mese.fi Foorumin päävalikko
 
 
 
 
 
 

Rosemary's Baby-Benz - Saatanan riivaama / What a pong!
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W201
 Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 241
Paikkakunta: Lemi

 LähetäLähetetty: 02.12.2017 19:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Sakari kirjoitti:
Saiskohan tuota paikattua samalla sarjalla jolla tuulilaseja paikkaillaan...?


Tiär häntä, kai siihen vois periaatteessa kokeilla, kun läpireikä on aivan minimaalinen. Toisaalta tarvikelaseja saa halavalla ainakin Saksasta. No nyt se on joka tapauksessa tilkitty 3M 33+:lla näin väliaikaisesti, ettei suolapaska pääse tupaan ja porstuaan.

Looran kumi tuli laitettua uusiin, mutta ei nyt sitten mennytkään das original paikalleen, laitoin Lemförderin, kun oli niin halpa. Katellaan miten kestää. Molemmat kumit kysyin orgisnumerolla, mutta tuo Lemförder on kuitenkin nyt 124 alkuinen. Korkeutta on uuteen 201 240 11 18 numerolla olevaan verrattuna nelisen milliä, auton alkuperäiseen verrattuna viitisen milliä enemmän. Tuskin ihmeempiä merkkaa, mutta ero niissä taitaa olla, vaikka tuota 124 alkuista tenavaan kaupataan. On muuten molemmat turkkilaista tekoa. Rolling Eyes





Ajovaloille näkyy olevan syöttö toista volttia alle latausjännitteen, sille tekis mielellään jotain. Ei vaan viittis umpioihin porailla reikiä johdotuksille, paitsi takakansiin ehkä. Ei vaan välttämättä onnistu polttimon vaihto hantin puolella kovin helposti sen jälkeen, ASD:n öljysäiliö laittaa paikat sen verran ahtaalle. Tietysti, jos kannen välistä sais menemään. Pittää tuumiskella...

Niin ja valokatkasija tähän on vaihdettava pikapuoliin. Nuppi jäi jo kertaalleen käteen ja toinen niistä kevytvalusakaroista on poikki.
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 241
Paikkakunta: Lemi

 LähetäLähetetty: 08.1.2018 14:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Joitain minuutteja pyöri joutavaa tallin ovella kylmästartin jälistä ja kylläpähän tuli ovesta ulos astuessa kitkerä käry vastaan. Törkypaksulla kävi tai sitten muuten vaan tuli palamatonta läpi ja selvästi vajaapyttysenä pärryytti kun piti paria tonnia tasakaasulla. Parinkymmenen kilometrin siirtymän jälkeen hyrrää nätisti ja putken päästä normaalit suihkunraikkaat kattihajut. Mikäpähän se nyt, vai liekö vaan keleistä johtuen jotain kutsumatonta jakajassa. Sytkäpiuhat joutais kyllä varmaan laittaa uusiin.
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
potox
Pirunkepin löytäjä



Liittynyt: 26 Lok 2010
Viestejä: 966

 LähetäLähetetty: 12.1.2018 20:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Miä laitoin ommaan w124:seen blingteeman releytyssarjan valoihin, nosti

jännitteen oikiaksi, eikä tarvihe enää pelätä voimasavuja pitkien viiksestä tahi

valokatkaasimesta..


E. jäi se idea pois..

Eli takakansiin kylymästi reijät ja sieltä pyörittelin johtoloita läpi, eipähän nuo

ainakaan huurussa tahi jäässä ole olleet..
_________________
® Mesen linttaklubi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 241
Paikkakunta: Lemi

 LähetäLähetetty: 18.1.2018 0:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Joopasen, tuota kyllä varmaan helpoin olis justiinsa takakansiin rykästä reiät ja siitä vaan läpivientikumien kanssa karvat läpi. Täytyis vaan jostain purkuraadosta sosialisoida toiset kannet, kun en raaski alkuperäisiin porailla. Hölmö juttu, tiedän. Mutta kun ei vaan raaski.

Vaan noinkohan se pitkään vaivannut vesivuoto löytyi, oli nimittäin termarikopan ilmavaivaletku tolkuttoman löysällä molemmista päistään. Kansrempan kohalla laitoin uuden letkun siihen ja on kovettunut aivan koppuraksi. Trelleborg Hydro K -letkua, tuosta tavarasta taitaa olla huonoja kokemuksia muualtakin. Kiristelin nyt ensi hätään, mutta täytyy jossain välissä vaihtaa uudemman kerran tuo.

Käyntivaivojen perässä ihmettelin tulppia ja tulpanjohtoja. Piuhojen vastuksissa oli aiempaa enemmän hajontaa, kaikki sinänsä ihan toleransseissa. Laitettava uusiin kuitenkin kohtapuoliin. Kynttilät oli ehkä aavistuksen kuumana käyneen näköiset ja keskielektrodeissa lievää eroosiota. NGK BP5EFS:t on nyt sisällä, taidan vaihtaa kutosiin.

Kampuran etustefa hikoilee näköjään taas, viikonloppuna Maxlifet sisään ja seuraillaan tilannetta.

Edit: Niin jakajaan kurkistelin myös. Yllättävän rupiset oli nastat muutaman kympin ajetussa kannessa (Bremi), mutta ei nyt varsinaisesti pahat. Kosteutta oli jakajan sisällä reippaasti; putsasin nastat ja kuivasin paikat, tänä aamuna oli prötäily poissa.
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W201 Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Sivu 3 Yht. 3

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit