w126 takaluukku!

Luukut, ovet keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
samppa104
Viestit: 10
Liittynyt: 20.1.2014 18:27

w126 takaluukku!

Viesti Kirjoittaja samppa104 »

Eli ongelmana w126 vm80 takaluukku. Lukko painuu sisälle ja menee lukitus asentoon, mutta luukku ei tästä huolimatta aukea. Onko jotain kikkaa jolla pääsisi takaluukkuun sisälle? takapenkin alta etsin vaijeria, mutta tuloksetta. Hetki sitten tuli hommattua ensimmäinen mb, joten kokemusta enemmänkin muista saksalaisista autoista. Hätä takaluukkuun ei ole päästä, mutta muutama varaosa takakontissa joten olisi hieno saada ne pois kolisemasta. Vaikuttaisiko toimimaton keskuslukitus tähän jotenkin? :roll:
potox
Pirunkepin löytäjä
Viestit: 988
Liittynyt: 26.10.2010 0:06

Viesti Kirjoittaja potox »

voihan se vaikuttaa, jos on männy "nuppi" lukitusasentoon eikä sieltä pois tuu.. mulla tosin w124..

yks voi olla et onpi jäätyny kii tiivisteistä, mulla iha normia
® Mesen linttaklubi
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Mulla oli kolmisatkussa samaa vikaa, ei aina saanu konttia auki. Keskuslukon kanssa kun leikki, niin sai auki. Vika oli tankinluukun sylinterissä, sieltä haaran tilalle suora letku, niin alkoi toimimaan.
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
samppa104
Viestit: 10
Liittynyt: 20.1.2014 18:27

Viesti Kirjoittaja samppa104 »

Pitää tässä viikonlopun aikana ruuvata hattuhyllyn kautta tuo peräluukun lukon vastakappale irti. Niin pääse sitten tutkimaan paremmin mikä siellä oikeen on jumissa tuommosella "viritetyllä kiintoavaimella" :D
samppa104
Viestit: 10
Liittynyt: 20.1.2014 18:27

Viesti Kirjoittaja samppa104 »

Hieman kiroilua ja väkivaltaa niin tuli saatua luukku auki. Sorkkarauta luukun väliin ja kun paino nappia niin luukku napsahti auki, mikä ihmeellisintä tämän jälkeen luukku rupes pelaamaan normaalisti. Vissiin oli jääny jumiin tai vastaavaa. :roll:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 kori / R & C 107”