W168 huolto

Vastaa Viestiin
erkkiolavi
Viestit: 6
Liittynyt: 14.6.2006 11:11

W168 huolto

Viesti Kirjoittaja erkkiolavi »

Mikähän mahtaa olla 170 CDI:ssä ilmanpuhdistimessa kotelossa oikellapuolenpuolen öljyntäyttö korkin vieressä oleva vipu ?
Paljonko menee oljyä automaattilaatikkoon putsarin kanssa öljyä
löytyisko linkiä huoltoohjeista muuten hyvä ajettava mutta aika tehoton ja meluisa on kukaan "lastuttannut"
turbocompound
Viestit: 114
Liittynyt: 19.10.2010 22:54
Paikkakunta: Tukholma

Viesti Kirjoittaja turbocompound »

Tuossa ois linkki auton huoltoon.

http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.59a.htm

http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.1.htm

Vivusta sen verran että kokeile työntää vipua niin näet mitä irtoaa. :wink:

Niitä on muutama muuallakin että voi pika irrotella osia.
En itse muista että mikä tai millä lailla jokin osa irtoaa just siitä vivusta. :roll:

Vai tehoton. :o Kaikki suhteelista.
Kyllä esim. alkuperäisellä W124 300tdt saa polkea kunnolla jos meinaa perässä pysyä.
Periaatessa kaikki ei cdi:t, lukuun ottamatta monivena turboja saa katella a-luokan perävaloja. :lol:

Käytännön suoritus kykyä mitattuna liikenteessä. Huippu nopeudet eri asia.

Tuo w124 300tdt esim. kiihtyy todellisuudessa noin 13sekunnin pintaan
eli samaan kuin a170cdi vaikka tehdas ilmoittaa alempaa lukua.
Samoten auto ei ole läheskään yhtä pirteä nopeuden vaihtelussa tuolla liikenteessä monesta eri syystä.
Enämpi maantie auto jos niin sanoo.

Ei A170cdi todellakaan mikään raketti ole varsinkaan korkeimissa nopeuksissa ja
valovuosien päässä tehojen suhteen jos verrataan vaikka johonkin 320cdi:hin.
erkkiolavi
Viestit: 6
Liittynyt: 14.6.2006 11:11

kiitos

Viesti Kirjoittaja erkkiolavi »

kiitos vastauksista
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W168 moottori”