Kojetaulun alaverhouksen irrotus
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
- Viestit: 5070
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Tärviö
Kojetaulun alaverhouksen irrotus
No jo on kumma. Yritin viikonloppuna saada repsikan puolen "potkupahvia" kojetaulun alta irti käyttäen mm. "aivorattaan" ohjeita ja Mersuforumilta saatuja neuvoja. Piti olla helppo - kolme ruuvia irti yläreunasta ja yksi alta keskikonsolin vierestä.
Mutta mitä vielä - verhouslevy istuu tiukassa kuin suolikuona Junttilan tuvan seinässä
Syy avaamiseen: levyn alla on mm. repsikan puolen raitisilmaventtiilin läpän mekanismi, joka ei sulkeudu aivan täysin ja nyt siis kylmillä päästää huikua akan rusoposkille. Pitäisi päästää säätämään...
Väkisin ei ilkeä repiä, ettei tarvitsisi rikkalapiota hakea. Hauskinta on, notta tuo nukkapintainen levy tuntuu olevan yhtä palaa alla jatkuvan mustan muovielementin kanssa, joka taas ulottuu aina rintapeltiin asti.
Miten tuon kanssa nyt pitää tehdä.
Hanskalokeron poistamalla ei vaijerinpäätä yletä säätämään kokeiltu on.
Mutta mitä vielä - verhouslevy istuu tiukassa kuin suolikuona Junttilan tuvan seinässä
Syy avaamiseen: levyn alla on mm. repsikan puolen raitisilmaventtiilin läpän mekanismi, joka ei sulkeudu aivan täysin ja nyt siis kylmillä päästää huikua akan rusoposkille. Pitäisi päästää säätämään...
Väkisin ei ilkeä repiä, ettei tarvitsisi rikkalapiota hakea. Hauskinta on, notta tuo nukkapintainen levy tuntuu olevan yhtä palaa alla jatkuvan mustan muovielementin kanssa, joka taas ulottuu aina rintapeltiin asti.
Miten tuon kanssa nyt pitää tehdä.
Hanskalokeron poistamalla ei vaijerinpäätä yletä säätämään kokeiltu on.
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Jaahas..ei oo kyllä ihan hanskassa mut yritetään:
- Yksi muovi"ruuvi" on vielä keskikonsoliin päin
- Yksi muovi"ruuvi" on vielä keskikonsoliin päin
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
juu neljällä ruuvilla + 1 klipsi kiinni.
vaikka en oo autoa nähnytkään, mutta WIS väittää näin.
Yksi "front wall pillar" (edessä yhlhäällä oik puoli)
3 kpl siinä edessä ylhäällä
1 muovinen klipsu ( "turn clip center 90 to the left and pull out")
keskikonsolissa
insallation
1 plug the two parts of the cover together
2 slip-on cover at lower heater outlet opening
3 slip-on hose for nozzle on istrument panel
4 attach cover to clip on front wall
5 attach cover to center console
6 for fyrther installation proceed vice versa
jos ei rupea lähtemään, ota sorkkarauta ja rautakanki, jo lähtee
vaikka en oo autoa nähnytkään, mutta WIS väittää näin.
Yksi "front wall pillar" (edessä yhlhäällä oik puoli)
3 kpl siinä edessä ylhäällä
1 muovinen klipsu ( "turn clip center 90 to the left and pull out")
keskikonsolissa
insallation
1 plug the two parts of the cover together
2 slip-on cover at lower heater outlet opening
3 slip-on hose for nozzle on istrument panel
4 attach cover to clip on front wall
5 attach cover to center console
6 for fyrther installation proceed vice versa
jos ei rupea lähtemään, ota sorkkarauta ja rautakanki, jo lähtee
///AMG Owners Club Finland
S203 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 Kompura -98
S203 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 Kompura -98
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
- Viestit: 5070
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Tärviö
Muut löytyvät kyllä, mutta tuo yllä oleva on piilossa, mistähän kohdin tarkemmin sitä pitäisi etsiä? Muutenkin etujalkatilassa on melko ahdasta taituroida, kun ei penkkiä viitsisi moisen takia ottaa irti.Håkke kirjoitti: Yksi "front wall pillar" (edessä yhlhäällä oik puoli)
Niin, tziisusteippiä en laita, enkä rautakankea käytä
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954