vieremä-kainuunmäki 124 hinaamalla

Vietiinkö auto tai stereot?
Vastaa Viestiin
Avatar
oltzi
Viestit: 462
Liittynyt: 06.11.2010 18:12
Paikkakunta: kurjalohja

vieremä-kainuunmäki 124 hinaamalla

Viesti Kirjoittaja oltzi »

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

24.-25.12 välisenä yönä (klo.02 -->) minun auto, tumma mersu jäi vieremälle bussipysäkille onnettomuuden takia, siinä meni rengas tyhjäksi ja auto meni ajokelvottomaksi. Yön aikana joku pitkäkynsi rosvo päätti varastaa auton! Tänä aamuna soittivat poliisista että auto on KAINUUNMÄESSÄ. Yli 20km päässä montussa, aivan paskana. Rikosilmoitus on tehty ja tiedossa on että auto on hinattu tai kuljettu traktorilla. Onko joku nähnyt mitään vieremä-kainuunmäki välillä että traktorin perässä on auto? Soittakaa ja ilmoittakaa vihjeitä että varas saadaan kiinni!! Joulu meni pilalle.. kyseessä oli tumma/violetti -94 vuoden mersu, rekkari oli RMY-852. Kaikki vihjeet otetaan vastaan!! Auto oli kyllä hyvässä piilossa mutta löytyi,kiitos montun omistajan ja poliisin. (minun puh. 040 4828469)

ja ei siis minun auto.
s124 300TDT -88 -> ST
409 lava
609 doppeli hiabilla, ex empower
609 kaappi
hilux ln65 4x4
ja muuta muu
Avatar
pupetti
saranapuolen kulkija
Viestit: 4238
Liittynyt: 20.2.2008 11:13
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja pupetti »

:shock: No joha on....jaettu kuitenkin naamakirjassa, toivotaan että ryövärit löytyy nopiaan, osathan tuosta menee käyttöön tai myydään, se ny on varmaa se.

Täällä Vaasassakin on sitten liikkeellä nuorta porukkaa ettimässä tilaisuutta napata mersun ja volvojen osia tai koko auto, kuulin sellasta juttua kun sain aattoiltana soittaa poliiseille sen takia kun pyörivät meijän mersun ympärillä, mersu seisoo noin 2 metrin päässä keittiön ikkunasta.

Saunasta tullessa ei pihassa näkyny ketään, mutta kun menin hämärään keittiöön tekemään hiukopalaa tulin kattoneks että pihassa liikku joku, nostin valoverhoa ja näin ku 2 kloppia kopeloi takakontin lukkoa.....joka ei muuten vieläkään aukene vaikka on ovet auki :lol: , nappasin luurin ja vetäsin äkkiä kengät jalkaan ja eikun pihalle, sen verran ehdin toista nähdä että naaman tunnistin ja sain annettua poliiseille tietoa, näiltä tyypeiltä varmaan löytyis muutakin roinaa mikä ei oo niiden omia tai ostamia, kuten esmes mun alustamatto, no sen aikoinaan kannoin roskiksesta joten arvoa sillä ei oo, harmittaa vaan se kun ihan melkein aito itämaalla konella tehty siisti matto oli.......tai no oli siihen muutamia tippoja (litroja) päässy pakkasnestettä, jarrunesteitä, vaihdelaatikko ja kone oljyä tipahtamaan :lol:

Poliisit tuumas vaan että:...jaaha, ne on pojat sitte vapailla taas, jotern tietävät tai olettavat kenestä kyse, näiltä varmaan löytyis yhden meseläisen tavaroita jotka katos hänen ja hänen kavereiden tallin pihasta ja tallista tälläseudulla.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5937
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Re: vieremä-kainuunmäki 124 hinaamalla

Viesti Kirjoittaja AK47 »

oltzi kirjoitti:
24.-25.12 välisenä yönä (klo.02 -->) minun auto...

klips klips

ja ei siis minun auto.
En oo mittään nähny enkä kuullu. Mutta kenenhän auto se nyt oikein oli kun ei oikein ymmärtäny?

Että joku kehtaa/viitsii rattorilla lähteä varastamaan rikkinäisen jo hieman iäkkään tuikitavallisen mersun... Eipä varkaan älynlahjoista oikein keksi mitään kaunista sanottavaa.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Otsikossa "124", facebookin kuvassa ceen jäännökset katollaan ja rekkarin mukaan:

Mercedes-Benz 4D SEDAN C 180-202018/269
Valm.kuukausi: -
Rekisteröintipvm: 19940616
Alustan nro: WDB2020181A143513
Sylinteritilavuus: 1799
Moottorin koodi: M111.920
kW: 90
keltsi
Viestit: 953
Liittynyt: 25.9.2007 20:03
Paikkakunta: kurikka

Viesti Kirjoittaja keltsi »

ei tuolla mahdoton arvo ole,ehjänäkään :roll: toki varmasti käyttöarvo on ollut suurempi ja joka tuon on halunnut :roll: voi hyvää päivää :x toivottavasti oli vakuutukset kunnossa.
mihinä kuhuna mies
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Varastettua”