Kestääkö kaukovaloihin laittaa 100w polttimot?
Kestääkö kaukovaloihin laittaa 100w polttimot?
Vaihdoin tuossa valkoisemman valon ja paremman ulkonäön toivossa sedaniin xenon look polttimot lähivaloihin sekä parkkeihin, huomasin että tallissa olisi joutilaana myös yksi pari vastaavia mutta 100w!
Kestääkö tuollaiset laittaa kaukovaloihin?
Umpio tuskin kärsii kun poltetaan ainoastaan ajaessa mutta tykkääkö auto itsessään kyttyrää tehon tuplaamisesta
Kestääkö tuollaiset laittaa kaukovaloihin?
Umpio tuskin kärsii kun poltetaan ainoastaan ajaessa mutta tykkääkö auto itsessään kyttyrää tehon tuplaamisesta
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
En kyllä alkuperäsiin umpioihin 100wattisia laittas. Tai jos on etusammeja jouten niin mikäs siinä kokeillessa.
Lieekö antaa vikahälynkin mittaristoon.
Sulakkeitahan noille valoille ei ole. Sam laatikko ohjailee niitä itekseen ilman sulakkeita ja katkoo virrat jos huomaa jotain suurempia poikkeavuuksia virroissa.
Mulla on itellä 55W xenonit siellä pitkien umpioissa, eikä noilla ainakaan mitään herjoja tule.
Paljon paremmat kuin 100W halogeenit.
Lieekö antaa vikahälynkin mittaristoon.
Sulakkeitahan noille valoille ei ole. Sam laatikko ohjailee niitä itekseen ilman sulakkeita ja katkoo virrat jos huomaa jotain suurempia poikkeavuuksia virroissa.
Mulla on itellä 55W xenonit siellä pitkien umpioissa, eikä noilla ainakaan mitään herjoja tule.
Paljon paremmat kuin 100W halogeenit.
Juu jotain tällaista juuri ajattelinkin eli eipä kokeilla ettei satu vahinkoaMika.T kirjoitti:En kyllä alkuperäsiin umpioihin 100wattisia laittas. Tai jos on etusammeja jouten niin mikäs siinä kokeillessa.
Lieekö antaa vikahälynkin mittaristoon.
Sulakkeitahan noille valoille ei ole. Sam laatikko ohjailee niitä itekseen ilman sulakkeita ja katkoo virrat jos huomaa jotain suurempia poikkeavuuksia virroissa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Mulla oli W203:ssa pitkissä 100w polttimot ilman mitään ongelmia parin vuoden ajan. Ja on ne sielä varmaan vieläkin, auto ei vaan ole enää mulla. Ongelmilta välttyy kun ei polttele pitkiä auton ollessa paikallaan
Volvo V70 Drive Ocean Race
A3 1.6TDi S-Tronic
Ex. Omega, Focus, W203 200cdi, V40, W211 270cdi, W209 500
A3 1.6TDi S-Tronic
Ex. Omega, Focus, W203 200cdi, V40, W211 270cdi, W209 500
Liekköhän edellinen omistaja säästänyt ja vaihtanut vaan toisen puolen polttimon...
Näyttäisi tuo kuskin puolen valo selvästi keltaisemmalta kuin vänkärin puolen. Joka tapauksessa nuo valot on aika surkeat.
http://i1232.photobucket.com/albums/ff3 ... vv8civ.jpg
Näyttäisi tuo kuskin puolen valo selvästi keltaisemmalta kuin vänkärin puolen. Joka tapauksessa nuo valot on aika surkeat.
http://i1232.photobucket.com/albums/ff3 ... vv8civ.jpg
Niin, nehän on "tosi tarpeelliset" kaupungissa tai ylipäätään taajama-ajossaOskuV kirjoitti:Mulla oli W203:ssa pitkissä 100w polttimot ilman mitään ongelmia parin vuoden ajan. Ja on ne sielä varmaan vieläkin, auto ei vaan ole enää mulla. Ongelmilta välttyy kun ei polttele pitkiä auton ollessa paikallaan
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
-
- Viestit: 101
- Liittynyt: 01.11.2011 22:05
- Paikkakunta: Jyväskylä
Mesen valot
On ne kuitenkin eri planeetalta jos vertaa normi halogeeniin (H7), käytännössä lyhyitä ei ole. Valoteho sama kuin 123 koppasessa oli 80 luvulla. Nimimerkillä kokemusta molemmista.Henq kirjoitti:Mites ootte lyhkäsiä valoja päivitelly? Ite hioin jo umpiot mutta tuntuu vaan silti aika onnettomilta nuo bi-xenonien lyhkäset.
Polttimoiden iästä ei ole tietoa, kait se on ensin vaihdettava jotkut +200% ultasuperxenonit...