Lämmityslaite pukkaa vain kuumaa ilmaa
Lämmityslaite pukkaa vain kuumaa ilmaa
paitsi jos auton manuaali-ilmastoinnin ylin nappi on painettu sisään jolloin tulee vain kylmää. Auto on vm 89 200TE automaatti johon on maahantuonnin jälkeen asennettu diavian mersu-manuaali-ilmastointi Vehon toimesta.
Tämä kiusallinen ilmiö alkoi viime talvena jolloin se ei pakkasten takia liiemminhaitannut mutta nyt talvitermostaatin kanssa alkaa jo hiostamaan.
Olisin kiitollinen jos jollain olisi vianetsintä ohjeita tai neuvoja.
Kiitos etukäteen!
Tämä kiusallinen ilmiö alkoi viime talvena jolloin se ei pakkasten takia liiemminhaitannut mutta nyt talvitermostaatin kanssa alkaa jo hiostamaan.
Olisin kiitollinen jos jollain olisi vianetsintä ohjeita tai neuvoja.
Kiitos etukäteen!
Viimeksi muokannut MFn, 15.10.2011 22:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tervehdys!
Tavallisessa lämmityslaitteessa sulakkeen palaminen aiheuttaa sen, että magneettiventiileille ei tule virtaa ja lämmöt on koko ajan täysillä. En ole varma, päteekö tämä ollenkaan ilmastoituihin malleihin, mutta ainahan sen sulakkeen voi kokeilla vaihtaa sieltä sulakerasiasta.
Tavallisessa lämmityslaitteessa sulakkeen palaminen aiheuttaa sen, että magneettiventiileille ei tule virtaa ja lämmöt on koko ajan täysillä. En ole varma, päteekö tämä ollenkaan ilmastoituihin malleihin, mutta ainahan sen sulakkeen voi kokeilla vaihtaa sieltä sulakerasiasta.
MB 508 D matkamersu -70
MB S203 C 220 T CDI -04/05
MB S211 E 220 T CDI -06/07
MB S203 C 220 T CDI -04/05
MB S211 E 220 T CDI -06/07
Sulakkeet on
kyllä kunnossa. Sulakerasian kontaktit ei juuri näytä hapettuineilta. Kiitos vihjeestä!
Eikös ilmasto vehkeissäki ole" närhenmunat" eli ne mollukat joitten kautta vesi kiertää...jos ne on pikkasen likaset ja möhnää täynnä
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Kiilloitetut on
ne närhenmunat ja kaikki on edelleen ennallaan! Myöskin ohuet sähköjohdot säilyivät ehjinä. Miten tästä pitäisi jatkaa?
Edelleen vaan pukkaa kuumaa
eikä mikään ehdotettu toimenpide ole auttanut!
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
näin se onfelmit kirjoitti:magneettiventtiilien ohjaus eli sähkövaiva
linjassa sulakkeet - ohjauspaneeli - magneettiventtiilit
katkoksia tulee mm. säätörullien jalkoihin
huomaa myös, jos jompikumpi rulla on ääriasennossa se ohjaa molempia
tässä vielä kuva säätörullasta, pääsee ikään kuin kärrylle systeemistä
oliko muuten venttiilin tiiviste kumit ehjät