Lambdat samanlaiset?

Vastaa Viestiin
Avatar
isk
<b>Säätäjä</b>
Viestit: 998
Liittynyt: 21.4.2006 19:02
Paikkakunta: Espoo

Lambdat samanlaiset?

Viesti Kirjoittaja isk »

Niin - ovatkos nuo A150:n lambadat, etummainen ja takimmainen, veljeksiä keskenään?
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Jos kerrot auton valmistenumeron niin voin vilkaista EPC:stä.
Avatar
isk
<b>Säätäjä</b>
Viestit: 998
Liittynyt: 21.4.2006 19:02
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja isk »

Mjoo, nyt pääsi parempien tietolähteiden ääreen.

EPC/Detali tietää kertoa, että upstream/downstream olisi samalla osanumerolla (vissiin vaihtunut jostain alustanumerosta alkaen toiseksi), joten kai se on uskottava samaksi.

200 A 003 542 81 18 OXYGEN SENSOR UPSTREAM CATALYTIC CONVERTER

200 A 004 542 07 18 OXYGEN SENSOR UPSTREAM CATALYTIC CONVERTER

200 A 003 542 81 18 OXYGEN SENSOR DOWNSTREAM CATALYTIC CONVERTER

200 A 004 542 07 18 OXYGEN SENSOR DOWNSTREAM CATALYTIC CONVERTER

Otetaan muuten vinkkejä samalla etummaisen vaihtamiseksi, se kun on sopivasti pakosarjan etupuolella, eli asentajasta katsottuna tietenkin väärällä puolella. Onko sinne kenenkään kumikäsi mahtunut, purkamatta mitään tieltä?

Btw, ilolla pistetty merkille, että detaliin on näköjään vihdoinkin ilmestynyt W169:n kuvat ja tiedot.
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

:whistle:
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
isk
<b>Säätäjä</b>
Viestit: 998
Liittynyt: 21.4.2006 19:02
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja isk »

Easy Rider kirjoitti::whistle:
Jaha, ensimmäinen vapaaehtoinen ilmoittautuikin. :ope: :happy:
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Entisestä paikasta ei sitten enää meitä löydäkään, mutta numero on sama. Muutettiin maalle, eli 30m. kehäkolmosen taa Vandabyyhyn Stubbackaan.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
isk
<b>Säätäjä</b>
Viestit: 998
Liittynyt: 21.4.2006 19:02
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja isk »

Uhh, remppaliikkeitä harrastettu. Etummainen lambada vaihdettu ja jopa loppui se kek engin -valon killittely mittaristosta.

Kirjaimellisesti v*ttumaisen tiukka auto, kun ei mahdu kuin pari sormea kerralla sisään. Löysän määritelmähän on sellainen, että ensin laitetaan yksi käsi sisään, seuraavaksi toinen ja sitten taputetaan.

Ja eikun katsastamaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W169 moottori”