mese.fi Foorumin päävalikko
 
 
 
 
 
 

Akku tyhjenee

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W203 / R170, sedan, farmari, avo -> W203 / R170 sähkö
 Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Håkke
Tolokun mies



Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 767
Paikkakunta: Espoonlahti

 LähetäLähetetty: 08.12.2005 21:02    Viestin aihe: Akku tyhjenee Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Mersu (220 CDI) seisoi viikon, ei inahtanutkaan sen jälkeen.
Ei lähtenyt edes kaapeleilla käymään (otin kompurasta apuvirtaa).
Vaihdoin uuden akun, ajelin noin 1000km.
Taas auto seisoi viikon ja ei ihanhtanutkaan.
Eli akku purkaantuu jostakin.
Mistähän lähtis etsimään, ei viittis heti Veholle valohoitoon viedä.
Onko muilla ollut saman tyyppisiä onkelmia
ei jaksais yleismittarilla tuonne pakkaseen mennä seisomaan ja sulakkeita nyhtämään, on siellä niin pimeetäkin.

Edittiä muutin otsikkoa
_________________
///AMG Owners Club Finland
S203 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 Kompura -98
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
E300TD
Mersumekaanikko



Liittynyt: 29 Syy 2005
Viestejä: 24
Paikkakunta: Seinäjoki

 LähetäLähetetty: 28.12.2005 19:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Onko vika löytynyt? Shocked

Mulla meinaan olisi juuri työmaalla samanlainen tapaus. Elikkäs virrankulutus on kokoajan n.35-40amppeeria. Evil or Very Mad Otin jo hehkureleen, laturin, takalasin lämmittimen ja penkinlämmittimet irti. Edelleen kulutus on samaa luokkaa! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Mikään rele tai boxi ei lämpene, mistään ei nouse savua, kaikki toimii muutenkin normaalisti. Vikamuistissa ei tallennettua eikä olemassa olevaa vikaa (paitsi KLA:ssa : Jalkatilan läpät, oikea ja vasen. Moottori jumittaa tai on raskasliikkeinen) Mutta tuo kyseinen vikahan niissä on kaikissa... Wink Cool

Eli jos vika on sun tapauksessa löytynyt, niin haluatko kertoa meille muillekkin?

Myös muut saa tietysti heitellä arvailujaan mihin virtaa menee nuon perkeleesti.

Niin ja se auto on W203, 200CDI olikohan joku vm-03 tai jotain.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
dealer
Ylläpitäjä



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 25121

 LähetäLähetetty: 28.12.2005 20:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

35-40 amppeeria Shocked ohhoh.

Voisiko se sähköinen lisälämmitin olla jostain syystä koko ajan päällä ?
Kokeile nykiä sulakkeita irti aloittaen suurimmasta päästä...

Tuossahan ei mene kuin hetki kun akku on tyhjä...
_________________
www.huoltokeskuslintonen.fi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
E300TD
Mersumekaanikko



Liittynyt: 29 Syy 2005
Viestejä: 24
Paikkakunta: Seinäjoki

 LähetäLähetetty: 28.12.2005 20:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

No niinpä... Akku tyhjenee kyllä aika kovaa vauhtia!!

Sulakkeita oon joo kans nykiny irti suurta ja pientä, mutta toki pienet olisi jo kärvähtäneet tuolla virrankulutuksella.... Niillä ei siis ole vaikutusta.

Missäs se sähköinen lisälämmitin näissä W203:sissa on?
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
dealer
Ylläpitäjä



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 25121

 LähetäLähetetty: 28.12.2005 20:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Startin päällä, imusarjan alla, näkymättömissä...
Moottorin kyljessä kiinni semmoinen rasia (600 €).

Alakutta just just näkee palan siitä starttia irrottamatta.
_________________
www.huoltokeskuslintonen.fi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
E300TD
Mersumekaanikko



Liittynyt: 29 Syy 2005
Viestejä: 24
Paikkakunta: Seinäjoki

 LähetäLähetetty: 28.12.2005 20:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Pitänee huomenissa tutkia. Kiitos vinkistä! Very Happy Ilmoittelen jos ja kun vika löytyy....
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
E300TD
Mersumekaanikko



Liittynyt: 29 Syy 2005
Viestejä: 24
Paikkakunta: Seinäjoki

 LähetäLähetetty: 29.12.2005 17:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Vika löytyi. Sähköinen lisälämmitin oli jostain syystä kokoajan päällä. Tilasin uuden ja huomenna auto taas tienpäälle. ää KIITOS DEALERILLE!!! Laughing Laughing

Olisihan tuo pitänyt itsekkin tietää..... ttu
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
dealer
Ylläpitäjä



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 25121

 LähetäLähetetty: 29.12.2005 18:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Vassokuu. Mukava kun saatoin olla avuksi. Very Happy
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
lepardi



Liittynyt: 12 Hel 2007
Viestejä: 8
Paikkakunta: Nurmijärvi

 LähetäLähetetty: 12.2.2007 22:29    Viestin aihe: Onkohan mulla sama vika? Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Mutta asiaan eli ei lähtenyt Mersu käyntiin (MB 220 Cdi Sportcoupe -01) illalla duunipaikan parkkikselta. Siis virtaa ei tullut lainkaan ei edes avannut keskuslukituksen ovia yms. No hinurilla himaan akku lataukseen ja avot kävi taas. No pari päivää myöhemmin oli akku taas tyhjä. No eikun minä uutta akkua ostamaan ja akku kiinni tyytyväisenä auton rattiin nyt toimii.. ei taaskaan virtaa eli akku uusittu mutta ongelma jäi. Nyt sitten vika lienee laturissa, mutta miten saan sen varmistettua tai onko muita vaihtoehtoja? joku oikarihan se tietty voi olla kun akku menee tyhjäksi. Mutta kertokaahan joku mitä pitäisi tehdä?
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Rässi66



Liittynyt: 30 Syy 2005
Viestejä: 4750
Paikkakunta: Wempääwä

 LähetäLähetetty: 12.2.2007 22:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Tervetuloa foorumille nyt ihan ekana! Laughing

Mittaappa lataako se ja kuinka paljon? Joku 14,4V pitäisi löytyä koneen käydessä.
Jos lataa OK, niin joku tsydeemi makaa päällä ja syö virrat.
Virrankulutusmittaus kaikki vehkeet pimeänä kertoisi tämän kyllä.
Siinä on vaan semmonen homma, et saattaa pikkunen yleismittari kärähtää tosi nopsaa.
_________________
Pro HVM
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
dealer
Ylläpitäjä



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 25121

 LähetäLähetetty: 12.2.2007 22:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Tervetuloa foorumille, lepardi !

Autosta pitäisi mitata latausjännite.
Auton käydessä akun napojen välissä pitää olla 13-14 volttia.

Toinen vaihtoehto on se, että joku virrankuluttaja jää päälle sammutettuasi auton - onko mitään asennuksia tehty vastikään ?

Edit: Mistäs Rässi nyt tuota nopeutta on saanut ? Rolling Eyes Evil or Very Mad
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rässi66



Liittynyt: 30 Syy 2005
Viestejä: 4750
Paikkakunta: Wempääwä

 LähetäLähetetty: 12.2.2007 22:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

dealer, kai mulle sattu vaan hyvä päivä. Cool ja helpot kyssärit
_________________
Pro HVM
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
lepardi



Liittynyt: 12 Hel 2007
Viestejä: 8
Paikkakunta: Nurmijärvi

 LähetäLähetetty: 13.2.2007 20:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

dealer kirjoitti:
Tervetuloa foorumille, lepardi !

Autosta pitäisi mitata latausjännite.
Auton käydessä akun napojen välissä pitää olla 13-14 volttia.

Toinen vaihtoehto on se, että joku virrankuluttaja jää päälle sammutettuasi auton - onko mitään asennuksia tehty vastikään ?


Laturi toimii täysin se on mitattu nyt, eli mikäs seuraava operaatio? Ja tietääkö joku sulakekaavion suomenkielistä sijaintia taikka sitten osaa suomentaa moisen? Kiittäen jo etukäteen loistavista avuistanne!
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
dealer
Ylläpitäjä



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 25121

 LähetäLähetetty: 13.2.2007 20:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Seuraavaksi pitäisi tarkistaa akku ja mitata purkaako joku sähkölaite sitä.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
lepardi



Liittynyt: 12 Hel 2007
Viestejä: 8
Paikkakunta: Nurmijärvi

 LähetäLähetetty: 13.2.2007 20:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

dealer kirjoitti:
Seuraavaksi pitäisi tarkistaa akku ja mitata purkaako joku sähkölaite sitä.


Akku on siis täysin uusi, vai mitä tarkoitit? Mä en siis ole mikään tekniikan ihme näiden kanssa.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
dealer
Ylläpitäjä



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 25121

 LähetäLähetetty: 13.2.2007 20:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Aha, just ... uusi akku kuten kerroitkin Embarassed ja toimiva laturi, siitä huolimatta virta loppuu kun auto seisoo päivän pari.

Jokin purkaa akkua, pihtiampeerimittarilla olisi helppoa tarkistaa minkäverran virtaa katoaa ja siitä ehkä päätellä jotain.
Samaten mittarin ollessa kiinni voi irrotella sulakkeita yksi kerrallaan; jos jonkin sulakkeen kohdalla kulutus lakkaa vikaa voi etsiä sähkövarusteista jotka ovat sen "takana". Rolling Eyes
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Cool Hand Saku
Rasvanäppi



Liittynyt: 19 Maa 2006
Viestejä: 507
Paikkakunta: Kausala

 LähetäLähetetty: 13.2.2007 21:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Noita pihtiampeerimittareita ei ole yleensä joka pojalla, mutta yleensä normi yleismittarissa on 10 A riittävä virran mittaus (johdot oikeisiin reikiin mittarissa ja valitsin oikeaan asentoon) Siis rautalangasta--> akun - kenkä irti, mittarin johdot akun navan ja akkukengän väliin, johtojen värillä ei niin väliä jos ovat väärin näyttää väin - merkkisenä virran. Sitten vain sulakkeita napsimaan irti --> kun kulutus putoaa lähes nolllille on "virtasyöppö" löydetty
Kaveri on suureksi avuksi tässä hommassa! Huomioi myös sisävalojen aiheuttama kulutus ovet auki ja jos kulutus yli 10 A mittari ei kestä vaan siitä pääsee "toiminta savu" pihalle Wink Akunkengän irroitus vaiheessa kokeile paljonko kipinöi jos on voimakasta kipinää voi olla yli 10 A --> pihtimittaria tarvitaan Very Happy
_________________
Guns don't kill people - Chuck Norris did - RIP
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
lepardi



Liittynyt: 12 Hel 2007
Viestejä: 8
Paikkakunta: Nurmijärvi

 LähetäLähetetty: 13.2.2007 23:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Cool Hand Saku kirjoitti:
Noita pihtiampeerimittareita ei ole yleensä joka pojalla, mutta yleensä normi yleismittarissa on 10 A riittävä virran mittaus (johdot oikeisiin reikiin mittarissa ja valitsin oikeaan asentoon) Siis rautalangasta--> akun - kenkä irti, mittarin johdot akun navan ja akkukengän väliin, johtojen värillä ei niin väliä jos ovat väärin näyttää väin - merkkisenä virran. Sitten vain sulakkeita napsimaan irti --> kun kulutus putoaa lähes nolllille on "virtasyöppö" löydetty
Kaveri on suureksi avuksi tässä hommassa! Huomioi myös sisävalojen aiheuttama kulutus ovet auki ja jos kulutus yli 10 A mittari ei kestä vaan siitä pääsee "toiminta savu" pihalle Wink Akunkengän irroitus vaiheessa kokeile paljonko kipinöi jos on voimakasta kipinää voi olla yli 10 A --> pihtimittaria tarvitaan Very Happy


Juu ilmeisesti pihtimittari on huomenna tallissa tutkimassa ongelmia, kiitos kaikille avun antajille, ja jos mahdollista niin lisää tyhmiä kysymyksiä saa ilmeisesti esittää jatkossakin. Todella loistavaa tällainen palvelu teiltä kaikilta, kyllä internet on niin kätevä keksintö. Raportoin tutkimuksia kunhan välineet testaamiseen ovat tallilla. Joku isompi syöppö se taitaa olla kun akun miinus kenkä on irti ja laitat sen takasiin ladattuun akkuun lyö se kovasti kipinää. Ja akku menee siis tyhjäksi nopeasti todellakin noin kahdessa tunnissa ei akussa ole enään pihaustakaan!
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
eki
Tolokun mies



Liittynyt: 30 Syy 2005
Viestejä: 620
Paikkakunta: Salon merikulma

 LähetäLähetetty: 13.2.2007 23:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

lepardi kirjoitti:
Ja akku menee siis tyhjäksi nopeasti todellakin noin kahdessa tunnissa ei akussa ole enään pihaustakaan!


Kuulostaa melkoselta syöpöltä sitten... Laturin diodit oikosessa?
_________________
Eero J.

"Tämä päivä tulee olemaan loistava - kaikki menee päin helevettiä..."

E 220 DA W210 -96
300D W123 -79
Corolla 1.3 -89

"Auto ei vedä takaa, se työntää..."
-Reikä-Klubi®-
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dealer
Ylläpitäjä



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 25121

 LähetäLähetetty: 14.2.2007 7:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Lainaus:
noin kahdessa tunnissa ei akussa ole enään pihaustakaan


No sitten kallistutaan sen sähköisen lisälämmittimen suuntaan ... jos se on "jumissa" niin virrankulutus on tuota luokkaa. Rolling Eyes
Ilmeisesti -01 mallissa on jo sellainen.

Toinen vaihtoehto olisi hehkurele, mutta tiedähäntä voiko se mennä rikki niin että hehkut jäisivät päälle - ja kauanko hehkut sitä kuumennusta kestäisivät.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
lepardi



Liittynyt: 12 Hel 2007
Viestejä: 8
Paikkakunta: Nurmijärvi

 LähetäLähetetty: 14.2.2007 10:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

eki kirjoitti:
lepardi kirjoitti:
Ja akku menee siis tyhjäksi nopeasti todellakin noin kahdessa tunnissa ei akussa ole enään pihaustakaan!


Kuulostaa melkoselta syöpöltä sitten... Laturin diodit oikosessa?


Siitä en tiedä, voiko ne silti olla "oikosessa" vaikka laturi toimisikin normaalisti, laturi on siis mitattu.

(aivan pihalla tästä tekniikasta joten älkää hirveästi naurako Laughing )
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
hanse



Liittynyt: 01 Tam 2007
Viestejä: 176
Paikkakunta: Helsinki

 LähetäLähetetty: 14.2.2007 16:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Sen sähköisen lisälämmittimenhän saa normaalisti pois päältä/päälle ohjauspyörän nuoli- ym näppäimillä. kokeilepa sammuttaa, jospa auttaisi.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
lepardi



Liittynyt: 12 Hel 2007
Viestejä: 8
Paikkakunta: Nurmijärvi

 LähetäLähetetty: 15.2.2007 22:16    Viestin aihe: Nyt on mittailtu Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

hanse kirjoitti:
Sen sähköisen lisälämmittimenhän saa normaalisti pois päältä/päälle ohjauspyörän nuoli- ym näppäimillä. kokeilepa sammuttaa, jospa auttaisi.


Ja vika luultavasti paikallistettu, eli pihtimittarilla huomattiin että yksi akulta lähtevä kohtalaisen paksu johto joka suuntautuu moottorintakaosasta moottorin alle on se johto joko "hukkaa" nyt sitä akkua. Onkohan tämä johto juuri se joka johtaa tähän moottorin sähköiseen lisälämmittimeen? Ohjauspyörän nuoli- näppäimillä sain "boosterin" pois päältä mutta se ei vaikuttanut virran kulutukseen. Sunnuntaina saan auton talliin missä on mahdollisuus nostaa auto ilmaan ja tutkia ja varmistaa onko kyseessä juurikin tämä lämmitin. Mutta jos joku tietää niin kertokaa voiko kyseessä olla joku muu lisälaite? Piuhassa hukkuva virta oli luokkaa 25 amppeeria?? (käsitteet voi olla taas väärin)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
dealer
Ylläpitäjä



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 25121

 LähetäLähetetty: 15.2.2007 22:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

En tiedä miten päävirtajohto kulkee lämmittimelle.

Sillä ei ole merkitystä vaikka kokeilee laittaa napeista lämmittimen pois päältä, jos se on "jumissa" niin se on sitä jokatapauksessa.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
lepardi



Liittynyt: 12 Hel 2007
Viestejä: 8
Paikkakunta: Nurmijärvi

 LähetäLähetetty: 18.2.2007 20:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

dealer kirjoitti:
En tiedä miten päävirtajohto kulkee lämmittimelle.

Sillä ei ole merkitystä vaikka kokeilee laittaa napeista lämmittimen pois päältä, jos se on "jumissa" niin se on sitä jokatapauksessa.


En vielä päässytkään tutkimaan ongelmaa, mutta oletetaan että ongelma on siinä lisälämmittimessä niin mitä teen sille että se ei enään hukkaisi sitä virtaa. Sivuleikkureilla piuhat poikki vai ostanko jotain uutta osaa, vai relekkö siellä on rikki?
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
dealer
Ylläpitäjä



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 25121

 LähetäLähetetty: 18.2.2007 20:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Jos vika on siinä niin itse lämmitin on rikki ja sen joutuu vaihtamaan uuteen.
Olikohan sille sulake jossain, saisi tilapäisesti korjattua ?
Tai jos irrotat akulta sen johdon jota pitkin virta katoaa ...
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Håkke
Tolokun mies



Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 767
Paikkakunta: Espoonlahti

 LähetäLähetetty: 18.2.2007 22:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Tuossa mun kinnerissa oli joku takavalonen ohjauspurkki rikki.
Sanoivat nimeksi taka sam?? on kulemma jonkin sortin tyyppivika.
No se oli ilmeisesti ollut jonkin aikaa rikki, koska se oli hajottanut etuovessa olevan ohjauspurkin jonka takia pelkääjän pelissä ja kaiketi takalasissa oli lämmöt kokoajan päällä. Alppilan autohuolta ei löytänyt ko vikaa vaan auto piti viedä Veholla jossa oli kuulemma vain 1 mies joka osaasi etsiä ko vikaa. Laskua koko operaatiolle kertyi 1700 euroa ja auto oli pajalla kolme viikkoa.
_________________
///AMG Owners Club Finland
S203 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 Kompura -98
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
lepardi



Liittynyt: 12 Hel 2007
Viestejä: 8
Paikkakunta: Nurmijärvi

 LähetäLähetetty: 02.3.2007 19:12    Viestin aihe: Löyty Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Löyty virtasyöppö ja se oli paljon puhuttu moottorin lisälämmitin, mutta nyt kysyisin onko minua goijattu kovin pahasti kun kyseinen remontti osat vaihto maksoi 760€

dealer kirjoitti:
Jos vika on siinä niin itse lämmitin on rikki ja sen joutuu vaihtamaan uuteen.
Olikohan sille sulake jossain, saisi tilapäisesti korjattua ?
Tai jos irrotat akulta sen johdon jota pitkin virta katoaa ...
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
dry
Tolokun mies

Mr. Histogrammi
Ässähävittäjä


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 4303

 LähetäLähetetty: 02.3.2007 19:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Håkke kirjoitti:
...Veholla jossa oli kuulemma vain 1 mies joka osaasi etsiä ko vikaa. Laskua koko operaatiolle kertyi 1700 euroa ja auto oli pajalla kolme viikkoa.


Mad
Elämä on.
_________________
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Kolome ässää, S124, SE ja SE
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JJS16



Liittynyt: 17 Syy 2015
Viestejä: 17

 LähetäLähetetty: 14.11.2017 22:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

W203 Purkaa akkua n.0.9 amp kokoajan. Sulakkeita irrottamalla havaittu, että purkaa koetaulun sulakkeen kautta. Koetaulusta irrotettu radiosta lähtien kaikki ja lopen 0.8 amp kuluttaja löytyi nimittäin mittaristo.

Onko muille tullut vastaavaa eteen? Onko vika todellakin mittaristossa, vai pitääkö jokin laite mittaristoa hereillä väylän kautta?
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W203 / R170, sedan, farmari, avo -> W203 / R170 sähkö Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit