M104 tyhjäkäynti epätasainen
M104 tyhjäkäynti epätasainen
Vaimon S320 siis kyseessä, epäillään nyt aluksi vaikka MAFfia,oisin sitä silimä käjessä katsonutkin tänään mutta onkos mokoma sellaisella erikoistorxeilla kiinni, sieltä piikki törröttää keskeltä eli pitäis vissiin olla vastaava reikä hylsässä? Pitääkö lähteä työkalun ostoon vai voiko piikin läjäyttää lyttyyn esim? Ja tietty voi esittää arveluja tuohon varsinaiseenkin ongelmaan. Tulpat vajaa 50 000 km vanhat...
W 140 S320 '95, ~420 000 km (elvytetty jokapäiväiseen liikenteeseen 02/21)
W 126 300SE '90, ~691 100 km (poistettu liikenteestä)+ W 123 200D '84 (projektina) > 616 000 km (omat)
S203 '07, ~274 000 km (vaimon)
ex-W 210 200 CDI; + muita vääränmerkkisiä
W 126 300SE '90, ~691 100 km (poistettu liikenteestä)+ W 123 200D '84 (projektina) > 616 000 km (omat)
S203 '07, ~274 000 km (vaimon)
ex-W 210 200 CDI; + muita vääränmerkkisiä
Laitetaan nyt tähän lisätietoa, että taitaa ollakin kyseessä se perinteinen, eli johtosarjavika.
Möhkön kohtalo on nyt vaakalaudalla; alan metsästämään johtosarjaa ensin purkuautoista (uuden saisi 650 €:lla Saksasta) ja katsotaan tuleeko sillä kuntoon, vai menikö muutakin tuossa tolskatessa.
Saa siis tarjota jos löytyy nurkista ehjä M104-johtosarja (A1404409905), tai saa tarjoutua maksua vastaan tekemään uuden, jos jollakulla moiseen intoa olisi...itsellä ei ole intoa alkaa väkertämään, vaikka netissä ohjeita onkin.
Möhkön kohtalo on nyt vaakalaudalla; alan metsästämään johtosarjaa ensin purkuautoista (uuden saisi 650 €:lla Saksasta) ja katsotaan tuleeko sillä kuntoon, vai menikö muutakin tuossa tolskatessa.
Saa siis tarjota jos löytyy nurkista ehjä M104-johtosarja (A1404409905), tai saa tarjoutua maksua vastaan tekemään uuden, jos jollakulla moiseen intoa olisi...itsellä ei ole intoa alkaa väkertämään, vaikka netissä ohjeita onkin.
W 140 S320 '95, ~420 000 km (elvytetty jokapäiväiseen liikenteeseen 02/21)
W 126 300SE '90, ~691 100 km (poistettu liikenteestä)+ W 123 200D '84 (projektina) > 616 000 km (omat)
S203 '07, ~274 000 km (vaimon)
ex-W 210 200 CDI; + muita vääränmerkkisiä
W 126 300SE '90, ~691 100 km (poistettu liikenteestä)+ W 123 200D '84 (projektina) > 616 000 km (omat)
S203 '07, ~274 000 km (vaimon)
ex-W 210 200 CDI; + muita vääränmerkkisiä
Enpä usko että kukaan rupeaa tekemään johtosarjaa alle puolella uuden hinnasta, siihen tarvii vielä sen vanhan korjaamiseen ne uudet johdot ja ainakin osan uusia liittimiä. Siis että pelkkä työ olisi n 300.Seppo kirjoitti:Laitetaan nyt tähän lisätietoa, että taitaa ollakin kyseessä se perinteinen, eli johtosarjavika.
Möhkön kohtalo on nyt vaakalaudalla; alan metsästämään johtosarjaa ensin purkuautoista (uuden saisi 650 €:lla Saksasta) ja katsotaan tuleeko sillä kuntoon, vai menikö muutakin tuossa tolskatessa.
Saa siis tarjota jos löytyy nurkista ehjä M104-johtosarja (A1404409905), tai saa tarjoutua maksua vastaan tekemään uuden, jos jollakulla moiseen intoa olisi...itsellä ei ole intoa alkaa väkertämään, vaikka netissä ohjeita onkin.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Aivan totta, ajattelinkin, että taitaapi olla meleko turha heitto tuollainen ehdotus. Eipä olla onneksi jäniksen selässä tämän kotturan kanssa.
W 140 S320 '95, ~420 000 km (elvytetty jokapäiväiseen liikenteeseen 02/21)
W 126 300SE '90, ~691 100 km (poistettu liikenteestä)+ W 123 200D '84 (projektina) > 616 000 km (omat)
S203 '07, ~274 000 km (vaimon)
ex-W 210 200 CDI; + muita vääränmerkkisiä
W 126 300SE '90, ~691 100 km (poistettu liikenteestä)+ W 123 200D '84 (projektina) > 616 000 km (omat)
S203 '07, ~274 000 km (vaimon)
ex-W 210 200 CDI; + muita vääränmerkkisiä
Auto makaa pihassa edelleen, johtosarja on vielä ostamatta. Ei näytä purkuautojakaan oikein olevan; saattaa joutua ostamaan tuon uuden joskus. Sitten vasta selviää tuliko kuntoon vai ei...infoa tulee kyllä sitten aikanaan.
W 140 S320 '95, ~420 000 km (elvytetty jokapäiväiseen liikenteeseen 02/21)
W 126 300SE '90, ~691 100 km (poistettu liikenteestä)+ W 123 200D '84 (projektina) > 616 000 km (omat)
S203 '07, ~274 000 km (vaimon)
ex-W 210 200 CDI; + muita vääränmerkkisiä
W 126 300SE '90, ~691 100 km (poistettu liikenteestä)+ W 123 200D '84 (projektina) > 616 000 km (omat)
S203 '07, ~274 000 km (vaimon)
ex-W 210 200 CDI; + muita vääränmerkkisiä
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Re: M104 tyhjäkäynti epätasainen
Noniin, tässähän aletaan olemaan jännän äärellä, kun korjattu johtosarja saapui Puolasta tällä viikolla ja asennusaskareita tehty. Vielä kun saisi sen takimmaisen nakutusanturin paikalleen, on ahdas paikka ja laiskottais niin kovasti purkaa tuota tavaraa eestä pois...vesipumppukin tuli laitettua samalla. Josko viikonloppuna käyntiin..jos lähtee
Miksi sitä pitää aina talvella tämmösiä, kylmässä elosuojassa...

Miksi sitä pitää aina talvella tämmösiä, kylmässä elosuojassa...
W 140 S320 '95, ~420 000 km (elvytetty jokapäiväiseen liikenteeseen 02/21)
W 126 300SE '90, ~691 100 km (poistettu liikenteestä)+ W 123 200D '84 (projektina) > 616 000 km (omat)
S203 '07, ~274 000 km (vaimon)
ex-W 210 200 CDI; + muita vääränmerkkisiä
W 126 300SE '90, ~691 100 km (poistettu liikenteestä)+ W 123 200D '84 (projektina) > 616 000 km (omat)
S203 '07, ~274 000 km (vaimon)
ex-W 210 200 CDI; + muita vääränmerkkisiä
Re: M104 tyhjäkäynti epätasainen
Ja useiden pakkasiltaähräyksien palkinto:
Nyt on toodella hyvä fiiwis, jatketaan varmaakin tästä toisaalla...laitetaan nyt tähän kuitenkin vielä summa summarum:
- johtosarjan vaihto --> käynti ei hyvä vieläkään
- kaikki puolat ja bensapaineensäädin--> käynti jo lähes normaali, hieman rytkyttää ja heiluu tyhjäkäynnillä, maantiellä kulki jo hyvin
- tarvike-MAF pois, entinen vanha tilalle --> kaikki ok!
Nyt on toodella hyvä fiiwis, jatketaan varmaakin tästä toisaalla...laitetaan nyt tähän kuitenkin vielä summa summarum:
- johtosarjan vaihto --> käynti ei hyvä vieläkään
- kaikki puolat ja bensapaineensäädin--> käynti jo lähes normaali, hieman rytkyttää ja heiluu tyhjäkäynnillä, maantiellä kulki jo hyvin
- tarvike-MAF pois, entinen vanha tilalle --> kaikki ok!
W 140 S320 '95, ~420 000 km (elvytetty jokapäiväiseen liikenteeseen 02/21)
W 126 300SE '90, ~691 100 km (poistettu liikenteestä)+ W 123 200D '84 (projektina) > 616 000 km (omat)
S203 '07, ~274 000 km (vaimon)
ex-W 210 200 CDI; + muita vääränmerkkisiä
W 126 300SE '90, ~691 100 km (poistettu liikenteestä)+ W 123 200D '84 (projektina) > 616 000 km (omat)
S203 '07, ~274 000 km (vaimon)
ex-W 210 200 CDI; + muita vääränmerkkisiä