Kyllä minä oon huomannu että viimestään 2 turboa rintterissä on liikaa kun niitä koneita kysellään ja korjaillaanpumba kirjoitti:Juuri näin vähemmän vikojaEasy Rider kirjoitti:Jaa niin mikä? Eikössoo helepompi iliman olla, ku ei niitäkään tarte rassata?jovihava kirjoitti:Soon nii heleppoa noitten turpojen ja softien kanssa
Mersutohtorin MB-Lanssi
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Mun unelmissa, kun ei oo mitattu, 212D:n arvot on noussut 120hv/280Nm ~+200hv/450-500Nm. Evry ja 606 vakiopuhallin. Ahtomittari loppuu kakkoseen, vauhtipyörä jo puoleentoista kiloon.
Oisko Akilla jotain Cdi-rintterin tms. vauhtipallokytkytinpakettia joka istus nuihin arvoihin? Segmenttikehän joutus taas mulukkaamaan vanahasta, mutta elämä on.
Vai tehhäänkö kemppiläinen vauhtipyörään? Entä perään, talvikin tulossa?
Oisko Akilla jotain Cdi-rintterin tms. vauhtipallokytkytinpakettia joka istus nuihin arvoihin? Segmenttikehän joutus taas mulukkaamaan vanahasta, mutta elämä on.
Vai tehhäänkö kemppiläinen vauhtipyörään? Entä perään, talvikin tulossa?
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Eipä oo rintterin vauhtiratasta nurkissa.
Nyt pääsin käymään trailerikeikalla ja ei voi kun olla tyytyväinen muutokseen. Tosin kyytissä oli vaan A-mersu mutta ei ollut sellainen ero kuorma vs. tyhjä kärry. Nousi kivuttomasti muutkin mittarit kuin lämpömittari.
Turbiinista tai jostain kuuluu semmonen outo "ulahdus" kun vähän antaa leipää koneelle isolla pykälällä mäkeen joku heikko paikka
Savua ei tuu yhtään ja syöttöjä kuitenki 98 kuutiota lisää leipää
Nyt pääsin käymään trailerikeikalla ja ei voi kun olla tyytyväinen muutokseen. Tosin kyytissä oli vaan A-mersu mutta ei ollut sellainen ero kuorma vs. tyhjä kärry. Nousi kivuttomasti muutkin mittarit kuin lämpömittari.
Turbiinista tai jostain kuuluu semmonen outo "ulahdus" kun vähän antaa leipää koneelle isolla pykälällä mäkeen joku heikko paikka
Savua ei tuu yhtään ja syöttöjä kuitenki 98 kuutiota lisää leipää
Edellisestä viestistä näköjään menny toista vuotta. Eipä oo autosta mitään raportoitavaa. Äärettömän hyvä kärryn veturi omapainonsa vuoksi, eikä pikku lisätehokaan ole häirinny.
Firman muutto tuli tehtyä ja meno senku jatkuu. Leiman kävin hakeen ja öljyt vaihtu joka paikkaan taas kerran. Laturi piti pistää uus ku alkoi lyömään laakeria jumiin
Taisi vaan tänään tulla semmonen tilanne että tämä keksintö vois olla myynnissäkin Jos joku kaipaa alvillista luotettavaa työjuhtaa niin saattasin heikolla hetkellä luopua
Firman muutto tuli tehtyä ja meno senku jatkuu. Leiman kävin hakeen ja öljyt vaihtu joka paikkaan taas kerran. Laturi piti pistää uus ku alkoi lyömään laakeria jumiin
Taisi vaan tänään tulla semmonen tilanne että tämä keksintö vois olla myynnissäkin Jos joku kaipaa alvillista luotettavaa työjuhtaa niin saattasin heikolla hetkellä luopua
Niin on vaan keltuiainen ollu käytössä ilman sen kummempaa huomiota. Romuautoja kuskattu yms.
Kesän ajan ollu nyt toinenkin kokelas talossa, vaan eipä ole näillä käyttömäärillä ehkä järkeä jättää uudempaa taloon seisomaan...
[nettiauto]7277684[/nettiauto]
Mutta saapa nähä mitä seuraavaksi, atego kevytkuorkki tuli pihaan tuossa jokuaika sitten...
Kesän ajan ollu nyt toinenkin kokelas talossa, vaan eipä ole näillä käyttömäärillä ehkä järkeä jättää uudempaa taloon seisomaan...
[nettiauto]7277684[/nettiauto]
Mutta saapa nähä mitä seuraavaksi, atego kevytkuorkki tuli pihaan tuossa jokuaika sitten...
juu,ei lopu voima ainakaan ihan het tämän myllyst..meil vastaava korkea malli (k-auto kylläki:()huolto autona.Aki P kirjoitti:Niin on vaan keltuiainen ollu käytössä ilman sen kummempaa huomiota. Romuautoja kuskattu yms.
Kesän ajan ollu nyt toinenkin kokelas talossa,
Mutta saapa nähä mitä seuraavaksi, atego kevytkuorkki tuli pihaan tuossa jokuaika sitten...
on vedetty isoa kärryy täysillä painoilla,ylikin...vajaan neljätonninen valssijyrä tuli vastaki kemistä käymään oulus sil..no kyl se tuntu peräs olevan,muttei vauhtii puuduttanu..
Alavääntööhän näihin kaikkii nyky pakuihi kaipailis enemmä...
W163 400CDI
Ohojelmoinnillahan noihin saa sitä alavääntöäkin varsin mukavasti.
Mie vaan en tykkää kyllä tuosta v6 rintterin vaihelootan ohojauksesta sitten yhtään.
Vitunko järkeä sitä konetta joka risteyksestä lähtiessä huudattaa pintakaasullakin 3000rpm ennenkuin toosa vaihtaa isommalle.
Sitten kun toosa saa arvottua kolmosen-nelosen pesään niin pääsee vähän käyttämään sitä alavääntöä.
Mie vaan en tykkää kyllä tuosta v6 rintterin vaihelootan ohojauksesta sitten yhtään.
Vitunko järkeä sitä konetta joka risteyksestä lähtiessä huudattaa pintakaasullakin 3000rpm ennenkuin toosa vaihtaa isommalle.
Sitten kun toosa saa arvottua kolmosen-nelosen pesään niin pääsee vähän käyttämään sitä alavääntöä.
Ok, meil on tää rintteli manuaalilootalla,siks vielä heikompi esitys ilman alavääntöä.äkkinäinen sammuttaa sen pari kertaa ennen liikkeelle pääsyy,mut oikeilla kierroksilla voima välittyy kyl manuaskilla makeasti asfalttiin eikä puutuile matkan varrella...voin kyl kuvitella missä se seilaa sit automaatilla lähdöis,muttei kuiten pääse sammuun ja mikä parasta,näis ei ole sitä jakoketju humppaa likikään niin tiuhaan niinkus muutamis mesedeksien malleis,omani mukaanlukien..meil o kaikki rintterit manuaaleja ja ilman alavääntöö,ihan ku crafteritki..variois sensijaan olis alavääntöö antaa rintukoillekki..Mika.T kirjoitti:Ohojelmoinnillahan noihin saa sitä alavääntöäkin varsin mukavasti.
Mie vaan en tykkää kyllä tuosta v6 rintterin vaihelootan ohojauksesta sitten yhtään.
Vitunko järkeä sitä konetta joka risteyksestä lähtiessä huudattaa pintakaasullakin 3000rpm ennenkuin toosa vaihtaa isommalle.
Sitten kun toosa saa arvottua kolmosen-nelosen pesään niin pääsee vähän käyttämään sitä alavääntöä.
kyl 211:sessaki 320 cdissä oli noita ihme juttuja automaatin toiminnas.80kmh ku polkaisi bedalin lattiaan,ni alko ihmettely ja mietintä,mille vaihteelle asettuis..eikä vääntöö saanu tuntumaan ku just noin,et antaa sen vaihtaa isommalle ja sit kuormittaa kaasuu sinne pienemmälle vaihtamisen rajoille..mä kyl ajattelin sen olevan ennemmin vika ku ominaisuus..sillai ettei moottori ja vaihteisto ole oikees synkas keskenään
kyl täs nykyises toimii vaihteisto ku unelma...
W163 400CDI
Niinpä vain tämäki tarina on "THE END".
Puskista tuli keltuaiselle ostaja vaikken varsinaisesti myynykkään .
Pakun tarve nykyään lähes olematon ja kulut kaukana olemattomasta.
Kärrynvetoon saanee välttää tuo oma GL joten tarve senkun vähenee.
Auto tullaan näkemään korkeus piiska keulassa ja vilkkuautona taas, mutta tällä kertaa oranssit vilkut ympäri autoa. Meni etuautoksi erikoiskuljetuksiin.
Kerkes olla talossa melkein 4 vuotta
Ategoa ja lava 611D:tä virittelemään työkäyttöön
Ja pakuja myyntivarastoon niin saa pikkutarpeet ajettua.
Puskista tuli keltuaiselle ostaja vaikken varsinaisesti myynykkään .
Pakun tarve nykyään lähes olematon ja kulut kaukana olemattomasta.
Kärrynvetoon saanee välttää tuo oma GL joten tarve senkun vähenee.
Auto tullaan näkemään korkeus piiska keulassa ja vilkkuautona taas, mutta tällä kertaa oranssit vilkut ympäri autoa. Meni etuautoksi erikoiskuljetuksiin.
Kerkes olla talossa melkein 4 vuotta
Ategoa ja lava 611D:tä virittelemään työkäyttöön
Ja pakuja myyntivarastoon niin saa pikkutarpeet ajettua.
Uskallatko laittaa erittelyä tulemaan? Lähinnä nuo verot kiinnostaa mitä näistä joutuu maksamaan? Vakuutukset on sitten niitä asioita, jotka määräytyy aika pitkälle asiakaskohtaisesti.Aki P kirjoitti:Pakun tarve nykyään lähes olematon ja kulut kaukana olemattomasta.
Kulutus nyt suurin piirtein on tiedossa...
Verot noin 550€ pakuna. Vuosittainen ajomäärä 3-5tkm joista suurimman osan lainassa tai vuokralla tms. turhassa. ns. välttämätön paha tuo paku meille.Pappi kirjoitti:Uskallatko laittaa erittelyä tulemaan? Lähinnä nuo verot kiinnostaa mitä näistä joutuu maksamaan? Vakuutukset on sitten niitä asioita, jotka määräytyy aika pitkälle asiakaskohtaisesti.Aki P kirjoitti:Pakun tarve nykyään lähes olematon ja kulut kaukana olemattomasta.
Kulutus nyt suurin piirtein on tiedossa...