M104 tyhjäkäynti epätasainen

Vastaa Viestiin
Avatar
Seppo
Viestit: 358
Liittynyt: 08.11.2007 11:35
Paikkakunta: Oulu

M104 tyhjäkäynti epätasainen

Viesti Kirjoittaja Seppo »

Vaimon S320 siis kyseessä, epäillään nyt aluksi vaikka MAFfia,oisin sitä silimä käjessä katsonutkin tänään mutta onkos mokoma sellaisella erikoistorxeilla kiinni, sieltä piikki törröttää keskeltä eli pitäis vissiin olla vastaava reikä hylsässä? Pitääkö lähteä työkalun ostoon vai voiko piikin läjäyttää lyttyyn esim? Ja tietty voi esittää arveluja tuohon varsinaiseenkin ongelmaan. Tulpat vajaa 50 000 km vanhat...
W 126 300SE '90, > 677 000 km + W 123 200D '84 (projekti), > 616 000 km (omat)
S203 '07, ~258 000 km (vaimon)
W 140 S320 '95, ~405 000 km (vaimon, siirtyi projektiksi...)
ex-W 210 200 CDI; + muita vääränmerkkisiä
kumipää
Viestit: 503
Liittynyt: 19.10.2010 22:48
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja kumipää »

Jollaki pikkutaltalla oon saanut lyötyä tapin pois tai sitte vaan pieni tasapäämeisseli, millä aukasee ruuvin.
Eihän semmonen torxisarjakaan ihmeitä maksa.
Star tunaukset ja bitti tuikkaukset
YV:llä kii
Avatar
Seppo
Viestit: 358
Liittynyt: 08.11.2007 11:35
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Seppo »

Laitetaan nyt tähän lisätietoa, että taitaa ollakin kyseessä se perinteinen, eli johtosarjavika.

Möhkön kohtalo on nyt vaakalaudalla; alan metsästämään johtosarjaa ensin purkuautoista (uuden saisi 650 €:lla Saksasta) ja katsotaan tuleeko sillä kuntoon, vai menikö muutakin tuossa tolskatessa.

Saa siis tarjota jos löytyy nurkista ehjä M104-johtosarja (A1404409905), tai saa tarjoutua maksua vastaan tekemään uuden, jos jollakulla moiseen intoa olisi...itsellä ei ole intoa alkaa väkertämään, vaikka netissä ohjeita onkin.
W 126 300SE '90, > 677 000 km + W 123 200D '84 (projekti), > 616 000 km (omat)
S203 '07, ~258 000 km (vaimon)
W 140 S320 '95, ~405 000 km (vaimon, siirtyi projektiksi...)
ex-W 210 200 CDI; + muita vääränmerkkisiä
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5450
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Seppo kirjoitti:Laitetaan nyt tähän lisätietoa, että taitaa ollakin kyseessä se perinteinen, eli johtosarjavika.

Möhkön kohtalo on nyt vaakalaudalla; alan metsästämään johtosarjaa ensin purkuautoista (uuden saisi 650 €:lla Saksasta) ja katsotaan tuleeko sillä kuntoon, vai menikö muutakin tuossa tolskatessa.

Saa siis tarjota jos löytyy nurkista ehjä M104-johtosarja (A1404409905), tai saa tarjoutua maksua vastaan tekemään uuden, jos jollakulla moiseen intoa olisi...itsellä ei ole intoa alkaa väkertämään, vaikka netissä ohjeita onkin.
Enpä usko että kukaan rupeaa tekemään johtosarjaa alle puolella uuden hinnasta, siihen tarvii vielä sen vanhan korjaamiseen ne uudet johdot ja ainakin osan uusia liittimiä. Siis että pelkkä työ olisi n 300.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Avatar
Seppo
Viestit: 358
Liittynyt: 08.11.2007 11:35
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Seppo »

Aivan totta, ajattelinkin, että taitaapi olla meleko turha heitto tuollainen ehdotus. Eipä olla onneksi jäniksen selässä tämän kotturan kanssa.
W 126 300SE '90, > 677 000 km + W 123 200D '84 (projekti), > 616 000 km (omat)
S203 '07, ~258 000 km (vaimon)
W 140 S320 '95, ~405 000 km (vaimon, siirtyi projektiksi...)
ex-W 210 200 CDI; + muita vääränmerkkisiä
c280r6
Viestit: 536
Liittynyt: 15.12.2010 9:28
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja c280r6 »

onkos selvinnyt mitään itsekkin näitten kanssa tapellut ja ainakin hiilikavot hajoaa.löytyikö johto sarjaa?
Avatar
Seppo
Viestit: 358
Liittynyt: 08.11.2007 11:35
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Seppo »

Auto makaa pihassa edelleen, johtosarja on vielä ostamatta. Ei näytä purkuautojakaan oikein olevan; saattaa joutua ostamaan tuon uuden joskus. Sitten vasta selviää tuliko kuntoon vai ei...infoa tulee kyllä sitten aikanaan.
W 126 300SE '90, > 677 000 km + W 123 200D '84 (projekti), > 616 000 km (omat)
S203 '07, ~258 000 km (vaimon)
W 140 S320 '95, ~405 000 km (vaimon, siirtyi projektiksi...)
ex-W 210 200 CDI; + muita vääränmerkkisiä
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Kaasuläpän asentoanturi paskana. Potentiometrin hiilikalvo kuluu tyhjäkäyntiasennosta ja tasakaasuasennosta.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W140 / R129 moottori”