Hiplailumokkula

merhon
Viestit: 8
Liittynyt: 17.10.2012 2:56
Paikkakunta: Vantaa

Hiplailumokkula

Viesti Kirjoittaja merhon »

Morjesta.Kuinkas on muilla toiminut tämä keskikonsolissa oleva "hiiripinta"?
Mulla _14 rekisteröity 205 ja olen toinen omistaja.Kun ostin auton 22tkm ajettuna niin alussa tuo hiplailulaite toimi ja sillä sai vaihdettua radiokanavat ym toiminnot hyvin,mutta sitten se alkoi toimimaan vain satunnaisesti ja yleensä ei ollenkaan.Veholla sanoi kaveri että se pitäis varmaan päivittää mut ei sen kummemmin osannut neuvoa.No saahan ne toiminnot siitä pyöreästä pompulastakin hoidettua joten oon antanut olla.Muuten puhelimen käyttö minusta on hankalampaa kuin edellisessä 204 mallissa,siinä voi soittaa esim.aikaisemmin soitettuun numeroon vain vihreää luurin kuvaa painamalla,tässä taas ei ym ym,mielestäni radio/puhelin systeemi edellisessä oli kehittyneempi.Muuten auto on mielestäni parempi ajoltaan.
markoala
aktiivimeseläinen
Viestit: 1265
Liittynyt: 18.1.2007 20:29
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

Viesti Kirjoittaja markoala »

Samoin 212/213 eli puhelimen numero näppäimistön puute eli nopea soiton toisto on huononnus. Oletko koittanut hiiri pinnan puhdistusta?
Avatar
tn62634
Viestit: 635
Liittynyt: 27.11.2010 23:30
Paikkakunta: Pälkäne

Viesti Kirjoittaja tn62634 »

Ihan hirveästi muitakin huononnuksia, kun kojetaulussa ei ole nappeja.
merhon
Viestit: 8
Liittynyt: 17.10.2012 2:56
Paikkakunta: Vantaa

Hiiripinta

Viesti Kirjoittaja merhon »

Olen kyllä puhdistsanut kyseistä pintaa mutta ei sillä ole ollut merkitystä toimivuuteen.Sitten tuosta näyttöruudusta varmaan voi olla eri mielipiteitä,minua se aluksi häiritsi kun iso näyttö töröttää keskellä kojelautaa,aivan kuin olisi jälkiasennettu.Hyvää tietysti että on iso näyttö esim.jos on navi mitä mulla ei ole.On monissa muissa merkeissä saatu koht iso näytto istutettua siististi kojelautaan,no onhan siihen jo silmä jotenkin tottunut.
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5937
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Re: Hiplailumokkula

Viesti Kirjoittaja AK47 »

merhon kirjoitti:Morjesta.Kuinkas on muilla toiminut tämä keskikonsolissa oleva "hiiripinta"?
Mulla _14 rekisteröity 205 ja olen toinen omistaja.Kun ostin auton 22tkm ajettuna niin alussa tuo hiplailulaite toimi ja sillä sai vaihdettua radiokanavat ym toiminnot hyvin,mutta sitten se alkoi toimimaan vain satunnaisesti ja yleensä ei ollenkaan.Veholla sanoi kaveri että se pitäis varmaan päivittää mut ei sen kummemmin osannut neuvoa.No saahan ne toiminnot siitä pyöreästä pompulastakin hoidettua joten oon antanut olla.Muuten puhelimen käyttö minusta on hankalampaa kuin edellisessä 204 mallissa,siinä voi soittaa esim.aikaisemmin soitettuun numeroon vain vihreää luurin kuvaa painamalla,tässä taas ei ym ym,mielestäni radio/puhelin systeemi edellisessä oli kehittyneempi.Muuten auto on mielestäni parempi ajoltaan.
Niin, ajetaako sillä autolla vai soitetaan :D

Tossa mun mokialumia 930:ssa on tosi huonot ajo-ominaisuudet mutta sillä pystyy jotenkin soittelemaan ja mersulla pystyy ajamaan.

Eikös tota puheohjausta ole mersuissa ollu jo parikymmentä vuotta. Ainakin tossa -03 ässässä on semmoinen vipu ratissa. Jotenkin hiplailu kiinnittää huomiota ajelusta kun käsi pois ratista ja saattaa vaatia katseen siirtelyä jne.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Avatar
tähtikuljettaja
Mersuvelho
Viestit: 1911
Liittynyt: 05.11.2006 19:30
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Viesti Kirjoittaja tähtikuljettaja »

Numeroiden piirtäminen touchpadilla voi vaatia vähemmän katseen kohditamista pois ajoradalta. Oli sitten huono tai hyvä ominaisuus niin olisi niiden auton alkuperäisten varusteiden hyvä olla kunnossa.

Korjaamomiehelle käsky dokumentteja lukemaan. Jos on laiskanpuoleinen niin voi suoraan siirtyä GI82.60-P-059646 dokkariin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W205”