 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
tähtikuljettaja Mersuvelho
Liittynyt: 05 Mar 2006 Viestejä: 1415 Paikkakunta: Lounais-Suomi  |
Lähetetty: 03.11.2017 22:54 Viestin aihe: |
 |
|
markoala kirjoitti: |
Navi näyttää n. 15 km liikaa itään. Anttenniko lie rikki. |
Todennäköisesti hiljattain mennyt rikki, ei ole vielä tuon enempää "gyroilla" ryöminyt. Kumma ettei noista ole tehty takaisinkutsua. |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
markoala aktiivimeseläinen
Liittynyt: 18 Tam 2007 Viestejä: 1040 Paikkakunta: Mäntsälä Anttila  |
Lähetetty: 06.11.2017 21:42 Viestin aihe: |
 |
|
Seuraavana päivänä navi taas toimi, eikä ole uudelleen kiukutellut. |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Sakari Rasvanäppi
Liittynyt: 28 Syy 2015 Viestejä: 524
 |
Lähetetty: 06.11.2017 21:54 Viestin aihe: |
 |
|
Tyhjä
Viimeinen muokkaaja, Sakari pvm 26.3.2018 21:11, muokattu 1 kertaa |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
markoala aktiivimeseläinen
Liittynyt: 18 Tam 2007 Viestejä: 1040 Paikkakunta: Mäntsälä Anttila  |
Lähetetty: 17.11.2017 22:25 Viestin aihe: |
 |
|
Häiriö ei ole toistunut. Nopeusrajoitus avustin on ollut mykkä jonkin aikaa. Veho lopulta paikansi vian toivottavasti kameraan joka vaihdetaan kunhan saadaan maahan. Päivittivät samalla käynnillä yhdeksän ohjainlaitetta. Jälikiasennus webasto kun sai pitkällä lämmityksellä moottorihäiriövalon syttymään, tähän pitäisi auttaa jokin päivityksistä. |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
markoala aktiivimeseläinen
Liittynyt: 18 Tam 2007 Viestejä: 1040 Paikkakunta: Mäntsälä Anttila  |
Lähetetty: 28.11.2017 21:36 Viestin aihe: |
 |
|
Kamera vaihdettu, nopeusrajoitusavustin heräsi henkiin. Samoin alkoi toimimaan autoon jälkikäteen koodattu kaukovalo avustin. Koodauksen hinta on 320€ ja edellyttää online koodausta. Varuste tulee siten näkyviin myös "kantakorttiin". |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
tähtikuljettaja Mersuvelho
Liittynyt: 05 Mar 2006 Viestejä: 1415 Paikkakunta: Lounais-Suomi  |
Lähetetty: 28.11.2017 22:32 Viestin aihe: |
 |
|
Onko tuo kaukovaloavustin niille "perus-LEDeille", niille joille ei aluksi kaukovaloavustinta saanut ollenkaan? Vaiko P35/642+628 dynaamiset LEDit IHC+:lla?
Siinä vaan tavallaan huijattiin ostajia kun LEDeillä ei kaukovaloavustinta tullutkaan vaikka edellisellä korimallilla siihen oli opetettu. |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Sakari Rasvanäppi
Liittynyt: 28 Syy 2015 Viestejä: 524
 |
Lähetetty: 28.11.2017 22:42 Viestin aihe: |
 |
|
Tyhjä
Viimeinen muokkaaja, Sakari pvm 26.3.2018 21:12, muokattu 1 kertaa |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Roisto Herrasmies
Mekka-master
Liittynyt: 03 Lok 2005 Viestejä: 4829 Paikkakunta: Uuleopori  |
Lähetetty: 29.11.2017 0:45 Viestin aihe: |
 |
|
Sakari kirjoitti: |
Meillä on korjattu nuo jälkiasennuswebastojen moottorinhäiriövalon sytyttäneet autot sähköasennuksella joka herättää moottorin ohjainlaitteen tietyn väliajoin, näin moottorin ohjainlaitetta huijataan että auto olisi ollut käynnissä eikä auto näin ollen pidä vikana että moottori on vielä vaikka 30 asteinen 10h seisonnan jälkeen jos pihalla on pakkasta. |
Jänniä tuommoiset arvojen vertailut. Mitähän se tekisi omalla työpaikalla, kun siellä on tolpassa jatkuva sähkö ja moottori töistä lähtiessä n. 45-50-asteinen?
t.
Risto _________________ Kulkupeli: E 500 -03 (211.070) |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Easy Rider hupimestari

Liittynyt: 05 Hei 2007 Viestejä: 8045 Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla  |
Lähetetty: 29.11.2017 1:08 Viestin aihe: |
 |
|
Roisto kirjoitti: |
Sakari kirjoitti: |
Meillä on korjattu nuo jälkiasennuswebastojen moottorinhäiriövalon sytyttäneet autot sähköasennuksella joka herättää moottorin ohjainlaitteen tietyn väliajoin, näin moottorin ohjainlaitetta huijataan että auto olisi ollut käynnissä eikä auto näin ollen pidä vikana että moottori on vielä vaikka 30 asteinen 10h seisonnan jälkeen jos pihalla on pakkasta. |
Jänniä tuommoiset arvojen vertailut. Mitähän se tekisi omalla työpaikalla, kun siellä on tolpassa jatkuva sähkö ja moottori töistä lähtiessä n. 45-50-asteinen?
t.
Risto |
Jatkuva roikassa roikotus ei tee hyvää lokilämppärille, eikä myöskään kuulemma jäähynesteelle jos vastus on lohkon vettentilassa. Aikas kovin pistemäistä se lämmitys kyllä on, jos ei pumput pyöri. _________________ Vetonivel on takavetosessa tarpeeton. |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
markoala aktiivimeseläinen
Liittynyt: 18 Tam 2007 Viestejä: 1040 Paikkakunta: Mäntsälä Anttila  |
Lähetetty: 30.11.2017 15:18 Viestin aihe: |
 |
|
Ei ole syttynyt moottorin häiriövalon enää auton jonkin päivityksen jälkeen. Tosiaan yhdeksän ohjainlaitetta sai uuden softan viimeksi.
Perusledit on eli high performance. |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Meissenkeri
aktiivimeseläinen

Liittynyt: 15 Elo 2006 Viestejä: 3682 Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki  |
Lähetetty: 01.12.2017 22:57 Viestin aihe: |
 |
|
Easy Rider kirjoitti: |
Roisto kirjoitti: |
Sakari kirjoitti: |
Meillä on korjattu nuo jälkiasennuswebastojen moottorinhäiriövalon sytyttäneet autot sähköasennuksella joka herättää moottorin ohjainlaitteen tietyn väliajoin, näin moottorin ohjainlaitetta huijataan että auto olisi ollut käynnissä eikä auto näin ollen pidä vikana että moottori on vielä vaikka 30 asteinen 10h seisonnan jälkeen jos pihalla on pakkasta. |
Jänniä tuommoiset arvojen vertailut. Mitähän se tekisi omalla työpaikalla, kun siellä on tolpassa jatkuva sähkö ja moottori töistä lähtiessä n. 45-50-asteinen?
t.
Risto |
Jatkuva roikassa roikotus ei tee hyvää lokilämppärille, eikä myöskään kuulemma jäähynesteelle jos vastus on lohkon vettentilassa. Aikas kovin pistemäistä se lämmitys kyllä on, jos ei pumput pyöri. |
Perustuiko tämä johonkin tieteelliseen tutkimukseen vai mihin?
Nimim: Lohkolämmitin aina työpaikan pistorasiassa kiinni eikä ole koskaan ollut mitään ongelmia. |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Roisto Herrasmies
Mekka-master
Liittynyt: 03 Lok 2005 Viestejä: 4829 Paikkakunta: Uuleopori  |
Lähetetty: 01.12.2017 23:06 Viestin aihe: |
 |
|
Easy Rider kirjoitti: |
Jatkuva roikassa roikotus ei tee hyvää lokilämppärille, eikä myöskään kuulemma jäähynesteelle jos vastus on lohkon vettentilassa. Aikas kovin pistemäistä se lämmitys kyllä on, jos ei pumput pyöri. |
Ei jaksa kesken päivin lähteä lyömään roikkaa tolppaan varsinkaan, jos ei oo ihan varma, millon oisi lähtö käsillä.
Kumpi on pahempaa: jatkuva sähkö vai se "räpsyttely"?
t.
Risto _________________ Kulkupeli: E 500 -03 (211.070) |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Meissenkeri
aktiivimeseläinen

Liittynyt: 15 Elo 2006 Viestejä: 3682 Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki  |
Lähetetty: 02.12.2017 12:22 Viestin aihe: |
 |
|
Jatkuva sähkö on paras vaihtoehto, jos auto pitää olla ajovalmiudessa. Itsellänikin on pistorasiassa ajastin ja sitten ns. päivystäjäasetus joka antaa jatkuvaa sähköä. Jatkuvalla sähköllä jää jatkuvat lämpölaajeneman muutokset pois.
Lohkolämmitin tai letkulämmitin ei lämmitä jäähdytysnestettä tai itseään lähellekään sitä lämpötilaa, mihin moottori lämpenee normaalisti ajona aikana, niin ei siitä jatkuvasta lämmittämisestä voi oikeasti olla mitään haittaa.
Jos lämmitin ei kestä, niin kyseessä on asennusvirhe tai autoon sopimaton lämmitin. |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
markoala aktiivimeseläinen
Liittynyt: 18 Tam 2007 Viestejä: 1040 Paikkakunta: Mäntsälä Anttila  |
Lähetetty: 26.12.2017 21:42 Viestin aihe: |
 |
|
Mäntsälä-Kouvola-Mäntsälä 4.6L /100km. Lähtö esilämmitettynä, nastarenkailla.  |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Sakari Rasvanäppi
Liittynyt: 28 Syy 2015 Viestejä: 524
 |
Lähetetty: 27.12.2017 0:15 Viestin aihe: |
 |
|
Tyhjä
Viimeinen muokkaaja, Sakari pvm 26.3.2018 21:12, muokattu 1 kertaa |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
markoala aktiivimeseläinen
Liittynyt: 18 Tam 2007 Viestejä: 1040 Paikkakunta: Mäntsälä Anttila  |
Lähetetty: 18.2.2018 21:37 Viestin aihe: |
 |
|
Ei tietoa.
Ominaisuuksia: Vasen himmentyvä peili sulattaa jään noin tupla ajassa vrt oikeaan. Vehon mukaan osan vaihto ei auta.
Jarrut suolakurasta märkänä ei pidä heti. Sekunti on pitkä aika 120kmh vauhdissa. Veholla ei korjausta tähän.
Rengasmelu kovempaa kuin w203 samanlaisilla bridgestone nastarenkailla, hiljainen moottori korostaa toki tätä mutta noin korvakuulolta..
Suosittelen hiljaisempaa nastarengasta jääpidon kustannuksella. |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Sakari Rasvanäppi
Liittynyt: 28 Syy 2015 Viestejä: 524
 |
Lähetetty: 18.2.2018 23:41 Viestin aihe: |
 |
|
Tyhjä
Viimeinen muokkaaja, Sakari pvm 26.3.2018 21:12, muokattu 1 kertaa |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
markoala aktiivimeseläinen
Liittynyt: 18 Tam 2007 Viestejä: 1040 Paikkakunta: Mäntsälä Anttila  |
Lähetetty: 18.2.2018 23:49 Viestin aihe: |
 |
|
Himmentyvä sulaa hitaammin selvennykseksi. Juuri tuo paksumpi lasi on kuulemma syy hitauteen. |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Sakari Rasvanäppi
Liittynyt: 28 Syy 2015 Viestejä: 524
 |
Lähetetty: 19.2.2018 0:54 Viestin aihe: |
 |
|
Tyhjä
Viimeinen muokkaaja, Sakari pvm 26.3.2018 21:13, muokattu 1 kertaa |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
jkvi

Liittynyt: 05 Mar 2005 Viestejä: 430 Paikkakunta: Suomussalmi  |
Lähetetty: 19.2.2018 10:09 Viestin aihe: |
 |
|
Varsinkin VAG-konsernin vehkeissä on tuota jarrujen häipymistä suolaloskassa ilmennyt. Ja omissakin tuon aina joskus erottaa, muissakin merkeissä. |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
markoala aktiivimeseläinen
Liittynyt: 18 Tam 2007 Viestejä: 1040 Paikkakunta: Mäntsälä Anttila  |
Lähetetty: 27.2.2018 10:15 Viestin aihe: |
 |
|
-22c. Jälkiasennus webastolla n. 40min ja ilman ongelmia liikkeelle. Kaikki toimi moitteettomasti taas.
Varasin huollon kun on 28vrk huoltoon, tällä hetkellä ei vikoja niin tosiaan pelkkä huolto. Auto ehdotti heti huoltoon soittamista kun 30vrk raja alittui. Ja nyt tulee jännin juttu. Kun huolto varattiin, auto lakkasi ilmoittamasta siitä  |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Mika.T Mersutohtori

Liittynyt: 02 Lok 2005 Viestejä: 5745
 |
Lähetetty: 27.2.2018 12:36 Viestin aihe: |
 |
|
Isoveli valvoo ja kuuntelee.  |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit
|
|
 |