Lämmönsäätöpaneelin käyttö
Lämmönsäätöpaneelin käyttö
Tuossapa alustavasti kuva samanlaisesta lämmönsäätöpaneelista, joka autossa on.
Eli tuossa on sellanen probleema, että puhallin puhaltaa koko ajan täysillä.
Mistä nuista napeista voidaan säätää puhalluksen voimakkuutta?
Ja onko tuossa aina ilmastointi päällä, jos "auto" nappi on pohjassa?
Mikä on tuo "EC" nappi ja mitä siitä tapahtuu?
Eli tuossa on sellanen probleema, että puhallin puhaltaa koko ajan täysillä.
Mistä nuista napeista voidaan säätää puhalluksen voimakkuutta?
Ja onko tuossa aina ilmastointi päällä, jos "auto" nappi on pohjassa?
Mikä on tuo "EC" nappi ja mitä siitä tapahtuu?
Viimeksi muokannut Lestrange, 14.11.2011 14:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ne oikeessa reunassa olevat nappulat on siihen tarkotukseen, tolla alimmalla pitäis pyörii hissusseen, keskimmäinen on automaatti (pitäis toimii siis sen sisälämpöanturin ohjaamana) ja ylin puhkuu sit täysillä.
Paitti jos tosta alarivistä on se vasemman puolimmainen pohjassa, nii puhkuu aina täysillä kompura päällä, lasien sulatukseen tarkotettu. Se EC nappula ottaa ilmastoinnin kompressorin pois päältä. Muistaakseni niissä 2 ja 3 nappulassa se kompressorin pyörittely on riippuvainen ulkolämpötilasta.
Paitti jos tosta alarivistä on se vasemman puolimmainen pohjassa, nii puhkuu aina täysillä kompura päällä, lasien sulatukseen tarkotettu. Se EC nappula ottaa ilmastoinnin kompressorin pois päältä. Muistaakseni niissä 2 ja 3 nappulassa se kompressorin pyörittely on riippuvainen ulkolämpötilasta.
Semmosta pitää vielä kysyä, että onko nuo napit tuossa oikealla aina tuossa järjestyksessä?
Mulla on tuo valkonen rupeli ylimmäisenä, musta rupeli keskellä ja auto-nappi alimmaisena. Kuuluisko auto-napin olla keskimmäisenä?
Sehän kyllä selviäis kokeilemalla. Se ei kyllä juuri puhalla kun on "auto" päällä. Eli taitaa nappi olla väärässä kohtaa.
Mulla on tuo valkonen rupeli ylimmäisenä, musta rupeli keskellä ja auto-nappi alimmaisena. Kuuluisko auto-napin olla keskimmäisenä?
Sehän kyllä selviäis kokeilemalla. Se ei kyllä juuri puhalla kun on "auto" päällä. Eli taitaa nappi olla väärässä kohtaa.
Syy ei oo selvinny, mut jostain syystä omassakin tuo nappula ohitettu, lyöty letkut tukkoon sieltä hansikaslokeron takaa.. Kyl joku siihen syyn joskus selitti, miks se on ollut fiksua ohittaa, mut ku ei muista.
Tiemmä joo niiden kolmen pitäis olla aina samassa järjestyksessä, pari 124 ohjekirjaa siunaantunu, niin kyl kaikissa silleen kuvattuna.
Tiemmä joo niiden kolmen pitäis olla aina samassa järjestyksessä, pari 124 ohjekirjaa siunaantunu, niin kyl kaikissa silleen kuvattuna.
Joo, olis mukava jos jostain sais selville, että miksi on ohitettu tuo sisäilmankierto. Liittyykö sisäilmanhaistelija ja se pömpeli hanskalokeron takana siihen?sv22 kirjoitti:Syy ei oo selvinny, mut jostain syystä omassakin tuo nappula ohitettu, lyöty letkut tukkoon sieltä hansikaslokeron takaa.. Kyl joku siihen syyn joskus selitti, miks se on ollut fiksua ohittaa, mut ku ei muista.
Tiemmä joo niiden kolmen pitäis olla aina samassa järjestyksessä, pari 124 ohjekirjaa siunaantunu, niin kyl kaikissa silleen kuvattuna.
Pitääpä vaihtaa nuotten nappuloiden paikkaa nii ei hämää enempää.