
-Tämän jälkeen purin etupaneelin kojelaudasta jossa on ne kiekot ja kas kummaa alipaineletkut (nailoniset ja kovettuneet), kaksi punaista letkua irtosi kumituteistaan sieltä jostakin,-vihreä letku jäi kiinni

JA KAS KUMMAA HEUREKA SE ALKOI TOIMIMAAN,-eli siis kaikki on kytköksissä toisiinsa tässä järjestelmässä,-alipaine,-aähkö,-siellä on joku sähkömoottori joka imee ilmaa hytistä ja sitten anturit jotka tunnistelee sen ilman lämpötilaa jne..silmeisesti niillä pyöreillä rissoilla annetaan sinne "poksille" jonkinlaista singnaalia joka sitten edelleen toimittaa sen pulun palleille jne,-kun on haluttu määrätty,-lämpötila tämä tunnistintouhu sitten ylläpitää sitä mikä on valittu jne..
Katkaisin jossa on hytin ilman sisäkierto ja punainen valo taas avaa sellaisen mahdottoman ison luukun sielä hanskakotelon takana ja samoin vissiin vasemmalla puolellakin hyttiä sekä sulkee ulkoilman tulon cabiiniin,-tämä tapahruu sylintereillä joista menee vipstaakit sinne luukkuihin jne..
-ainakin tossa mun mesessä oli se sähköinen imumoottori siinä hanskakotelon takana oikealla puolella...
-Noo joka tapauksessa nyt se pelittää,-eikä tarvinnut sen kummempia remontteja,-ainakin siis toistaiseksi



