Tuollaisessa kohdassa on onneksi hitsarin kannalta ihan sama, onko siihen kalvettu kymmenen sentin reikä vai kolmenkymmenen. Se ei työn määrässä tunnu missään. Jotain hankalaa muotoa naputellessa ehkä toivookin mahdollisimman pientä.
Kia Cerato 1,6 LX 2006 - Salamasorsan korvaaja
Re: Kia Cerato 1,6 LX 2006 - Salamasorsan korvaaja
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
^ näin on näkkileivät. Olet erinomaisen oikeassa tässä asiassa.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Takakelkka vaihdettu, eli b-osa putsattu, maalattu ja ruostesuojattu myös. Jarruputki uusittu, oli jäänyt vaihdon jäljiltä sittenkin vähän ilmaa, joten ilmasin uudestaan ja nyt hyvä. Helma maalattu ja nyt vaan varmaan jälkitarkastus aikaa.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
No tänään sitten sai Kia viimein vuodeksi eteenpäin ajoaikaa
Huomenna pitäisi vielä vaihtaa öljyt sekä suodattimet niin toivottavasti vähään aikaan ei olisi mitään isompaa.

Huomenna pitäisi vielä vaihtaa öljyt sekä suodattimet niin toivottavasti vähään aikaan ei olisi mitään isompaa.
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi