W220 S 430 2000 olisi tiedossa
W220 S 430 2000 olisi tiedossa
Minulla olisi saatavilla S 430 vuosimallia -00 jolla ajettu 280tkm.
Hinta olisi 6000 euroa.
Kävin eilen katsomassa ja auto makasi aivan miltei maassa kiinni ja näytössä teksti stop, car is too low...
lisäksi auton puhallin oli ihan mykkä, testiajoa kun tein niin ikkunat huurtui ja ainakin etupään jarrut rohisivat kunnolla, eli palat oli loppu.
pientä nitinää kuului muutenkin jousituksesta, kun myyjä pihassa sitä ajoi.
ruostetta oli helmoissa ja pyöräkoteloissa, lisäksi konepellin alla iskaritolpissa. en tiedä pitäisikö ostaa pois, onhan tuo halpa mutta meneeköhän toinen 6 remonttiin. tuotu toukokuussa virosta. huoltokirjasta ei ilmeisesti ollut mitään tietoa.
myyjä sanoi että 2vko sitten oli auto tipahtanut yhtäkkiä alas, ollut todella vähäisellä käytöllä. voinko ajaa auton kotiin 150km päästä vaikka auto olisi noin alhaalla, vai ottaako airmatic itseensä? ihan uusi tuttavuus, en oikein osannut edes kokeilla sitä auton nostoa mökkitie moodille...
eilen laitettiin lämpimää tallii sulamaan ja puhaltimet talliin, joskos lähtisi toimimaan... mielipiteitä?
Hinta olisi 6000 euroa.
Kävin eilen katsomassa ja auto makasi aivan miltei maassa kiinni ja näytössä teksti stop, car is too low...
lisäksi auton puhallin oli ihan mykkä, testiajoa kun tein niin ikkunat huurtui ja ainakin etupään jarrut rohisivat kunnolla, eli palat oli loppu.
pientä nitinää kuului muutenkin jousituksesta, kun myyjä pihassa sitä ajoi.
ruostetta oli helmoissa ja pyöräkoteloissa, lisäksi konepellin alla iskaritolpissa. en tiedä pitäisikö ostaa pois, onhan tuo halpa mutta meneeköhän toinen 6 remonttiin. tuotu toukokuussa virosta. huoltokirjasta ei ilmeisesti ollut mitään tietoa.
myyjä sanoi että 2vko sitten oli auto tipahtanut yhtäkkiä alas, ollut todella vähäisellä käytöllä. voinko ajaa auton kotiin 150km päästä vaikka auto olisi noin alhaalla, vai ottaako airmatic itseensä? ihan uusi tuttavuus, en oikein osannut edes kokeilla sitä auton nostoa mökkitie moodille...
eilen laitettiin lämpimää tallii sulamaan ja puhaltimet talliin, joskos lähtisi toimimaan... mielipiteitä?
Jos se ihan tontissa on, ei sillä pysty ajamaan kun pyörät ottaa kiinni lokasuojiin. Suunnilleen 3k menee rahaa jos joudut uusimaan kaikki iskarit + jouset, jakoventtiilin ja kompuran. Todennäköisesti selviät paljon vähemmällä. Jarrupalat + levyt ei nekään mahdottomia maksa jos osaa ostaa netistä. 330e saisi sarjana levyt + palat + kengät asennushilppeineen eteen ja taakse. Hitsaukset maksaa sitten sen mitä maksaa. Jos ei lämppäri ala puhaltamaan sulakkeilla ym niin 200 voi varata varaosaan.
Olen tässä yrittänyt koko eilisen illan 5h ja tämän työpäivän ajan lukea juttuja siitä Airmaticista, se eniten autossa huolettaa. Hitsattua autoa saadaan kyllä ja maalailtua, se ei ole ongelma. Levyt ja palat saa itse vaihdettua. Autohan siis ei ole sen vuoksi niin edullinen, että siinä olisi paljon vikoja, vaan kyseessä on henkilöllä, noh.. kova rahapula.teppo kirjoitti:Jos se ihan tontissa on, ei sillä pysty ajamaan kun pyörät ottaa kiinni lokasuojiin. Suunnilleen 3k menee rahaa jos joudut uusimaan kaikki iskarit + jouset, jakoventtiilin ja kompuran. Todennäköisesti selviät paljon vähemmällä. Jarrupalat + levyt ei nekään mahdottomia maksa jos osaa ostaa netistä. 330e saisi sarjana levyt + palat + kengät asennushilppeineen eteen ja taakse. Hitsaukset maksaa sitten sen mitä maksaa. Jos ei lämppäri ala puhaltamaan sulakkeilla ym niin 200 voi varata varaosaan.
3000 euron remonttiin en ole nyt innokas, joten se tässä pelottaakin että tuleeko heti eteen.
Auto oli kyllä tosi alhaalla, kuskin takana oli perä niin alhaalla että hyvä ettei raapinut lokasuoja renkaaseen kiinni mutta apparin takana oli inan enempi tilaa kun sormella kokeilin. Etupää oli niin alhaalla että pienessä lumessa oli jo kolannut pihaa. Ajoin kuitenkin muutaman kilsan lenkin sillä, joten kyllä se liikkui eikä maha ottanu kiinni nyppylään
LiQQe kirjoitti:Osta mielummin suomesta toimiva 500 koneinen. Saa melkeen samoihin hintoihin jo nykyään, tonni sinne tänne. Varmasti selviät vähemmillä huolilla kun katsot mitä ostat.
Noin äkkiseltään kun katsoin, niin halvin S 500 taisi olla 10 000eur Nettiautossa?
Tuo kuitenkin on Suomen kilvissä ja kaikki muuten kunnossa (kats. tosin huhtikuussa) ja tuo Airmatic tosissaan voi toimiakin ihan pienellä roplauksella.. perhana sentään kun ei ole edes sitä Star - ohjelmistoa josta kaikki täällä aina puhuvat.
-
- Viestit: 317
- Liittynyt: 25.5.2008 9:48
- Paikkakunta: Raisio
2800€ maksoi Veholla, kun omaan autoon vaihdettiin Airmaticin kompura ja yksi iskari.
Tarvike iskarit maksoivat 1300€ kpl ja alkuperäinen Veholla 1700€.
Ehjän ässän saisi varmasti kivuttomammin ja vieläpä halvemmalla.
Tarvike iskarit maksoivat 1300€ kpl ja alkuperäinen Veholla 1700€.
Ehjän ässän saisi varmasti kivuttomammin ja vieläpä halvemmalla.
Tuulilasin vaihto ja tuulilasin korjaus Turussa ja Raisiossa.
www.tuulilasikorjaamo.fi
www.123tuulilasi.fi
www.tuulilasikorjaamo.fi
www.123tuulilasi.fi
Kannattaa tilata jostain muualta ne iskarit kuin veholta...
http://alvadi.ee/fi/varaosat/mercedes-b ... n-moduuli/
Ja vaihtaminen itse on erittäin simppeliä. Onnistuu jopa multa!
http://alvadi.ee/fi/varaosat/mercedes-b ... n-moduuli/
Ja vaihtaminen itse on erittäin simppeliä. Onnistuu jopa multa!
S500L -99
Chevrolet Epica 2.0 D -07
Chevrolet Evanda 2.0 -05
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Porkkana-klubi
"kunnon paska housuissa pitää mielen virkeänä"
Chevrolet Epica 2.0 D -07
Chevrolet Evanda 2.0 -05
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Porkkana-klubi
"kunnon paska housuissa pitää mielen virkeänä"
Noh, pitää tässä vähän punnita vielä..
Asiaa ei helpota se yhtään, että kaveri ei tunnu tietävän autostaan yhtään mitään, ei nappuloista eikä muista.
Täytyy kysellä että onko auto noussut jo ylös kun on tallissa ollut lämpimässä ja puhallin alkanut puhaltaa..
Mahtaneekohan ihan automaattisesti nousta kun laittaa siis auton käyntiin vaan ja vähän kokeilee ajella ?
Asiaa ei helpota se yhtään, että kaveri ei tunnu tietävän autostaan yhtään mitään, ei nappuloista eikä muista.
Täytyy kysellä että onko auto noussut jo ylös kun on tallissa ollut lämpimässä ja puhallin alkanut puhaltaa..
Mahtaneekohan ihan automaattisesti nousta kun laittaa siis auton käyntiin vaan ja vähän kokeilee ajella ?
Hetkonen, onko ne nyt sitten terästä vai alumiinia vai mitä materiaalia ne ässän palkit joilla se jousitus on tehty? Luulisi että ässässä pitäisi olla pehmeä kyyti, eikä mulla ainakaan mitään palkkeja näyram kirjoitti:Ässässä on kyllä jousitus tehty palkeilla, niin kuin taitaa olla muissakin mersuissa ja mulla on suurella todennäköisyydellä kiinalaiset ilmajouset autossa tällä hetkellä.
Mullakin on toki ilmajouset takana, mutta ei taida vielä olla kiinalaiset.
® Mesen V8 Klubi
Ilmaa ei tosiaan hönkinyt yhtään, vaikka mielestäni laitoin puhaltimen manuaalisesti täysillekin puhaltamaan oikein lämmintä.teppo kirjoitti:Jos se puhaltimen moottori pyöriikin niin tuppaa olemaan atuomaatti-asetuksilla sen verran hiljainen ettei juuri ääntä kuule ja jos raitisilmasuodin on kunnolla tukossa niin ei ilma kierrä yhtään. Hanskalokeron sisus irti ja sen takaa löytyy. Revi alkajaisiksi vaan pois.
Tukossa voi kyllä olla, ei ollut huoltokirjaa eikä kaveri tiennyt autostaan muutenkaan mitään, edes että onko jakopää hihnalla vai ketjulla
Vaikka lähtökohdat ovat todella heikot ja huonot, niin hitto että polttelee kyllä hakea se pois, vaikka vikoja voi olla millä mitalla tahansa. Täällä kun on katsellut kavereiden äSSiä (on muuten hyvä jääkiekkojoukkue täältä Porista, Suomen Mestarit 13 ) niin on ne vaan reteitä pelejä.. ehjänä antaa vähän erilaiset kyydit kun mun T4 Transportteri
*hiljaista muminaa* vielä kun saisi tuon eukon ymmärtämään hyvänpäälle.. mutta eiköhän sekin ala mahlaa vuotamaan kun kesäkuumalla heittää nahkapenkkiin viilennyksen ja hieronnan päälle... mikäli ominaisuudet toimii (ja sellaisia autossa edes oli..*tippu lattialle*)
Pakko kysäistä missäs päin olisi ko. ässä? Jos Satakunnan alueella niin ota yhteyttä allekirjoittaneeseen niin mennään Starilla testaamaan auto.
YV:llä tavoittaa
Se että koko auto on tontissa viittaisi vialliseen kompuraan. Itsellä omassa tuli kompuran ikä täyteen 309tkm:ssä. Nyt juuri edellispäivänä tilasin vanhaan kompuraan uudet tiivisteet ebaystä 30euroon. (Oli ihan loppuun kuluneet). Ja nuo jouset niitä saa myös noin 300e/kpl ebaystä ja jos hiukankin työkalut pysyy käsissä niin ei airmaticjousituksia tarvi pelätä. Kyllä se hintoihin tulee jos korjaamoon joka hommasta viedään ja tuntityönä tehdään ja varaosat otetaan/tilataan saksasta ja kerrotaan hinta vähintään kolmella. Harraste starin käyttäjiä alkaa jo olemaan melko kattavasti koko Suomen jolloin se dignostiikka puolikaan ei nykyään jää siihen että auton pitäisi joka kerta lavetilla viedä korjaamoon ja se että töpseli kiinnitetään autoo maksaa sen 100€ kun korjaamo antaa lapun koodeista.
Itse voisin olla ko. autosta kiinnostonut jos sinun kiinnostus loppuu sen ostamiseen.
YV:llä tavoittaa
Se että koko auto on tontissa viittaisi vialliseen kompuraan. Itsellä omassa tuli kompuran ikä täyteen 309tkm:ssä. Nyt juuri edellispäivänä tilasin vanhaan kompuraan uudet tiivisteet ebaystä 30euroon. (Oli ihan loppuun kuluneet). Ja nuo jouset niitä saa myös noin 300e/kpl ebaystä ja jos hiukankin työkalut pysyy käsissä niin ei airmaticjousituksia tarvi pelätä. Kyllä se hintoihin tulee jos korjaamoon joka hommasta viedään ja tuntityönä tehdään ja varaosat otetaan/tilataan saksasta ja kerrotaan hinta vähintään kolmella. Harraste starin käyttäjiä alkaa jo olemaan melko kattavasti koko Suomen jolloin se dignostiikka puolikaan ei nykyään jää siihen että auton pitäisi joka kerta lavetilla viedä korjaamoon ja se että töpseli kiinnitetään autoo maksaa sen 100€ kun korjaamo antaa lapun koodeista.
Itse voisin olla ko. autosta kiinnostonut jos sinun kiinnostus loppuu sen ostamiseen.