mitä eroja syyläreillä?

Vastaa Viestiin
c280r6
Viestit: 536
Liittynyt: 15.12.2010 9:28
Paikkakunta: oulu

mitä eroja syyläreillä?

Viesti Kirjoittaja c280r6 »

kun vertaa soficaa ja behriläistä ja onko näitä vielä muitakin merkkejä?mikä on vuosi milloin behr asennus loppui ja sofican laittaminen tilalle alkoi mitä noita nyt näynyt niin 1979 asti olleet behrin ja 1982-1985 sofican ainakin 200Deessä onko myös bensa koneellisissa sama ilmiö ja miten on 1980 ja 1981 mitkä näissä on ollut ensi asennus syylärit museo tarkistuksia ajatellen olisi hyvä tietää 8)
turbocompound
Viestit: 114
Liittynyt: 19.10.2010 22:54
Paikkakunta: Tukholma

Re: mitä eroja syyläreillä?

Viesti Kirjoittaja turbocompound »

c280r6 kirjoitti:kun vertaa soficaa ja behriläistä ja onko näitä vielä muitakin merkkejä?mikä on vuosi milloin behr asennus loppui ja sofican laittaminen tilalle alkoi mitä noita nyt näynyt niin 1979 asti olleet behrin ja 1982-1985 sofican ainakin 200Deessä onko myös bensa koneellisissa sama ilmiö ja miten on 1980 ja 1981 mitkä näissä on ollut ensi asennus syylärit museo tarkistuksia ajatellen olisi hyvä tietää 8)
Soficaa ei ole enää->Valeo.
Behriä asennettu 1985 asti ja löytyy vieläkin uutena.
Mitä itselle on tullut vastaan niin kolmessa 240D-85 oli ensiasennuksena Behr syylari.

http://www.benzgarage.de/technik/kuehler/kuehler.html
Avatar
Seppo
Viestit: 500
Liittynyt: 08.11.2007 11:35
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Seppo »

Behr oli tietysti itelläki alkuperäinen, ostin Nissensin tilalle. Samoin tuohon W126:een tuli uudeksi Nissens kun siitä on tosiaan mualimallakin ollut hyviä kokemuksia.
W 123 200D '84 > 635 000 km (liikenteessä 12/22 - 09/23)
W 140 S320 '95, ~465 000 km (liikenteessä 02/21 - 12/22, ruoste...)
W 126 300SE '90, ~695 000 km (katsastettu 05/23, ajossa 09/23 -->)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
reverend
Viestit: 282
Liittynyt: 24.10.2010 15:31

Viesti Kirjoittaja reverend »

Nissens on kapeampi kuin BEHR, johtuu kai hinnasta? On kuitenkin riittänyt M102:sen jäähdyttämiseen.
Avatar
jari_w123
Mersutohtori
Viestit: 1919
Liittynyt: 11.2.2006 0:35
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Turbodieseliin ostin uuden nissensin ja se oli samanlevyinen kuin alkuperäinen mutta paksumpi. Hyvin pysyy lämmöt kurissa vaikka lievästi piristetty.
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
c280r6
Viestit: 536
Liittynyt: 15.12.2010 9:28
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja c280r6 »

Kuinka kauan on saanut tätä nissenssin syyläriä kelpaako museo tarkastuksessa jos on paikoillaan. :lol: ja onko minkä hintaisia.
xin811
Viestit: 656
Liittynyt: 06.8.2007 14:05

Viesti Kirjoittaja xin811 »

Ei se museotarkastus nyt siitä voi kiinni olla. Mulla on vähän käytetty eli melkein uudenveroinen nissens jäähdytin 240d mallista kotoisin. 40€
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W123 lämmitys, ilmastointi”