mese.fi Foorumin päävalikko
 
 
 
 
 
 

Rosemary's Baby-Benz - Saatanan riivaama / asdasdasd
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W201
 Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 283
Paikkakunta: Lemi

 LähetäLähetetty: 02.12.2017 19:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Sakari kirjoitti:
Saiskohan tuota paikattua samalla sarjalla jolla tuulilaseja paikkaillaan...?


Tiär häntä, kai siihen vois periaatteessa kokeilla, kun läpireikä on aivan minimaalinen. Toisaalta tarvikelaseja saa halavalla ainakin Saksasta. No nyt se on joka tapauksessa tilkitty 3M 33+:lla näin väliaikaisesti, ettei suolapaska pääse tupaan ja porstuaan.

Looran kumi tuli laitettua uusiin, mutta ei nyt sitten mennytkään das original paikalleen, laitoin Lemförderin, kun oli niin halpa. Katellaan miten kestää. Molemmat kumit kysyin orgisnumerolla, mutta tuo Lemförder on kuitenkin nyt 124 alkuinen. Korkeutta on uuteen 201 240 11 18 numerolla olevaan verrattuna nelisen milliä, auton alkuperäiseen verrattuna viitisen milliä enemmän. Tuskin ihmeempiä merkkaa, mutta ero niissä taitaa olla, vaikka tuota 124 alkuista tenavaan kaupataan. On muuten molemmat turkkilaista tekoa. Rolling Eyes





Ajovaloille näkyy olevan syöttö toista volttia alle latausjännitteen, sille tekis mielellään jotain. Ei vaan viittis umpioihin porailla reikiä johdotuksille, paitsi takakansiin ehkä. Ei vaan välttämättä onnistu polttimon vaihto hantin puolella kovin helposti sen jälkeen, ASD:n öljysäiliö laittaa paikat sen verran ahtaalle. Tietysti, jos kannen välistä sais menemään. Pittää tuumiskella...

Niin ja valokatkasija tähän on vaihdettava pikapuoliin. Nuppi jäi jo kertaalleen käteen ja toinen niistä kevytvalusakaroista on poikki.
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 283
Paikkakunta: Lemi

 LähetäLähetetty: 08.1.2018 14:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Joitain minuutteja pyöri joutavaa tallin ovella kylmästartin jälistä ja kylläpähän tuli ovesta ulos astuessa kitkerä käry vastaan. Törkypaksulla kävi tai sitten muuten vaan tuli palamatonta läpi ja selvästi vajaapyttysenä pärryytti kun piti paria tonnia tasakaasulla. Parinkymmenen kilometrin siirtymän jälkeen hyrrää nätisti ja putken päästä normaalit suihkunraikkaat kattihajut. Mikäpähän se nyt, vai liekö vaan keleistä johtuen jotain kutsumatonta jakajassa. Sytkäpiuhat joutais kyllä varmaan laittaa uusiin.
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
potox
Pirunkepin löytäjä



Liittynyt: 26 Lok 2010
Viestejä: 983

 LähetäLähetetty: 12.1.2018 20:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Miä laitoin ommaan w124:seen blingteeman releytyssarjan valoihin, nosti

jännitteen oikiaksi, eikä tarvihe enää pelätä voimasavuja pitkien viiksestä tahi

valokatkaasimesta..


E. jäi se idea pois..

Eli takakansiin kylymästi reijät ja sieltä pyörittelin johtoloita läpi, eipähän nuo

ainakaan huurussa tahi jäässä ole olleet..
_________________
® Mesen linttaklubi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 283
Paikkakunta: Lemi

 LähetäLähetetty: 18.1.2018 0:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Joopasen, tuota kyllä varmaan helpoin olis justiinsa takakansiin rykästä reiät ja siitä vaan läpivientikumien kanssa karvat läpi. Täytyis vaan jostain purkuraadosta sosialisoida toiset kannet, kun en raaski alkuperäisiin porailla. Hölmö juttu, tiedän. Mutta kun ei vaan raaski.

Vaan noinkohan se pitkään vaivannut vesivuoto löytyi, oli nimittäin termarikopan ilmavaivaletku tolkuttoman löysällä molemmista päistään. Kansrempan kohalla laitoin uuden letkun siihen ja on kovettunut aivan koppuraksi. Trelleborg Hydro K -letkua, tuosta tavarasta taitaa olla huonoja kokemuksia muualtakin. Kiristelin nyt ensi hätään, mutta täytyy jossain välissä vaihtaa uudemman kerran tuo.

Käyntivaivojen perässä ihmettelin tulppia ja tulpanjohtoja. Piuhojen vastuksissa oli aiempaa enemmän hajontaa, kaikki sinänsä ihan toleransseissa. Laitettava uusiin kuitenkin kohtapuoliin. Kynttilät oli ehkä aavistuksen kuumana käyneen näköiset ja keskielektrodeissa lievää eroosiota. NGK BP5EFS:t on nyt sisällä, taidan vaihtaa kutosiin.

Kampuran etustefa hikoilee näköjään taas, viikonloppuna Maxlifet sisään ja seuraillaan tilannetta.

Edit: Niin jakajaan kurkistelin myös. Yllättävän rupiset oli nastat muutaman kympin ajetussa kannessa (Bremi), mutta ei nyt varsinaisesti pahat. Kosteutta oli jakajan sisällä reippaasti; putsasin nastat ja kuivasin paikat, tänä aamuna oli prötäily poissa.
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 283
Paikkakunta: Lemi

 LähetäLähetetty: 20.2.2018 15:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

No nyt sitten hyyty pyyhkijän moottori.
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 283
Paikkakunta: Lemi

 LähetäLähetetty: 24.2.2018 18:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Teddy kirjoitti:
Vaan noinkohan se pitkään vaivannut vesivuoto löytyi, oli nimittäin termarikopan ilmavaivaletku tolkuttoman löysällä molemmista päistään. Kansrempan kohalla laitoin uuden letkun siihen ja on kovettunut aivan koppuraksi. Trelleborg Hydro K -letkua, tuosta tavarasta taitaa olla huonoja kokemuksia muualtakin. Kiristelin nyt ensi hätään, mutta täytyy jossain välissä vaihtaa uudemman kerran tuo.


Nesteen häviäminen näyttää kyllä hidastuneen, mutta nyt ilmaantu sitten tippoja näkyviin kuskin jalkatilaan. Lämppärin kennon alta tulee ja kotelon nurkasta tippuu alas. Ei näyttäis siitä laipasta vuotavan, kennossa reikä ilmeisesti.

Edit: Kevyen paineistuksen perusteella päätyhän siitä taitaa kusta. Hohhoijaa. Menisköhän tuo kesään asti tuoltennaan, vai alkaako kojelautaa purkamaan.

Teddy kirjoitti:
No nyt sitten hyyty pyyhkijän moottori.


Ja tämä se oli jotain pakkasvaivoja ilmeisesti. Seuraillaan...
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mika.T
Mersutohtori



Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 5744

 LähetäLähetetty: 25.2.2018 0:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Paisuntasäiliön korkista tiiviste pois niin ei kerää painetta. Menee kesään saakka se sisäkenno. Very Happy
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 283
Paikkakunta: Lemi

 LähetäLähetetty: 25.2.2018 17:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Periaatteessa mikä ettei, mutta toisaalta... No käydään nyt ens alkuun suikkalakin tykönä vittuiltavana ja tuumataan sitten. Kampuran etustefasta jos alkaa itkemään, niin siihen on keskitettävä paukut ensinnä. Eiköhän se kennokin vaihtoon mene melko äkkiä, ettei tartte jännittää. Samalla valokytkin ja virtalukon pohja.
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 283
Paikkakunta: Lemi

 LähetäLähetetty: 06.3.2018 21:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

KL:stä tuli kenno, ei muuta kun purku päälle. Voi vitun ikenet mikä duuni. Keskikonsolin muuten kun ottaa pois, niin kuuluuko se lämppärin puhaltimen katkasijan nuppi vetää kylmästi vaan irti?
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mamu



Liittynyt: 28 Tou 2008
Viestejä: 303
Paikkakunta: Lahti

 LähetäLähetetty: 08.3.2018 22:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Teddy kirjoitti:
kuuluuko se lämppärin puhaltimen katkasijan nuppi vetää kylmästi vaan irti?


Juu, voi olla joskus tiukassa.
_________________
190D 2.5 -89
190E 2.3 -89

® Mesen linttaklubi. -Sammuvia tähtösiä-
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 283
Paikkakunta: Lemi

 LähetäLähetetty: 14.3.2018 11:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Bäck in bisnes, ei ihan joka poika saakaan kennon vaihtoon koko viikkoa tuhrattua. Laughing No olihan siinä vähän lieveilmiöitäkin matkan varrella, kiitos edellisen sepän. Rolling Eyes Originaalin korvaava Behr oli nyt ranskalaista alkuperää, saa nähdä tuleeko hylkimisreaktioita.

Ja sitten se tämä ruoste taitaa olla seuraava savotta. (insert image here)
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 283
Paikkakunta: Lemi

 LähetäLähetetty: 28.3.2018 21:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

ÄÄH! asd



No vikakin tais löytyä, kun jarruvalot näköjään puuttuu... Rolling Eyes
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 283
Paikkakunta: Lemi

 LähetäLähetetty: 31.3.2018 22:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top



Huom. ekonoomimittarin asento. Mikä mielenkiintoisinta, kun jarruun koskee, mittarit torkahtaa; heräävät kun jarrusta päästää, tai sitten jonkun ajan päästä. Kai tuon täytyy jarruvalokytkimestä johtua, mutta miten? Shocked
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
c280r6



Liittynyt: 15 Jou 2010
Viestejä: 514
Paikkakunta: oulu

 LähetäLähetetty: 02.4.2018 19:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

monitoimirele oikkuaa kohta syttyy johdot tuleen !!!!!!! Evil or Very Mad
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
c280r6



Liittynyt: 15 Jou 2010
Viestejä: 514
Paikkakunta: oulu

 LähetäLähetetty: 02.4.2018 19:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

on fakta.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 283
Paikkakunta: Lemi

 LähetäLähetetty: 02.4.2018 22:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Jaa niin mikä, YJ vai? Tarttee tsekata viipyilemättä, jos kerran kärventymisvaara voi olla. Tai vaihtoehtosesti otettava palovakuutus. contract
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 283
Paikkakunta: Lemi

 LähetäLähetetty: 03.4.2018 9:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Tulipa käytettyä aamun ratoksi YJ irti ja kokeilin toista, ASD vaihtui ABS valoksi, ei hyvä sekään. Tai sitten oli huonosti paikallaan. Se reilun vuoden vanha tarvikerele takas, eikä suostu käyntiin enää. Varmaan huonosti paikallaan, vittu missä paikassa; laina-autolla piti nostaa kytkintä. Mad
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mamu



Liittynyt: 28 Tou 2008
Viestejä: 303
Paikkakunta: Lahti

 LähetäLähetetty: 05.4.2018 19:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Puhdista takakontista kaksi maadoituspistettä. Toinen vasemmassa takapyöräkotelossa samoilla kohdilla, mihin orkkisantenni kiinnittyy. Toinen on oikean takavalon alla.

Tuo toimenpide auttoi aikanaan yhden tenavani jarrupolkimesta uinuvaan mittariin.
_________________
190D 2.5 -89
190E 2.3 -89

® Mesen linttaklubi. -Sammuvia tähtösiä-
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 283
Paikkakunta: Lemi

 LähetäLähetetty: 06.4.2018 19:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Nohniin... Olisko tässä nyt päässynnä itte kullakin unohtumaan se tosiseikka, että vanha Mersu on äärimmäisen luotettava. Kiitoksia vaan vinkeistä, mutta oikea vastaus oli tällä kertaa sulake numero 9. Pitihän tuo tajuta, keep it simple, asshole! ttu
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W201 Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Sivu 3 Yht. 3

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit