Mersuw123 ja om605turbo w124

Vastaa Viestiin
Avatar
mersuw123
Viestit: 724
Liittynyt: 06.11.2010 15:41
Paikkakunta: raahe

Mersuw123 ja om605turbo w124

Viesti Kirjoittaja mersuw123 »

Eipä oo tänne tullutkaan pitkään aikaan kirjoitettua. :roll: Ostin tuossa reilu kuukausi sitten takaisin lankun joka mulla olikin jo syksyllä 2016 8) Autohan tuli mulle vaihdossa 202 farkkuun viime syksynä, sillon oli justiin vaihdettu om605 alkuperänen turbo moottori ja laitettu 7mm pumppu muuten oli vielä vakio. Kaverilta ostin sitten Garretin gt37 turbon ja 3tuuman putken, asentelin ne paikalleen ja mersuhan piristy heti melkolailla. Perä oli aivan loppu mulle tullessa, peränä oli asd perä rasvanipalla. Kytkin oli kanssa vakio ja luistaminen oli varmaa :lol: Leima alko painamaan päälle ja käytin auton penkissä, sillon irtos 196hv/370nm 1.1bar ahdoilla ja sen jälkeen alko kytkin luistamaan. Ei sitten itseä innnostanut alkaa muutoskatsastamaan ja möin samalle kaverille takaisin jolta vaihdoinkin. :lol: Sittenhän auto tuli myyntiin syyskuussa 2017 nivalaan, oli muutoskatsastettu ja vaihdettu sintterikytkin sprintterin asetelmalla, perä oli vielä sama joka multa lähtiisä vaikka sillon jo kolisi minkä kerkiää :twisted: Auton karo mallin sisusta vaihtu viime viikolla mustaan nahkaan ja eilen alkoin perää vaihtamaan, perän vaihto ei mennyt ihan putkeen kun en heti hoksannut että uudessa perässä on kardaanin laippa 100mm ja vanhassa 80mm. Pitää vahtaa eri kardaanin takapätkä kun sattui olemaan tallessa oikeanlainen, siinä oli vaa rättinivel paskana ja mistään ei saanut tännään uutta :evil: Loppuun vielä pari kuvaa ja päivitellään topiccia sitä mukaan kun autolle tehhään jotaki :lol:

Kuva

Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang”