Mistä löytyy 126:sen V8 webaston sulakkeet ja alumiinirelela

Vastaa Viestiin
supersepe
Viestit: 699
Liittynyt: 14.4.2008 8:07
Paikkakunta: Masku

Mistä löytyy 126:sen V8 webaston sulakkeet ja alumiinirelela

Viesti Kirjoittaja supersepe »

Webastosta taitaa lähes kaikki muu pitää jotain ääntä mutta pumppu ei kyllä pitele ja olen etsiskellyt niitä sulakkeita mutta ei ainakaan konehuoneesta tunnu löytyvän ja luulen ,että on alkuperäisasennus, koska johdot menee niin mukavasti sukan sisään mutta minne :D , niin ja tässä taitaa olla automaatti ilmastointi ilman nesteitä :D , no puallin sisällä puhaltaa,kun yrittää käymään ja vesipumppu pörrää ja taitaa siellä joku muukin vebastossa äännellä muuta takana pumppu ei pidä mitään ja mielestäni yleimittarilla ei myöskään jännitettä tullut johtoihin , apuva kaivataan :wink:
supersepe
Viestit: 699
Liittynyt: 14.4.2008 8:07
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja supersepe »

No bensapumpun johtoon sain mitattua max 3v muutaman kerran ja sitten kokeilin johtoihin suoraan tököttämällä 12v jasillä pumppu nakuttaa mutta en saanut letkusta tulemaan bensaa,no voi olla etten riittävän kauaa tököttanyt,voihan pumppu ehkä kuintenkin olla tiensä päässä mutta ne sulakkeet ovat edelleen hakusessa :D vinkkiä kaivataan ,konehuonetta on jo silmäilty kerta toisensa jälkeen :oops:
supersepe
Viestit: 699
Liittynyt: 14.4.2008 8:07
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja supersepe »

Sen verran olen hommassa päässyt eteenpäin,että otin akun ja sen alustan pois ja seurasin, että johdot menee hanttarin puolelta rintapellistä sisään mutta missä siellä ne sulakkeet ja rele voisi olla, onko keskikonsolia jetenkin helppo purkaa tai siis miten sinne sisölle parhaiten pääsee, etten riko paikkoja :wink:
supersepe
Viestit: 699
Liittynyt: 14.4.2008 8:07
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja supersepe »

Nyt löysin tuon webaston releen hanttimiehen jalkatilasta mutta kyllä sulakkkeet vaan ovat hukassa, jospa ottaisi auton amasta sulakerasiasta yksikerrallaan pois tai no jos yrittäisi jotenkin rajata sitä hommaa mutta tulisi sitten nekin eliminoitua pois ajatuksesta, kait porukalla jotain ehdotuksia on missä ne porukalla ovat olleet
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 / R & C 107 lämmitys, ilmastointi”