mese.fi Foorumin päävalikko
 
 
 
 
 
 

Simoksin 300SEL
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W126 sedan, coupe / R & C 107
 Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
touhottaja
Reikäklubin presidentti
MersupeRkaaja



Liittynyt: 07 Maa 2007
Viestejä: 5879

 LähetäLähetetty: 05.5.2017 21:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

otappas se rele pois paikaltaan ja koita jollakin tikulla ettei johto liittimet pakene paikaltaan kun releen painaa paikalleen Wink
voihanse pumppukin olla viallinen, vai haiskaahtaako pensa Rolling Eyes
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
simoks
Retro-HVM



Liittynyt: 30 Lok 2010
Viestejä: 539
Paikkakunta: Toijala

 LähetäLähetetty: 22.5.2017 18:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Joo eipä oo tullu katteltua ässää vielä. Ensviikolla alkaa loma niin on aikaa tutkia. Mutta sattu sitte tämmönenki..



Naapurin ruohonleikkurista golfpallon kokonen kivi ja räkspoks. Onneks olin ulkona just sillon Rolling Eyes Kehtas vielä väittää vastaan vaikka seisoin siinä vieressä. Hohhoijaa.
_________________
W126 300SEL -88
W140 S350TD -94
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
touhottaja
Reikäklubin presidentti
MersupeRkaaja



Liittynyt: 07 Maa 2007
Viestejä: 5879

 LähetäLähetetty: 22.5.2017 20:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

maksumieshän on sitten varma Very Happy
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
simoks
Retro-HVM



Liittynyt: 30 Lok 2010
Viestejä: 539
Paikkakunta: Toijala

 LähetäLähetetty: 22.5.2017 22:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

touhottaja kirjoitti:
maksumieshän on sitten varma Very Happy


Juu, toisaalta on tää kyllä ihme pirssi kun ensin tulee paku keulaan ja sitte lentää kivet umpion lasiin Very Happy Onneks ei tuohon w140:n osunu olis v*tuttanu paljon enemmän.
_________________
W126 300SEL -88
W140 S350TD -94
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
simoks
Retro-HVM



Liittynyt: 30 Lok 2010
Viestejä: 539
Paikkakunta: Toijala

 LähetäLähetetty: 24.5.2017 20:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Käväsin hakemassa uuden lasin umpioon, 40e kustansi.



Näyttää kyllä hölmöltä nyt kun toinen lasi haalistunu vanha ja toinen uus Very Happy

Samalla virtapiikillä aattelin kömpiä sinne auton allekkin kun kerranki jakso ruveta niin sieläpä oli bensapumpun toinen piuha katki ja autohan hörähti hienosti käyntiin heti Cool

Kyllä huomaa autolla ajetut kilometrit kun kattoo esim sitä bensapumppu-suodatin hässäkkää niin on kyllä niin läpiruosteinen möykky että morjes.
_________________
W126 300SEL -88
W140 S350TD -94
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Samuli H
Turbopöljä



Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 1253
Paikkakunta: Jyväskylä

 LähetäLähetetty: 24.5.2017 22:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kannattaa seurailla että kertyykö umpioon kosteutta.

Mulla meni aikanaan myös lasi rikki ja hain uuden tarvikkeen muistaakseni Motonetista. En saanut sitä lasia koskaan tiiviiksi vaan aina oli kosteutta sisällä. Sitten kun vaihdoin käytetyn originaalin paikalleen niin kosteusongelma loppui.

Menee nopeasti huonoksi se heijastinpinta jos on vettä sisällä. Mulla pääsi tuo heijastin hapettumaan ja se vaikuttaa selvästi valotehoon. Myös ulkonäköön on vaikutusta jos silmät ei ole enää kirkkaat.

Tuota itse heijastinpintaa ei vissiin enää saa edes uutena.
_________________
Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
simoks
Retro-HVM



Liittynyt: 30 Lok 2010
Viestejä: 539
Paikkakunta: Toijala

 LähetäLähetetty: 24.5.2017 22:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Samuli H kirjoitti:
Kannattaa seurailla että kertyykö umpioon kosteutta.

Mulla meni aikanaan myös lasi rikki ja hain uuden tarvikkeen muistaakseni Motonetista. En saanut sitä lasia koskaan tiiviiksi vaan aina oli kosteutta sisällä. Sitten kun vaihdoin käytetyn originaalin paikalleen niin kosteusongelma loppui.

Menee nopeasti huonoksi se heijastinpinta jos on vettä sisällä. Mulla pääsi tuo heijastin hapettumaan ja se vaikuttaa selvästi valotehoon. Myös ulkonäköön on vaikutusta jos silmät ei ole enää kirkkaat.

Tuota itse heijastinpintaa ei vissiin enää saa edes uutena.


Tarvike tuokin on, huomasin että alkuperänen boschin lasi oli liimattu tiivisteeseen, lieneiskö että vaikuttaa? En kuitenkaan alkanu tota tarviketta liimaamaan ainakaan vielä.
_________________
W126 300SEL -88
W140 S350TD -94
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Samuli H
Turbopöljä



Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 1253
Paikkakunta: Jyväskylä

 LähetäLähetetty: 24.5.2017 22:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Mielestäni silloin laitoin jotain liimaakin siihen lasiin mutta silti en saanut pitämään. Orggislasilla sitten ei ollut mitään ongelmaa.

Saattoi olla joku kakkoslaatuinen tuo minun yksilö.
_________________
Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
simoks
Retro-HVM



Liittynyt: 30 Lok 2010
Viestejä: 539
Paikkakunta: Toijala

 LähetäLähetetty: 24.5.2017 23:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Samuli H kirjoitti:
Mielestäni silloin laitoin jotain liimaakin siihen lasiin mutta silti en saanut pitämään. Orggislasilla sitten ei ollut mitään ongelmaa.

Saattoi olla joku kakkoslaatuinen tuo minun yksilö.


Seuraillaan tilannetta.. Pitäs leimalla käydä tosin nyt. 3kk vielä aikaa mutta jos hakis vikalistan kun lomalla on lauantaista lähtien Rolling Eyes
_________________
W126 300SEL -88
W140 S350TD -94
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
simoks
Retro-HVM



Liittynyt: 30 Lok 2010
Viestejä: 539
Paikkakunta: Toijala

 LähetäLähetetty: 08.6.2017 0:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Noniin, eukko kävi taas pitemmällä reissulla ja kuskin ikkuna jämähti ala-asentoon. Napista painamalla kuuluu ääni mut ikkuna ei liiku mihinkään. Eli onkohan moottori nyt tiensä päässä? Oven ku laittaa kiinni niin kuuluu kolahdus, voiko sielä olla joku irti? Ei näy ainakaan ikkuna ala-asennossa mitään mikä olis irti jostain.
_________________
W126 300SEL -88
W140 S350TD -94
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
touhottaja
Reikäklubin presidentti
MersupeRkaaja



Liittynyt: 07 Maa 2007
Viestejä: 5879

 LähetäLähetetty: 08.6.2017 7:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

siellä on se nostovarsi pois paikoiltaan, nostomekanismi väärässä asennossa taikka nostin vaurioitunut Wink mulla oli vika asennossa ja kävi juuri noin, väärä asento Idea
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
simoks
Retro-HVM



Liittynyt: 30 Lok 2010
Viestejä: 539
Paikkakunta: Toijala

 LähetäLähetetty: 09.6.2017 15:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

touhottaja kirjoitti:
siellä on se nostovarsi pois paikoiltaan, nostomekanismi väärässä asennossa taikka nostin vaurioitunut Wink mulla oli vika asennossa ja kävi juuri noin, väärä asento Idea


Harmi kun ei sinne oikein näe. Kaikki ne alimmat muoviholkit, sivummaiset ja se koneisto keskeltä näyttäs olevan ihan paikallaan. Yritin heilutella eestaas mut pysyy paikallaan, en tiä hämääkö tuo kolahdus vaan laittaessa ovi kiinni kun ei oo ovipahvia paikallaan sitte.. Luulis tuon moottorin vähän yrittävän edes kun painaa katkasijaa? Ei tapahdu muuta kun naksahtaa vaan ja ei liiku mihinkään.

Oiskohan se ny se moottori kaput vai otanko nostohässäkän ulos? Very Happy
_________________
W126 300SEL -88
W140 S350TD -94
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
touhottaja
Reikäklubin presidentti
MersupeRkaaja



Liittynyt: 07 Maa 2007
Viestejä: 5879

 LähetäLähetetty: 09.6.2017 18:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

ota se nostohässäkkä ulos sieltä ja tarkista samalla nostimen hampaat että kaikki on tallella, mulla putos vaan sen lasin etummainen pää pois paikoiltaan ja teki juuri tuolleen kun kerroit, säädä tarkaksi se ikkunan taka ohjain on hyvin suorassa lasiin nähen Wink
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
simoks
Retro-HVM



Liittynyt: 30 Lok 2010
Viestejä: 539
Paikkakunta: Toijala

 LähetäLähetetty: 13.6.2017 16:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

En nyt taas oikein ymmärrä, moottori ei sanonu mitään vaikka kokeilin useaan otteeseen. Otin sen sitte pöydälle nostinhässäkän kanssa ja avasin, pyöri ihan ilosesti kun kokeilin pelkkää moottoria irrotettuna. Kasailin kaikki takasin paikalleen ja nyt toimii taas Laughing En oo ihan varma oliko se lasin ulommaisen pään muovipalikka pudonnu pois paikaltaan tai ei..


_________________
W126 300SEL -88
W140 S350TD -94
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
touhottaja
Reikäklubin presidentti
MersupeRkaaja



Liittynyt: 07 Maa 2007
Viestejä: 5879

 LähetäLähetetty: 14.6.2017 13:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

se moottorihan ottaa maansa itse kiinnityksestä ja ne kaksi napaa on eri suuntiin, ylös ja alas Wink
ulommainen pää minullakin oli pois paikaltaan Idea
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Roisto
Herrasmies

Mekka-master


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 4751
Paikkakunta: Uuleopori

 LähetäLähetetty: 14.6.2017 14:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ainakin 124:ssa (joka on pitkälti samaa ikäluokkaa) moottori vaihtaa suuntaa johtojen napaisuutta kääntämällä. Maadoitus ei ole rungon kautta. Noin voidaan suunnan vaihto tehdä yhdellä käämityksellä, kun runkomaa ja omat navat nostolle & laskulle vaatisivat omat käämit tai jotain älyelektroniikkaa moottorin sisään.

Toki en ole nähnyt 126:n kytkiksiä. nocando

EDIT: (No nyt oon nähny. Very Happy)


t.
Risto
_________________
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
touhottaja
Reikäklubin presidentti
MersupeRkaaja



Liittynyt: 07 Maa 2007
Viestejä: 5879

 LähetäLähetetty: 14.6.2017 16:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Roisto kirjoitti:
Ainakin 124:ssa (joka on pitkälti samaa ikäluokkaa) moottori vaihtaa suuntaa johtojen napaisuutta kääntämällä. Maadoitus ei ole rungon kautta. Noin voidaan suunnan vaihto tehdä yhdellä käämityksellä, kun runkomaa ja omat navat nostolle & laskulle vaatisivat omat käämit tai jotain älyelektroniikkaa moottorin sisään.

Toki en ole nähnyt 126:n kytkiksiä. nocando

EDIT: (No nyt oon nähny. Very Happy)


t.
Risto

jaa voi olla noinki, mutta omasta kun koitin pyörittää akulla, moottori pyöri vain laittamalla maan runkoon ja suunnan vaihto molemmista navoista, jos laitoin maan toiseen nastaan ja viereiseen sähkön niin eipä tapahtunut mitään ei sitten kumminkaan päin vaikka vaihto napoja, pyöri vain maadottamalla rungon Rolling Eyes
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
simoks
Retro-HVM



Liittynyt: 30 Lok 2010
Viestejä: 539
Paikkakunta: Toijala

 LähetäLähetetty: 14.6.2017 17:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Tärkeintä että toimii nyt Very Happy

Laitoin 235/40R18 renkaat nyt noihin 18x9,5":n että on laillinen niin ei tarvii leimalle aina vaihtaa peltivanteita. Yllätyin kyllä ettei raavi mihinkään vaikka takana 20mm adapteri Rolling Eyes Aiemmin oli 215/40.




_________________
W126 300SEL -88
W140 S350TD -94
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Roisto
Herrasmies

Mekka-master


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 4751
Paikkakunta: Uuleopori

 LähetäLähetetty: 14.6.2017 18:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

touhottaja kirjoitti:
jaa voi olla noinki, mutta omasta kun koitin pyörittää akulla, moottori pyöri vain laittamalla maan runkoon ja suunnan vaihto molemmista navoista, jos laitoin maan toiseen nastaan ja viereiseen sähkön niin eipä tapahtunut mitään ei sitten kumminkaan päin vaikka vaihto napoja, pyöri vain maadottamalla rungon Rolling Eyes

Siinähän voi tieten olla vuosimallieroja tms. nocando

t.
Risto
_________________
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
simoks
Retro-HVM



Liittynyt: 30 Lok 2010
Viestejä: 539
Paikkakunta: Toijala

 LähetäLähetetty: 17.6.2017 17:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Vaihtelin ohjaustehostimen öljyt ja suodattimen tänään huuhtelemalla. ATF220 ajoin pari litraa lävitte.

Keveni ohjaus mukavasti Smile
_________________
W126 300SEL -88
W140 S350TD -94
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
simoks
Retro-HVM



Liittynyt: 30 Lok 2010
Viestejä: 539
Paikkakunta: Toijala

 LähetäLähetetty: 23.7.2017 16:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Mistähän pääsee vettä kuskinpuolelle etu ja takajalkatilaan? Piti pesun jälkeen imuroida kaara niin ihan märkiä sieltä lattiamaton alta Rolling Eyes
_________________
W126 300SEL -88
W140 S350TD -94
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mika.T
Mersutohtori



Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 5649

 LähetäLähetetty: 23.7.2017 18:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kattoluukun vuotovesiletkujen lähdöt on yleensä läpimädät. Niistä valuu vedet lattioille.

Siis jos autossa on se luukku Very Happy
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
745

Tuplakorinvaihtolintta123-ritari


Liittynyt: 20 Syy 2012
Viestejä: 1437
Paikkakunta: Heinola

 LähetäLähetetty: 23.7.2017 18:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ei tässä mun muistaakseni ollut kattoluukkua tuumaus Varmaan tuulilasin karmit haperot ja vuotaa sieltä ei tajuu
_________________
Chevrolet G30 Starcraft

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen ope
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
simoks
Retro-HVM



Liittynyt: 30 Lok 2010
Viestejä: 539
Paikkakunta: Toijala

 LähetäLähetetty: 23.7.2017 22:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Joo ei ole kattoluukkua ei. Tuulilasin ympärillä olevat "kumit" tosin on ihan haperoa Rolling Eyes
_________________
W126 300SEL -88
W140 S350TD -94
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
745

Tuplakorinvaihtolintta123-ritari


Liittynyt: 20 Syy 2012
Viestejä: 1437
Paikkakunta: Heinola

 LähetäLähetetty: 23.7.2017 23:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ne kumit on pelkkiä koristeita, itse lasihan on liimattu Idea Mulla kun oli se 420SEL niin siinä tuli vettä lorinalla sisään lasin yläreunasta. Kumia kun raotti, niin alla oli ihan haperoa peltiä Shocked
_________________
Chevrolet G30 Starcraft

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen ope
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
touhottaja
Reikäklubin presidentti
MersupeRkaaja



Liittynyt: 07 Maa 2007
Viestejä: 5879

 LähetäLähetetty: 24.7.2017 8:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

voihan sitä olla sulakerasian alla hiukka pehmosta Embarassed
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
simoks
Retro-HVM



Liittynyt: 30 Lok 2010
Viestejä: 539
Paikkakunta: Toijala

 LähetäLähetetty: 25.7.2017 21:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Humm. sulakerasian alla ihan kovaa peltiä, mitä nyt lehtiä kertyy sinne. Mutta tuo kuskin helma on mätä etupäästä ja sieltä varmaan päässyt hiekkaa,vettä ym tonne maton alle. Lieneiskö sieltä edenny? Pitää varmaan ottaa asiaks ja laittaa se helma kuntoon jos joku tämmöseen viittii koskea Very Happy Veikkaisin että sieltäkautta menee vesi sisään.
_________________
W126 300SEL -88
W140 S350TD -94
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
touhottaja
Reikäklubin presidentti
MersupeRkaaja



Liittynyt: 07 Maa 2007
Viestejä: 5879

 LähetäLähetetty: 25.7.2017 22:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

simoks kirjoitti:
Humm. sulakerasian alla ihan kovaa peltiä, mitä nyt lehtiä kertyy sinne. Mutta tuo kuskin helma on mätä etupäästä ja sieltä varmaan päässyt hiekkaa,vettä ym tonne maton alle. Lieneiskö sieltä edenny? Pitää varmaan ottaa asiaks ja laittaa se helma kuntoon jos joku tämmöseen viittii koskea Very Happy Veikkaisin että sieltäkautta menee vesi sisään.

juu ja katto samalla etu kynkän kiinnitys kohta, onko millasessa kunnossa, kaavi vähän massoja tukikohan ympäriltä, näkee paremmin Wink
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
simoks
Retro-HVM



Liittynyt: 30 Lok 2010
Viestejä: 539
Paikkakunta: Toijala

 LähetäLähetetty: 15.8.2017 17:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Otin lattiaverhoilut auki ja kuivattelin yhen illan niitä ja seisokoon nyt tuola tallissa sateen suojassa ja ajelee vaan kuivalla kelillä niin ei pitäs ihan mädäntyä koko laitoksen.

Kävin leimalla äsken ja muuten kaikki kunnossa paitsi tuo käsijarru edelleen niinku viimevuonna, se vaijeri ainakin rispaantunu siitä keskikohdasta minkä veikkaisin olevan syypää kun muuten käsijarruremppa tehty muutama vuosi sitten Exclamation
_________________
W126 300SEL -88
W140 S350TD -94
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
simoks
Retro-HVM



Liittynyt: 30 Lok 2010
Viestejä: 539
Paikkakunta: Toijala

 LähetäLähetetty: 21.9.2017 14:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

simoks kirjoitti:
Otin lattiaverhoilut auki ja kuivattelin yhen illan niitä ja seisokoon nyt tuola tallissa sateen suojassa ja ajelee vaan kuivalla kelillä niin ei pitäs ihan mädäntyä koko laitoksen.

Kävin leimalla äsken ja muuten kaikki kunnossa paitsi tuo käsijarru edelleen niinku viimevuonna, se vaijeri ainakin rispaantunu siitä keskikohdasta minkä veikkaisin olevan syypää kun muuten käsijarruremppa tehty muutama vuosi sitten Exclamation


Noniin leima kerkeskin jo mennä vanhaks mutta vaijeri vaihdettu ja leima tuli vaikkakin vaatinee kiristystä vielä. Kuulemma se vaijeri meni kojelaudan takaa ja joutu purkaileen vähän turhan paljon että sai vaihdettua.

Samalla kaasupoljin oli kuulemma rikki, ollut kovin tahmee liikerata aina vaan luulin ominaisuudeks, herkisty kyllä pirusti tuntuma nyt uudella polkimella.

Meinas nainen alkaa laitteleen hylkyä takacambereista ja kun otteessa 225/40R18 ja nyt alla 235/40R18 niin kuulemma ei sais olla isommat mitä otteessa Rolling Eyes Onko nykyään tosiaan näin että pyörät pitää olla täysin suorassa? Ei ennen oo sanottu mitään vaikka jokanen auto ollu madallettu ja takarenkaat vinossa Laughing

Sai onneks puhuttua läpi.
_________________
W126 300SEL -88
W140 S350TD -94
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W126 sedan, coupe / R & C 107 Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Sivu 3 Yht. 4

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit