Skiben ML W164 pikkukauppakassi

Avatar
skibe
Viestit: 413
Liittynyt: 05.10.2005 10:20
Paikkakunta: paskakaupunni

Viesti Kirjoittaja skibe »

ja sitte

outoa naksuttelua pellin alta
ei tule kylmää vaikka pihalla pakkasta
ikkunat hikoilee sisäpuolelta enemmän kuin itse salilla

kompura??
onko siinä älyä? kertooko se vikoja?
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
Avatar
skibe
Viestit: 413
Liittynyt: 05.10.2005 10:20
Paikkakunta: paskakaupunni

Viesti Kirjoittaja skibe »

ei malttanut olla koskematta.
turbo pöydälle ja osiksi.
ebaystahan löytyy vaihtopalikkaa.
pyyhkijät sun muut piti purkaa pois edestä. siinä perjantai-ilta vierähti ja vähän lauantain aamua.

loppu tulos on kuitenkin parempi kuin ennen.
ei ylimääräisiä tökkimisiä kiihdytellessä.
ihme kahnaus- ja puhallusääni katosi.
moottori käyttäytyy mielestäni paremmin/sivistyneemmin kuin aikaisemmin.
syötteellä tehty reissu ja kaupungissa rällätty.. "näin sen vissiin pitäisi oikeasti toimia".
ilmeisesti syy oli johdinsiipipaketissa, joka oli muuten hankala saada takaisin oikealle kohdalle.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva


saapa nähdä miten käy kulutuksen
Kuva
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
Skraba_
Viestit: 6
Liittynyt: 25.10.2012 8:38

Viesti Kirjoittaja Skraba_ »

Saas nähdä, itelläkin kuume kova ja eteläisestä "Helsingistä" autoa katsomaan...

Käsitin kyllä kuitenkin, että kaikenkaikkiaan tuo pata on ihan perusvarma moottori. Eikö.

Saitko älyä siihen huurtumisongelmaan? Itellä S210 sama, mutta se on niin mätä, että varmaan vettä vaan suihkuaa pohjasta sisälle ;)
Avatar
skibe
Viestit: 413
Liittynyt: 05.10.2005 10:20
Paikkakunta: paskakaupunni

Viesti Kirjoittaja skibe »

Skraba_ kirjoitti:
Käsitin kyllä kuitenkin, että kaikenkaikkiaan tuo pata on ihan perusvarma moottori. Eikö.

Saitko älyä siihen huurtumisongelmaan? Itellä S210 sama, mutta se on niin mätä, että varmaan vettä vaan suihkuaa pohjasta sisälle ;)
no jos viisas ja järkevä haluaa olla nii katselee jonkun nelipyttyisen.
kyllähän tuokin on hyvä mylly. kunhan hoitaa nuo tyyppi viat.

ei kyl mitään hajua miksi vetäsee nuo ikkunat huuruun.
olisikohan kennot nii likaiset.
yritin jotai tököttiä laittaa ilmastointikoneen sisuksiin mutta ei kovinkaan apua ollut.
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
Avatar
noroljan
Viestit: 232
Liittynyt: 13.5.2013 18:00

Viesti Kirjoittaja noroljan »

Jos kyse on W164:sta, niin nelipyttyisiä kun ei ole. Kuten ei myöskään 5G-vaihteistoa.

Muutenkin tässä korissa on kaikki moottorivaihtoehdot ihan p*askoja, ite totesin tuon V6 CDI:n ehkä parhaaksi kuitenkin, niistä vaihtoehdoista jota on tarjolla.
Avatar
skibe
Viestit: 413
Liittynyt: 05.10.2005 10:20
Paikkakunta: paskakaupunni

Viesti Kirjoittaja skibe »

noroljan kirjoitti:Jos kyse on W164:sta, niin nelipyttyisiä kun ei ole. Kuten ei myöskään 5G-vaihteistoa.
joo mutta jos korilla ei ole väliä..
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ePa-
Viestit: 38
Liittynyt: 24.5.2013 8:23
Paikkakunta: 90xxx

Viesti Kirjoittaja ePa- »

skibe kirjoitti:
Skraba_ kirjoitti:
Käsitin kyllä kuitenkin, että kaikenkaikkiaan tuo pata on ihan perusvarma moottori. Eikö.

Saitko älyä siihen huurtumisongelmaan? Itellä S210 sama, mutta se on niin mätä, että varmaan vettä vaan suihkuaa pohjasta sisälle ;)
no jos viisas ja järkevä haluaa olla nii katselee jonkun nelipyttyisen.
kyllähän tuokin on hyvä mylly. kunhan hoitaa nuo tyyppi viat.

ei kyl mitään hajua miksi vetäsee nuo ikkunat huuruun.
olisikohan kennot nii likaiset.
yritin jotai tököttiä laittaa ilmastointikoneen sisuksiin mutta ei kovinkaan apua ollut.

Onko jossakin(tm) sisätilassa kosteutta (ja paljon)? Jos kerran akun navatkin oli tuolla tavalla muhjussa/homeessa? Mulla ei mene huuruun ollenkaan oikeastaan missään tilanteessa ja akkukotelo on ihan puhdas

Taisit muuten toissa viikolla olla samaan aikaan Kuusamontien valoissa? Lähdit pohjoiseen ja minä etelään :)
Avatar
noroljan
Viestit: 232
Liittynyt: 13.5.2013 18:00

Viesti Kirjoittaja noroljan »

Mulla oli kanssa akunnavat hapettunu pahasti. Koskaa ei oo muissa mersuissa vastaavaa ollut :roll:

Huurtumis ongelmia ei ole kyllä itsellä ollut.
W220 S320 CDI -01 (OM613+722.6) EX: S320, S500L ja S600L
W164 ML320 CDI -06 (OM642+722.9)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6)
S210 E270 CDI -02 (OM612+722.6)
Skraba_
Viestit: 6
Liittynyt: 25.10.2012 8:38

Viesti Kirjoittaja Skraba_ »

Nonim.

Itse pari tankillista ehtinyt nytbpolkea omaa "uutta" W164:sta, eikä ikkunat huurru, paitsi jos muksut ovat takapenkillä ja sadekelit.

Saas nyt nähdä, miten tuo kosla toimii. Lootan vikatiloja jo ehtinyt pelästymään. Toisella foorumilla siitä kirjoittelin ja pitää köydä tuossa piuhan nokassa.
Avatar
skibe
Viestit: 413
Liittynyt: 05.10.2005 10:20
Paikkakunta: paskakaupunni

Viesti Kirjoittaja skibe »

Skraba_ kirjoitti:Nonim.

Itse pari tankillista ehtinyt nytbpolkea omaa "uutta" W164:sta, eikä ikkunat huurru, paitsi jos muksut ovat takapenkillä ja sadekelit.
olisiko kennot ummessa tai jotain.
välillä haisee tunkkainen.
moottoritieltä tullessa kun pysähdyn valoihin alkaa menemään ikkunat huuruun.. paranee vaan kun laittaa puhaltimia isommalle.

Skraba_ kirjoitti: Lootan vikatiloja jo ehtinyt pelästymään.
aijai
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
Avatar
skibe
Viestit: 413
Liittynyt: 05.10.2005 10:20
Paikkakunta: paskakaupunni

Viesti Kirjoittaja skibe »

Tämä tötteröhän lähti kierrokselle.

Tilalle tuli preface eemeli hyväksi todetulla veekutosella ja ylimääräisellä perämurkulalla.

Juttua kun kerkiää.
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maasturit, Tavara-autot ja Pikkubussit”