Hesen mese, s211 270cdi, myyty pois ja fordilla toistaiseksi.

Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

dealer kirjoitti:Etusivulasien tummennuksen aika taisi päättyä jo noin vuosi sitten, ellei kaksi vuotta :twisted: en tiedä minäkään niiden prosenteista.
Joo tätä itekki vähän pelkäsin kun vanhassa otteessakin oli jo maininta niin uus maininta uudella korjaus ajalla uuteen paperiin. Ei se vissiin ole niin tarkkaa noiden kehotusten kanssa :lol:
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Kuva

Kuva

Siinäpä oisi rojekti, aikaa kuunvaihteeseen jolloin tulee uudet kumet. Nettiä lueskellut aika paljon aiheesta, kuulostaa varsin työläältä rojektilta :D

Nuo puolat pitäisi vissiin jotenki suojata, ja rakennella jonkulainen varsi ja kiinnike että pystyisi pyörittämään noita samalla kun hioo menemään.

crc-tiivisteenpoistoa suosittelevat, http://www.motonet.fi/fi/tuote/606080/C ... taja-300ml.

Siirrynpä lukemaan sergeyn vannespesialistin topikkia, oikotietä onneen ei tässä tapauksessa taida olla.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Minulla olisi kone jolla pyörittää vannetta, sitten vaan hiomapaperia lippaan...voimavirtamoottorilla, ettei voima lopu :twisted:
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Eikö se sellainen tarvis voimavirtaa sitten toimiakseenkin? :) Ei sellasia löydy.

Mietin jo perän nostoa ja vaihteella pyöritystä mutta saa nyt nähdä.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Tarviihan se. Miten lie onnistuu autolla pyörittää kun ESP ?
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

dealer kirjoitti:Tarviihan se. Miten lie onnistuu autolla pyörittää kun ESP ?
Eikö sen saa tuossa napista kivuttomasti pois päältä? Ainaki sitä oon käyttänyt kun vähän leikityttänyt tuolla tienpäällä talven aikana.

Mutta ois vanteet irrallaan nyt kumeja odottamassa ni taidan koittaa ihan porakoneella/käsin saada paremmaksi netin ohjeiden mukaan.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Saiko tässä dynomoden päälle piilovalikon kautta kuten 203:ssa? Sillon on ainaki ESP kokonaan pois pelistä... :twisted:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5937
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

dealer kirjoitti:Minulla olisi kone jolla pyörittää vannetta, sitten vaan hiomapaperia lippaan...voimavirtamoottorilla, ettei voima lopu :twisted:
Kuveja?
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Helsingin reissu alkaa olemaan takanapäin. Kulutusta vähän seuraillu rotallan renkailla, näyttää täydellä kuormalla ja kattoboksilla olevan 6.5-7l satkulle.

Nixonin savutushommasta tuli mieleen katsurin sanat, eihän tämä edes savuta. Alkaa tehoihin tottua,pitäskö stage 2 laittaa suunnitelmiin 8)
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Nyt alkanut pieniä murheita etupäässä olemaan, todella sivutuulelle herkkä ja vetelee urissa, kolahtelee myös töyssyissä ikävästi. Mäkkärin kaistalla korvin kuultava selkeä narina kuului kuskin puolelta.

Narinahela, kertoi google.

Ja laatikko alkanut temppuilla enemmälti, pitkästi venyttää alempien vaihteiden vaihtoa ennenkuin kytkee.

Pitää tilata aikaa starilla, eikö sillä näkisi tuon vaihteiston toimintaa vähän tarkemmin?
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Kesälomareissulla tuli ekakertaa oikea ongelma. Semmonen n.1000kg painava vaunu perässä ylämäkeen risteyksestä kun lähdin kiihdyttämään, niin vauhti katkesi kuin seinään ja laatikko jätti vaihteen kolmoselle jumiin.

Kierrokset rajoittu 2000rpm kohdalle, vakkarilla kuitenkin vauhti nousi sen verran että sain vaunun mäen päälle ja parkkiin. Uudelleen käynnistys nollasi ongelman.

Muutoin ei ollut mitään ongelmia vajaan 2000km reissun aikana, kulutus laskettuna vaunun kanssa 9.5l/100km.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Koska kuvat on kivoja niin laitetaan nyt muutama, vaihteeksi tehtiin autolle sisäsiivous rouvan kanssa ja käytin naapurin pesupalvelua hyväksi :)

Ulkokuorta:

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Sisäpuolta:
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Kuten kuvista näkyy, en ole kerennyt vaihtaa dc-fixejä vieläkään haluamaani sävyyn.

Auto ajossa päivittäin vaikka edelleen vain yksi kuski, allekirjoittanut. Kohta on viime vuoden lopulla vaihdetut etuset vaihtokunnossa taas, ihmeen nopeaa nuo highfly renkaat kuluvat alta pois.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Muutoksen tuulia edessä, nimittäin rouva saamassa ajokortin. Tarkoittanee suoraan sitä, että kun ensilumet sataa on toinen auto hommattava pihaan.

Silloin on aikaa tällekkin koko ajan liikkeessä olevalle mersulle. Sisätilan puhdistusta, nuo dc-fixit vaihtoon ja alustan osia vähän vaihdella.

Tympäsee oikein kun työnantajan reissulla hajosi eturengas.

Syötteellä oli remppahommat menossa ja naulahan se siellä renkaassa oli kiinni.

No mutta, kilometrejä tullut tasaiseen tahtiin, ujellus kiihdyttäessä on vielä menossa mukana ja remmin kirahdus sekin sammuttaessa.

Ylivieskassa pitäis käydä kuunvaihteessa, eiköhän siellä ainakin alustasta pari osaa tule vaihdettua.

508tkm on mittarissa nyt, lisää tulee ku tankkaa ja ajaa menemään.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Lintosella käyty, asiansa osaavaa porukkaa myös siellä.
Vielä jäi listalle kartaanin tuki ja hihnan kiristin, nelipyöräsuuntaus myös tarpeen kun tärryyttää matkassa, yli 80km/h vauhdissa.

H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Huomiselle pyöränsuuntaus point-ässään, on niin huono ajettava että hajoaa alaselkä nyt tuohon täristykseen.

Vieskassa olisi tehty mutta suuntauskone siellä vähä lomalla.

Xenonitkin sain taas ajovaloihin asennettua, meinasi sen kanssa hermo mennä kunnes tajusin verrata xenon polttimon kantaa vanhaan, uusi oli 2mm paksummalla kannalla joten se ei mene perille asti.

Dremeliä perään ja avot kun tuli hyvä, wink wink. En ollut netinkään mukaan ainoa tämän asian kanssa painiva.

H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Ajeltu ja pyöränsuuntauskin saatiin point-ässällä toisella käynnillä kuntoon, ratti jäi edelleen vinoon mutta ei jaksa enää siellä saikata.

Nyt tullu pieni ongelma, lämmettyään alkaa sellanen pesulan mankeli haisemaan, vähän ku öljy kärtyäis jossain. Hyvin vieno haju kuskin paikalla.

Konetilassa en päällisin puolin havainnu mitään ongelmaa.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

On kyllä hauska "etiäinen", iltasella käytiin kylässä ja puoli viiden aikaan keskustaa kohti omalla 211:lla ajellessa tuli Hesen auto mieleen että mitähän tälle mahtaa kuulua.
Sepä selvisi kysymättä :D Ei soita kelloja tuo mainittu käry minulla :?
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2930
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Olisko alkavaa suutinpohjan vuotoa, havainnu että pakkasella alkavat vuotamaan herkemmin. Omakin auto Välilä haiskahtaa näillä keleillä
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

dealer kirjoitti:On kyllä hauska "etiäinen", iltasella käytiin kylässä ja puoli viiden aikaan keskustaa kohti omalla 211:lla ajellessa tuli Hesen auto mieleen että mitähän tälle mahtaa kuulua.
Sepä selvisi kysymättä :D Ei soita kelloja tuo mainittu käry minulla :?
Hehe, tässähän ne pintaraapasut tuli. Kovasti on autolla ajeltu ja leimatakki enskuussa vois.

Multiviri kiitos vinkistä, pitää käydä katsomassa tarkemmin ne. Minusta niitä oli huollettukin jossain välissä, tai saatan kyllä muistaa väärinki.

Pakkasnetettä piti kolme desiä lisätä nyt kovilla pakkasilla, alle en huomannu että ois valunut mutta alkoi varoitella nesteen vajoamisesta.

Tässähän piti sitä vuotavaa letkua aiemmin lyhentää ja laittaa takaisin, voi olla myös sen peruja.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Vikatilaan veti utajärven reissulla, ilmamassamittarista piuha pois ja pelaa.
Tänään elektrospraylla putsasin mittarin ja toistaiseksi toimii, olikin aika ryönänen se lanka.

Vikavalo toki jäi palamaan vielä, nollata pitää jossain välissä.

Ja kyllä siellä alkavaa kosteutta oli kahden takimmaisen suuttimen juuressa, pultit ja prikat haettava ennenku pahenee.

H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Kuva
Kuva
Kuva

nyyhkis, eka kertaa meikän autoa viedään lavetilla, ikinä.

Oli seuraava yö melkosta pieksäntää sängyssä, ei uni paljo maistunut kun luulin että nyt kävi pahasti.

Onneksi on dealer ja mb-osa, loistavia neuvoja ja ai että kun sai huokaista helpotuksesta. Nelosen suuttimen kierteet kannesta poks, wurthin kierreholkeilla matka jatkuu.

Kolmelta huomenna alkaa korjaus asiansa tuntevassa liikkeessä.

H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Auton sain takaisin, olivat huollon lappuun kirjottaneet että ei aina käynnisty ja puhallin yms sähkölaitteet pimeänä.

Eka reissu ainakin kotiin oulusta oli ilman ongelmia, katsotaan mitä tuleman pitää. Olihan mukava ajella boran jälkeen mersulla!
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Leimasta meni heittämällä läpi taas. Huoltotarjousta kysytty lintoselta ja mb-osalta, sen mitä tähän nyt tarvitsee tehdä.

lataus liian matala ja parit kolinat + urinat joutuu korjata.

mittarissa alkaa olemaan sen 520tkm, on se vain mukavaa matkantekoa mutta nytkun työt seisahtui sijaisvanhempana niin voisi kohta olla vaikka bensavehkeeseen siirtyminen ajankohtaista.

Aika näyttää, en nimittäin tästä haluaisi luopua sitten millään.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Onkohan laatikon öljynjäähdyttimellä joku hätänä, Kalajoelta kotiin kun ajeltiin niin pukkasi kunnolla höyryä siitä jäähdyttimestä. Yks vastaantulija nakkas loskat keulaan tullessa.

Jäähdytin oli erittäin kuuma, meinasi sormet palaa samantien kun vähän kokeilin kädellä.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Eipä ollut mitään muuta tuossa edellisessä, kuin nuoskalumi suli ja siitä höyrysi.

Nyt kun sain töitä niin eiköhän ekana työaamuna pukannu rampilla ESP-valon kojetauluun ja kärty alko haiseen valoissa. Ykkösen suutin valskaa.

Tuohan pitäisi pikimmiten laittaa, ainoa ongelma on että työttömyysjakson jälkeen pitää oottaa ensimmäistä palkkaa ennku sitä voi korjata.

Toivotaan ettei jumitu kiinni, pitää ajaa sievästi.
Viimeksi muokannut Hese126, 16.11.2019 2:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Viimein sain aikaiseksi alkaa tuota rapistunutta vanhaa dc-fixiä vaihtamaan, rouvan kans päädyttiin valkoiseen marmorikuosiin.

Vielä vähän vaiheessa, mutta osa jo paikoillaan:
Kuva
Kuva

Sitten kysymys, miten saan irti tuon nousevan paneelin tuosta tuhkakupin yläpuolelta?

En äkkiseltään siihen keksinyt oikein ratkaisua. Samoin mukitelineen poteron kansi on lujassa, siihenki jos sais apuja.

H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Kuosit on kuosissaan, kun uutta ropleemaa pukkaa. Tuo kirahdus sammuttaessa alkoi vaivata toden teolla, dealeria viestin välityksellä vaivattuani tultiin siihen tulokseen, että hihnankiristin on särki.

Pari kuvaa uudella hihnalla:

Kuva

Kuva

Kuva

Näkyy tuo jousipakka tuolta, kiristimen rulla on työntynyt liian pitkälle eteen joten kiskoo sitä remmiä ihan väärään paikkaan.

Myös ykkösen suuttimen juuressa mönjä lisääntyy, äkkiä vaihtaan se pohjatiiviste.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2930
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Kiristin äkkiä vaihtoon, enpä ole ihan vähään aikaan nähnyt nuin kierossa olevaa kiristintä mikä ei ole vielä purkaantunut :shock:
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Joo soitinkin mb osaan ja siellä löytyy hyllystä kiristin, haettava joutusaan.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Kävi kuiten niin, että mb-osa laittoi uuden kiristimen, remmin ja vuotavan suutinprikan uusiksi. Olivatpa kiinnittäneet vielä huomiota rämisevään ilmanputsarin koteloonkin, kiitos siitä sinne suuntaan.

Vielä esp valo syttyy kuitenkin, ja pieni supsutus kuuluu jostain suuttimesta. Pitää tutkia tilanteen kehittymistä.
Viimeksi muokannut Hese126, 16.11.2019 2:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219, sedan, farmari, coupe, avo”