Zipin 300D -91
Laatikolta puuttuu edelleen alipaine, tähän saa tarjota ratkaisua, letkut on konehuoneessa paikoilaan ja oikeissa reijissä.
3kuukautta sitten vaihdettu alapallo alkoi narisemaan, tuuttasin piikillä rasvaa suojakumin läpi.
Pako putken keski kannakkeenkin sain vaihdettua, odottelihan sekin vasta 3 kuukautta.
Illat pimenee, laitonlaitoin lisävalot keulille.
3kuukautta sitten vaihdettu alapallo alkoi narisemaan, tuuttasin piikillä rasvaa suojakumin läpi.
Pako putken keski kannakkeenkin sain vaihdettua, odottelihan sekin vasta 3 kuukautta.
Illat pimenee, laitonlaitoin lisävalot keulille.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Ite pistin silmäni semmoseen uuteen rengasmerkkiin ku Triangle, suunniteltu Suomessa. Vannetukku myy, esim 15" nastaset jtn 70e/kpl. Voittanu testissä hakkapeliitta seiskan..
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
Kaivoin rengas kasasta 2 uuden nihkeää bridgestonea koossa 195/65/15.
Tilasin niille kaveriksi goodyearit.
Laturi antautui sunnuntaina, takuu korjattu 700tkm ajettu originaali odottelee VELVIÄ ja laittoa paikalleen.
Öljyt ja filtteri sekä polttoaine suodatin vaihtui myös viikonloppuna.
Ohjaus iskari, kuskinpuole etulaakeri ja etu vakaaja kaipaisi huomiota seuraavaksi.
Tilasin niille kaveriksi goodyearit.
Laturi antautui sunnuntaina, takuu korjattu 700tkm ajettu originaali odottelee VELVIÄ ja laittoa paikalleen.
Öljyt ja filtteri sekä polttoaine suodatin vaihtui myös viikonloppuna.
Ohjaus iskari, kuskinpuole etulaakeri ja etu vakaaja kaipaisi huomiota seuraavaksi.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Talvipyörät alle. Kilsoja 437tkm.
Toinenkin laturi otti ja hajosi, onneks oli vielä 2 hyllytavarana.
tehdaskorjattuun boschiin ostin uudet liukurenkaat ja jännitteensäätimen, jos sen kunnostais varalle.
Ihme kolinalle löytyi syy, pakoputki hakkaa pohjaan jossain vänkärin jalkotilan kohdalla.
Nelipyöräsuuntaukselle on aika parinviikon päästä.
Toinenkin laturi otti ja hajosi, onneks oli vielä 2 hyllytavarana.
tehdaskorjattuun boschiin ostin uudet liukurenkaat ja jännitteensäätimen, jos sen kunnostais varalle.
Ihme kolinalle löytyi syy, pakoputki hakkaa pohjaan jossain vänkärin jalkotilan kohdalla.
Nelipyöräsuuntaukselle on aika parinviikon päästä.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Kiristimeen vaihoin uuen pultin, pakoputken etupätkä pitäis vaihtaa uuteen, saa tarjota jos on ylimääräsiä jollain. Uus on aika hintava.
Ruoste.
Jokavuotinen ruosteiden poisto pitäis taas hoitaa joulun välipäivinä kun on vähä pidempi loma vihreistä.
Ehjät puskuritkin odottelee maalausta, ei tahdo tunnit riittää vuorokaudessa.
Ruoste.
Jokavuotinen ruosteiden poisto pitäis taas hoitaa joulun välipäivinä kun on vähä pidempi loma vihreistä.
Ehjät puskuritkin odottelee maalausta, ei tahdo tunnit riittää vuorokaudessa.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Ruosteet poistettu ehjistä osista, rikkinäiset irroteettu.
Pitää vielä tuo vänkärin puolen lokarikin irrottaa ja laittaa siitäkin ruosteet.
Puskurien värikoodi pitäis saada jostain, ehjät ois eteen ja taakse muttakun ovatten väärän
Väriset, eteen sininen ja taakse punanen.
Kaasupoljin on pirun jäykkä ja tunnoton turbodeehen verrattuna,
Mikähän siinä mättää? Vaijeria oon rasvaillu monestikkin vaan ei tunnu auttavan.
Törmäyspalkki on vääntynyt kuskinpuolelta, todennäkösesti joku vanhempi tapaus,
Pitää nyppästä suoraksi.
Lokarin alunen oli hyvässä kunnossa, puskurin kiinnikekkeessäkään ei ollut kuin vähän pintaruostetta.
Etupuskurin kilsat on tulleet jo kauanaikaa sitten täyteen, parsittu nippusiteillä ja kusilaidulla kasaan jo useampaan kertaan.
Pitää vielä tuo vänkärin puolen lokarikin irrottaa ja laittaa siitäkin ruosteet.
Puskurien värikoodi pitäis saada jostain, ehjät ois eteen ja taakse muttakun ovatten väärän
Väriset, eteen sininen ja taakse punanen.
Kaasupoljin on pirun jäykkä ja tunnoton turbodeehen verrattuna,
Mikähän siinä mättää? Vaijeria oon rasvaillu monestikkin vaan ei tunnu auttavan.
Törmäyspalkki on vääntynyt kuskinpuolelta, todennäkösesti joku vanhempi tapaus,
Pitää nyppästä suoraksi.
Lokarin alunen oli hyvässä kunnossa, puskurin kiinnikekkeessäkään ei ollut kuin vähän pintaruostetta.
Etupuskurin kilsat on tulleet jo kauanaikaa sitten täyteen, parsittu nippusiteillä ja kusilaidulla kasaan jo useampaan kertaan.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Ovi ja loksut asemoitu paikalleen, järjetön homma kun kaikki lukot ja ikkunan moottorit yms. Piti vaihtaa ovesta toiseen.
Verhoilu vielä paikalleen ja moottorin kumityyny vaihtaa niin rupeaa olemaan kuosissa.
Sisäpesukin pitää tehdä vielä, on vähän kosteutta kertyny talven aikana,
Nelipyöräsuuntausta vailla on myös.
Verhoilu vielä paikalleen ja moottorin kumityyny vaihtaa niin rupeaa olemaan kuosissa.
Sisäpesukin pitää tehdä vielä, on vähän kosteutta kertyny talven aikana,
Nelipyöräsuuntausta vailla on myös.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo