w203 220cdi ei vetoja

Vastaa Viestiin
Turbocelica
Viestit: 9
Liittynyt: 20.9.2012 15:43

w203 220cdi ei vetoja

Viesti Kirjoittaja Turbocelica »

Hei, mikähän voi olla -01 220cdi mersussa, ku paikalla kiertää hyvin, mutta kun lähtee ajamaan, niin ei kierrä kun 3000. sitten ku on ajanut ja pysähtyy, niin ei kierrä paikallakaan ku 3000. kun auton sammuttaa, ja laittaa uudestaan käyntiin, niin taas kiertää paikalla normaalisti, mut heti ku auto liikkuu, niin myös kierrokset ei nouse 3000 ylemmäs.

onko porissa vikakoodin lukijaa starrilla?
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Vikatila on aina tuollainen, voi johtua monenlaisista syistä. Ilmamassamittari, ahtopainetunnistin, alipainevuoto, EGR, ahtopaineensäädin jne...jne...jne...
Testeriin, Starilla testaamaan...
oulaistenliikenne.fi
Turbocelica
Viestit: 9
Liittynyt: 20.9.2012 15:43

Viesti Kirjoittaja Turbocelica »

huomenna menee testeriin.
Turbocelica
Viestit: 9
Liittynyt: 20.9.2012 15:43

Viesti Kirjoittaja Turbocelica »

Vikokoodi tuli imusarjan läppien moottorista. eli ei muutako imusarja pois. läpät vittuun ja uusi moottori paikalle ettei tule vikakoodia.

onkohan imusarja purkamiselle jotain ohjeita, ja tarviiko ne polttoaine letkut irrottaa mitkä siinä imusarja päällä on?
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2930
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Imusarjan päältä käytännössä kaikki purettava pois. Haulla löytynee ohjeita, polttoainekisko ja termostaatti ainakin purettava pois edestä
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Turbocelica
Viestit: 9
Liittynyt: 20.9.2012 15:43

Viesti Kirjoittaja Turbocelica »

No niin imusarja irti ja läppien säätömoottorista anto vikakoodin, oisko lukija sanonu merkkiliikkeessä et kosketushäiriö tai jotain vastaavaa. no kummiskin irrottamisen jälkeen läppien säätötanko oli moottorista irti. ja karstaa ihan saakelin paljon. läpät lähtee nyt pois, mut pystyykö läppien moottori testaa, et toimiiko vai pitäiskö laittaa käytetty ehjä tilalle????
moottorihan on pakko laittaa sinne ettei tuu vikakoodia.
Avatar
tenutähti
Viestit: 155
Liittynyt: 31.12.2005 16:17
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja tenutähti »

Kun oot purkanu tuolle mallille niin tinaa johtoon jatkoa ja sitte romppeet nippuun. Sitten kun motti käy niin vanhaa tai uutta läppämoottoria. Tai vastusta. Mihin sitten päädytkin niin jatketun johdon päähän sopivaan paikkaan.
S211 320CDI -04
Vito 116CDI -13
Fiat 680 -79

Eihän se haittaa jos lapsi on isänsä näköinen kunhan on muuten terve!
Turbocelica
Viestit: 9
Liittynyt: 20.9.2012 15:43

Viesti Kirjoittaja Turbocelica »

Ajattelin just tehä noin. siirrän sen läppämoottorin jos sitä tarviin, niin pois sieltä tyhmästä paikasta. jos moottori ei anna vikakoodia, niin jätän sen paikalle vaikka tulipeltiin kiinni, jos antaa vika koodin niin kokeilen 4.7k vastusta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170, sedan, farmari, avo”