne vikakoodit) ja imusarjan läpät toimivat oikein.

Taas kokeilemaan.

jatkuu...
_________________
www.huoltokeskuslintonen.fi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
stanger
Tolokun mies



Liittynyt: 30 Syy 2005
Viestejä: 2064
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 17.10.2005 10:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

onko nämä pikku cdi:it tosiaan noin "vikaisia" pelejä?? Shocked Shocked

viime kesän aikana näin joutsentien abc:llä pelkästään ruokatuntieni
aikana ainakin kolme cdi mersua jotka eivät käynnistyneet lainkaan Confused

*hieman tuntu ylpeeltä mennä cdi farkun viereen,ja jyrähdyttää wanha
kunnon pystis käyntiin,nopean hehkutuksen jälkeen Shocked "
_________________
BMW E31 V12
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mariini
Herrasmies



Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 1006
Paikkakunta: Länsirannikko

 LähetäLähetetty: 17.10.2005 13:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

"Ongelman välttää ostamalla viisi tai kuusi sylinteriä, ei ole mitään "ecoalavääntöläppiä" hajoilemassa" Wink
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
E300TD
Mersumekaanikko



Liittynyt: 29 Syy 2005
Viestejä: 24
Paikkakunta: Seinäjoki

 LähetäLähetetty: 17.10.2005 18:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Puhumattakaan CDI:iin vuotavista suuttimen pohjatiivisteistä!! Twisted Evil Twisted Evil

Niitä on sitten mukava kaivaa irti sieltä, kun on ensin ajettu 10 000km vuotavilla suuttimilla!!
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
dealer



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 26326

 LähetäLähetetty: 17.10.2005 18:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

... eikä pelaa vieläkään.

Omituista.

Kokeilen puristaa turbon paineletkua auton käydessä ja kaasutan samalla.

Letku pullistuu, muttei mielestäni tarpeeksi, ei ole oikein ahtopainetta.

Kaasutan uudestaan, kerralla kaasu pohjaan; sama juttu - vaan mitäs ?
Jostain kuuluu "VHHHIIIIIUUUUUHFF" kun paine nousee ?

Olisiko coolerin pääty repeämässä, se on kyllä lähinnä noiden pitempien koneiden ongelma mutta kuitenkin... letku ei voi olla halki, painetta on kuitenkin sen verran...

Auto nosturille ja irrottamaan alapuolen suojamuoveja.

jatkuu...
_________________
www.huoltokeskuslintonen.fi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jusamb
Väyrys-Fani



Liittynyt: 30 Syy 2005
Viestejä: 3862
Paikkakunta: Näillä main

 LähetäLähetetty: 17.10.2005 19:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

dealer kirjoitti:
... eikä pelaa vieläkään.
Auto nosturille ja irrottamaan alapuolen suojamuoveja.
jatkuu...

Älä pidä pöljää pidempään jännityksessä help
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dealer



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 26326

 LähetäLähetetty: 17.10.2005 19:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

... muovi irti, ja ainakin 3 asentajaa lampun kanssa kurkkimaan cooleria, neljän aikaan iltapäivällä sattui olemaan joutilaita.
Cooleri ehyt silmämääräisesti katsoen, letkusto ehyt.

Merkillistä.

No, eikun auto alas ja Jarno puikkoihin - auto takaisin ylös, käyntiin ja kaasuttelemaan.

"VHHHIIIIIUUUUUHFF"

"VHHHIIIIIUUUUUHFF"

"VHHHIIIIIUUUUUHFF"

MISTÄ se kuuluu ? Shocked

Aha, joo TUOLTA - onhan näitä tapauksia ollut ennenkin. Laughing

jatkuu...
_________________
www.huoltokeskuslintonen.fi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jarski
W123-Spesialisti

Lievä eskorahkonen


Liittynyt: 01 Lok 2005
Viestejä: 585
Paikkakunta: Karstula

 LähetäLähetetty: 17.10.2005 22:49    Viestin aihe: .. Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kuuluisiko se ääni kuitenkin niistä imusarjan läppien reijistä? Lähteny irti yksi tai useampikin kokonaan ja sieltä puhaltaa...
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dealer



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 26326

 LähetäLähetetty: 18.10.2005 6:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ääni kuuluu siitä kun ensimmäisesä auton alla olevasta pakoputken liitoksesta puhaltaa pakokaasuja ulos.

CDi:ssähän on heti turbon jälkeen katti, jossa putkea auton alle asti, siinä kohtaa sitten em. liitos, sitten toinen katti, liitos ja loppuosa.

jatkuu...
_________________
www.huoltokeskuslintonen.fi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dealer



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 26326

 LähetäLähetetty: 18.10.2005 18:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Vaihtoehdot vähissä: pakoputkisto on tukossa jostain kohtaa.

Irrotamme liitoksen katalysaattorien takaa, sieltä häkee takimmaiseen katalysaattoriin.

Cool

Umpitukossa...

Ensiavuksi otetaan rautakanki ja riuska asentaja liikuttelemaan sitä; kohta ei ole katti ollenkaan tukossa enää.

Seuraavaksi kaasutellaan putki tyhjäksi irtotavarasta.
Tampio Shocked joka nousee nyt autoon käynnistää sen heti ja suorittaa muutaman kaasu-pohjaan-annetaan-olla-vähän-aikaa-kaasutuksen. Evil or Very Mad

Em. "irtotavara" josta terveellisintä lienee kaiken peittävä nokipilvi on nyt ilmassa ympäri hallia. Shocked

Asiakas ihmettelee miten noin paljon mustaa voi tulla noin pienestä reiästä, jahka pystyy yökkäämiseltään puhumaan. Laughing


Autoon vaihdetaan vanhat osat paikalleen ja todetaan koeajolla että kiertää ja toimii, mutta terävyys puuttuu.
Vaihdan uuden ilmamassamittarin paikalleen, ja kas; ei ole kuulemma niin hyvin ennen kulkenutkaan.

Tyytyväinen (ei mersuun tyytyväinen Sad ) asiakas poistuu maksettuaan laskun. Rolling Eyes
_________________
www.huoltokeskuslintonen.fi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mariini
Herrasmies



Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 1006
Paikkakunta: Länsirannikko

 LähetäLähetetty: 18.10.2005 18:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Mistä tämä pöntön tukkeentuminen sitten johtuu?

Ja voidaanko tästä vetää varovaisia arvauksia, että kun nyt tulee hiukkassuodattimet niin lisää kivaa luvassa, ei ne ainakaan vapaammin hengitä....
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dealer



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 26326

 LähetäLähetetty: 18.10.2005 19:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Luulisin että tukkeutumiseen on oma osansa näiden uusien moottorien luonteella; niitä ei tarvitse "huudattaa" koskaan normaaliajossa - kunnon revitys sillointällöin tekisi hyvää.

Toisaalta, pariin C250TDT:henkin on vaihdettu katti tukkeutumisen takia.
CDI varsin moneen autoon, Sprintteriinkin...
_________________
www.huoltokeskuslintonen.fi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veskola
V-klasse-spesialisti

Digi-exorcist


Liittynyt: 30 Syy 2005
Viestejä: 1597
Paikkakunta: Turun tienoo

 LähetäLähetetty: 18.10.2005 20:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Se katti on sisältä tuommonen siivilä, joten tottamooses se menee tukkoon, jollei sitä "painepuhalla" välillä puhtaaksi.

 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
veppe
Mekka-master



Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 1720
Paikkakunta: Tikkakoski

 LähetäLähetetty: 19.10.2005 17:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ja justiin maanantaina kävin kaverin kanssa renkaita hakemassa ja hän ihmetteli ajotyyliäni, joka kieltämättä aiheuttaa takanatuleville näköhäiriöitä silloin tällöin. Vakuuttelin, että nämä kyllä tykkää siitä, että välillä kierrätetään kunnolla. Nuo nykydiiselit on liian väkeviä ja ihmiset saatu autolehtien ym. tahoilta vakuuttumaan, että alavääntö on poikaa, ei tarvi kierrättää konetta koskaan. Ja kun dieselikin on niin kallista, niin pitää säästää... Ja sitten ihmetellään, kun on paikat tukossa. Se euron säästö naftankulutuksessa on satanen korjaamolla Rolling Eyes
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Perttu K
Mersutohtori



Liittynyt: 16 Lok 2005
Viestejä: 1062
Paikkakunta: Kajaanikity

 LähetäLähetetty: 19.10.2005 17:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Olen erittäin arvovaltaiselta taholta kuullut että "auto tykkää kun sillä ajetaan."
Cool
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
NicNac
Hemmittäjä



Liittynyt: 12 Mar 2005
Viestejä: 2942

 LähetäLähetetty: 13.11.2005 2:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

kaverin isännällä on e200cdi ja oli menny katsastamaan sitä...olivat ottanu siinä sitten pölläytys testiä ja ei oikee ollu menny läpi nii polkenu vielä enemmän ja yhtäkkiä sitten ruvennu tulemaan valkoosta pakoputkesta....konttorin mies oli sanonu ettei tohdi enempää polkea ja että kannattaa viedä huoltoon....vehon mies oli heti tienny että joo vanha tuttu...välijäähdittemen putkes oli jotai valkoista niinku purkkaa....tulee kuulemma kun ajelee paljon hiljaa ja vakionpeutta...

asiasta toiseen niin minkälaanen on 200D diesel"katti"...kun mulla tuos joku sellaanen pönttö on mitä äiteen omas ei oo...eli siinä ensimmääses käyräs..tulookko"tehoja" jos ottaa pois pienellä rautakangen koskettelulla... Laughing idiot
_________________
-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN-
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
E300TD
Mersumekaanikko



Liittynyt: 29 Syy 2005
Viestejä: 24
Paikkakunta: Seinäjoki

 LähetäLähetetty: 13.11.2005 16:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Lainaus:
asiasta toiseen niin minkälaanen on 200D diesel"katti"...kun mulla tuos joku sellaanen pönttö on mitä äiteen omas ei oo...eli siinä ensimmääses käyräs..tulookko"tehoja" jos ottaa pois pienellä rautakangen koskettelulla... Laughing idiot


Sulla on siinä 250D:een etuputki, veikkaisin. Shocked Ja se ei ole katti.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
NicNac
Hemmittäjä



Liittynyt: 12 Mar 2005
Viestejä: 2942

 LähetäLähetetty: 13.11.2005 20:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

olisko....kaverillakin samanlainen...ja silläkin pakokaasun kierrätys...
_________________
-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN-
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dealer



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 26326

 LähetäLähetetty: 07.2.2006 20:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Tänään oli heti aamusta pari Väykkyä imusarjan vaihdossa, niitä peilivilkkumalleja.

Itse irrotin toisesta imusarjan, muuta
yllätyksiä ei löytynyt kuin yksi muovinen kaareva nesteputki joka oli rapautunut niin että auto odottaa nyt uutta putkea korjaamolla.

Imusarjastahan oli kahdesta läpästä käyttövipu irti.

Alla olevasta kuvasta näette minkäverran noin 140 tkm matkalla kertyy karstaa / kaikkea mustaa pakokaasukierrätykseen - tuosta reiästä kulkee siis kaikki ilma mitä 220 CDi tarvitsee kulkeakseen...
Tuo mustan pas*kan peitossa oleva alue on reikää, ettäs tiedätte. Very Happy



Työkaveri vaihtoi imusarjan toiseen samanikäiseen hieman enemmän ajettuun, kaksi läpän vipua käyttövivusta irti + läppiä liikuttavan moottorin vipu irti + nelospytyn läppä kokonaan irti ja imukanavassa suunnilleen imuventtiilin lautasessa kiinni.
Läppäakseli hukassa, sen jäljiltä imusarjassa reikä.
_________________
www.huoltokeskuslintonen.fi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Generig
Vibrageneraattori

hemingway


Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 2782
Paikkakunta: Mansesteri

 LähetäLähetetty: 07.2.2006 21:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Onpas kipiän näköönen.
_________________
/Neuvoja etsivät vähiten ne, jotka niitä eniten tarvitsisivat.

/Change is only constant
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jarno.V
Opel - spesialisti



Liittynyt: 30 Syy 2005
Viestejä: 1021
Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa

 LähetäLähetetty: 08.2.2006 13:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kaiketi kun ensi(ei varmaa tietoa vielä) vuonna tulee tuo dieseleiden obd-testi katsastuksessa, mitä veikkaatte tuleekohan "muutamia" pomppuja egr-vikakoodeista.. Laughing
kaikkea ne stnan hipit saa pakotettua autoihin
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pyrstötähti



Liittynyt: 30 Syy 2005
Viestejä: 115
Paikkakunta: Oulandia

 LähetäLähetetty: 08.2.2006 14:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

No pitäskö täsä ruveta röörit hoonaamaan ite kelläkin.
Kun on sekaantunut tuommoseen 200CDi malliin ja alakaa kilsoja olla semmonen 250t takanapäin.

Kuinka hankala se on dealer tuommonen rojekti toteuttaa, laitoitta vissiin uuvet imusarjat molempiin? vai voiko nuita hoonata.. Confused

Käykö pölliis rouvalta jo pulloharjan keittiöstä vai miten täs nyt tulisi edetä Shocked
_________________
Ei oo riemulla rajaa ku mesellä ajaa.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lucky-Dog
Ylläpitäjä



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 7701
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

 LähetäLähetetty: 08.2.2006 14:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Olen itsekseni pähkäillyt näitä imusarjan / katin tukkeutumisia kontra
mitä öljyä käytetään moottorissa -suhdetta. Nythän esim. W211 koppasissa joissa on ns. partikkelisuodatin pakoputkistossa vaatii tietyn luokituksen omaavaa öljyä koneeseen joka sitoo itseensä enemmän epäpuhtauksia.

Auton valmistajistahan on lähtöisin tämä kuumanpään viskositeetin pudotus 50:stä 30:iin.

Syitä tähän on mm.:
- männänrenkaiden puristus voimaa on heikennetty
>pienempi kitka>pienempi tehohäviö>pienempi polttoaineen kulutus
- lievempää öljyä kierrätetään moottorissa
>pienempi tehohäviö>pienempi polttoaineen kulutus
- jne.

Nyt kun moottoriin laitetaan esim. 5W/50 öljy, niin lähellä palotilaa öljyn viskositeetti on jotain 70 tai jotain. Tällöin tämä jäykkä öljy painaa männän renkaat irti sylinteriseinämistä ja öljyä jää sylinteriputkiin
>>öljyinen palamisjäte kerääntyy imusarjaan / katalysaattoriin.

Kun käytetään esim. 0W/30 luokan öljyä em. ilmiötä ei tapahdu lainkaan tai ainakin huomattavasti vähemmän, koska nyt ns. kuumapää on paljon lievempää eikä öljy paina männänrenkaita irti sylinteriputkista. Shocked Shocked

Öljynkulutuksena em. asia ei välttämättä näy mitenkään radikaalina, voi olla sellaista pientä kulutusta kaikenaikaa.
_________________
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jarno.V
Opel - spesialisti



Liittynyt: 30 Syy 2005
Viestejä: 1021
Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa

 LähetäLähetetty: 08.2.2006 17:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Lucky-Dog kirjoitti:

Kun käytetään esim. 0W/30 luokan öljyä em. ilmiötä ei tapahdu lainkaan tai ainakin huomattavasti vähemmän, koska nyt ns. kuumapää on paljon lievempää eikä öljy paina männänrenkaita irti sylinteriputkista. Shocked Shocked
.

No joo kun nyt aloit sitä castrolia ylistämään, niin sanopa myydäänkö esim. longteccia tai r-teccia ns. pullotavarana yksityisille olleskaan?
Vai pelkästään letkusta 19€ litra.. Cool
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lucky-Dog
Ylläpitäjä



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 7701
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

 LähetäLähetetty: 08.2.2006 18:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Jaa-a empä maininnut öljymerkeistä mitään Laughing Laughing
Ja asiassa oleellisinta on ne viskositeetit, olkoon merkki sitten mikä hyvänsä..... Cool

Ei taida saada kuin litran puteleissa ovat ns. korjaamoöljyjä Shocked Shocked

Itsellä on tynnyrissä SLX 0/30 Longtec:iä...anna tarkat tiedot öljyistä niin selvittelen asiaa Laughing Laughing .....ja hintoja
_________________
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jarno.V
Opel - spesialisti



Liittynyt: 30 Syy 2005
Viestejä: 1021
Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa

 LähetäLähetetty: 08.2.2006 19:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Molemmat on slx 0w-30, lonctec "huonompi" ja r-tec parempi(sen ~19€/l ainakin noinniinkuin merkkiliikkeen laskutus).
Kova sana ois maksaa neljän litran pänikästä 80€, ja vaihto 3000km välein tottakai Laughing
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dealer



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 26326

 LähetäLähetetty: 09.2.2006 18:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Pyrstötähti, imusarjan irrotuksessa ja kiinnityksessä menee aikaa yhteensä kolmisen tuntia.
Mainitsemiini autoihin tuli uudet imusarjat, koska niissä oli "läppäsysteemit" hajalla edellä kertomallani tavalla.

Imusarja irti, liuotinainetta, harjaa, rautalankaa, painepesuria... mitä vaan keksit. Very Happy

Tuo kuvan palikkahan on muutamassa minuutissa irti, se on helppo "siivota".
_________________
www.huoltokeskuslintonen.fi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> Yleinen tekniikkakeskustelu Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Sivu 1 Yht. 7

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit