Pa*kankiertoventtiili sulaa S 350 turboD

Vastaa Viestiin
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Pa*kankiertoventtiili sulaa S 350 turboD

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Mikähän mokoman aiheuttaa? Ilmeisesti jo kolmas venttiili joka on posahtanut lautasen jälkeen kevytmetalliosastaan puhki, eli ahtoputken puolelta. Alipaineella kai tuo pelaa, miten? Oisko joku solenoidiventtiili rikki ja son*aluukku on raollaan koko ajan?

Kertokaahan viksummat tuon laitteiston sielunelämästä, mahdollisista vikapaikoista ja miten laitteiston saa pois käytöstä ilman siitä aiheutuvia vikatiloja. :idea: :)
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Tehe ohuesta pellistä lätkä sinne haitariputkan alapäähän pakosarjaan.
Loppuu tyhjä värkkääminen.
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Jätämmäkö kissinmulu*un kokosen reiän siihen vai lyömmäkö ihan surutta umpeen? Eikö seuraa lieveilimiöitä?

Vaan edelleen jos pitäydytään jopa alkuperäisrakenteessa, niin mitä korjataan? Miten tuo systeemi elää?
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
rami v
Viestit: 405
Liittynyt: 09.4.2006 16:38
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja rami v »

kaljapullon korkki on just soppelin kokonen :wink: ei tuu lieveitä vaikka tukkii..
® Mesen linttaklubi


MB 230 CE vm.89
650000tuttavuus
Viestit: 2123
Liittynyt: 20.1.2007 17:37

Viesti Kirjoittaja 650000tuttavuus »

Ei taho korkit kestää pitkään, kyllä siihen on kolikko uhrattava. En muista tarkalleen oliko Euronen vai mikä sopivan kokoinen.
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
650000tuttavuus
Viestit: 2123
Liittynyt: 20.1.2007 17:37

Viesti Kirjoittaja 650000tuttavuus »

Pitääkös tuostakin vielä sitten nykäistä ilmamäärämittarin sähköliitin irti, ettei mene vikatilaan, jos kerran on ilmmm ?
Sinähän Mika muistaakseni neuvoit sen minulle, ja siitä lähtien se on ollut irti, ja hyvin pelaa.
Sitä ennen tuli kokeiltua vaikka miten, mutta aina vaan tormuuttaessa meni vikatilaan, ja jätti "ohijuoksutuksen" auki.
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
Avatar
rami v
Viestit: 405
Liittynyt: 09.4.2006 16:38
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja rami v »

jaa en kyllä tiiä kestääkö kaljapullon korkki kuinka pitkään mutta oon muutamalla kaverilla nähny että vuosiaki voipi semmonen kestää.. toki eihän se haittaa jos sinne jonku paksummanki kampheen laittaa :roll: 8) kaljapullon korkista taisi olla tehty mikan ex 350:sessäki "sokia" pakosarjan pääthyn. :lol: (ot)mikan ex. minun ex. ja taas mikan ex.. :roll: :roll: :lol:
® Mesen linttaklubi


MB 230 CE vm.89
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

joo tosiaan imm johto myös irti niin pellaa eikä haje vikatiloja.
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Haitanneeko lämpiämistä?

On muuten eka viesti kiinalaisella älyluuurilla, tää on niin terveisiä P.R.C:stä että.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Easy Rider kirjoitti:Haitanneeko lämpiämistä?
Kyllä se hieman hitaammin lämpenee mutta kyllä tuollainen kivikautinen esikammiokone silti lämpenee hyvin.
Viimeksi muokannut Mika.T, 10.9.2011 13:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Haitanneeko lämpiämistä?
Kyllä tuo kiuas lämpenee ilman kierrätystäkin.
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Ka ei läksiny laukkaamaan vaikka laiton sokiat tiivisteet siihen laipolle. Myötätuulta näky mittarilla olovan 0.9 veto päällä, vaihossa piikkaa kiloon. Imusarjalta lähtöö letku paineanturin näköseen sähkökikkulaan ja siitä haaralla pumpun päälle. Onko ahtonalasen syötön sääjinkello? Kalavo ei piä, mistä uus?
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3023
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

iisiraiter kirjoitti:
On muuten eka viesti kiinalaisella älyluuurilla, tää on niin terveisiä P.R.C:stä että.
Peoples Republic of Korea?

Terveisiä Koreasta kiinalaisella luurilla :nocando:
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Mistä nää sen Korean löysit? Peoples Republic of China on P.R.C. http://en.wikipedia.org/wiki/People%27s ... c_of_China

Jaa niin aiheeseen. Mistä saa uusia/vanhoja ehjiä kelloja? Merkkiliike möisi kernaasti uuven pumpun kellon kanssa kytkykaupalla.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

No se perinteinen KL-varaosa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W140 / R129 moottori”