Ilmastointi asentaja paikansi vuoto kohdan jäähdytyskennoon joka on koetaulun sisällä.
Olisko jollain havaintoa kuinka tuo vaihdetaan? Onnistuuko konetilan
puolelta voisi olla mahdollista kun pukaa kaikki muovihilut siitä raitisilma suodattimen ympäriltä pois. En kyllä ala tekemään ennen kuin on varmuus että onnistuu sitä kautta. Se toinen mahdollisuus taitaa olla koetaulun purku
kauhee duuni jää kyllä tekemättä.
SL320/94
Kenno vuotaa
Moro, tuossa heti alapuolella täällä W140 Lämmitys, ilmastointi osiossa olisi ollut useampikin juttu aiheesta.
http://mese.fi/forum/viewtopic.php?t=48359
http://mese.fi/forum/viewtopic.php?t=48359
® Mesen V8 Klubi
Kojetaulun sisällä alimmaisena joo..joudut toki konehuoneen puoleltakin purkaan kaiken raitisilmasuodattimen ympäristöstä, kuten pyyhkijän vivustot, ym. Hommana vaihto aika yksinkertainen, mutta työläs eli penkeistä eteenpäin käytännössä kaikki irti mikä lähtee ja sähköliittimiäkin noissa jokunen löytyy. Ei kannata alkaa tekeen ilman hyvuä ohjeita, kiinnikkeitä ym. sellaisissa paikoissa että tekee herkästi purkaessa tuhoa jos ei tiä mitä tekee, kuvia kannattaa ottaa reilusti työvaiheista, helpottaa kasausvaihetta huomattavasti. Itse en kuitenkaan pidä minään mahdottomana hommana, voisin tehdä tuoreesta muistista vaikka toistekin
Re: Kenno vuotaa
Kaveri vaihtoi mun autosta kennon.ISOKOO kirjoitti:Ilmastointi asentaja paikansi vuoto kohdan jäähdytyskennoon joka on koetaulun sisällä.
Olisko jollain havaintoa kuinka tuo vaihdetaan? Onnistuuko konetilan
puolelta voisi olla mahdollista kun pukaa kaikki muovihilut siitä raitisilma suodattimen ympäriltä pois. En kyllä ala tekemään ennen kuin on varmuus että onnistuu sitä kautta. Se toinen mahdollisuus taitaa olla koetaulun purku
kauhee duuni jää kyllä tekemättä.
SL320/94
Työaika 2 päivää.