Mistä tuloo märkää kuskin jalkatilaan

Luukut, ovet keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

Mistä tuloo märkää kuskin jalkatilaan

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Tein eilen lossin kevätsiivouksen. Tietenkin myös matot irroitettiin. Kas, kuskin jalkatilassa oli kosteaa. Ajattelin ensin, notta kaukalosta huolimatta on näköjään talvilumet päässeet sulamaan maton alle.
Kuivatin sekä lattian että maton. Ehtoolla molemmat olivat rutikuivat. Nyt 100 ajokilometrin jälkeen jalkatila on taas kostea - keli on ollut sateeton, joten lattian läpi ei vettä kajuuttaan tule :lol: . Siten ei myöskään sadevesi ole päässyt tupaan. Jäähdytysneste ei vajene, joten sitä kauttakaan ei vettä vuoda sisälle, eikä vesi ole makiaa. Mistä siis tuota vettä tuloo!!! :shock: !! :shock: !! :shock: Suurista määristä ei ole kyse, veikkaan notta kyseisen kosteuden saa aikaa luttaamalla desin tai parin verran vettä matolle.
Vai hikoileeko paksu vaahtomuovinen lattiamatto toppauksistaan vielä jälkikäteen, vaikka pinta tuntuu olevan kuiva :?:
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Jospa ne vuotaa kainalot näin viikonlopun perään? Onko lattialla lilluva neste suolaista? :twisted:

Paksuthan ne toplingit lattiassa on, eli hikilinjalla pysytään edelleenkin. Vastaan: "Pyöränkotelossa on rotan mentävä reikä helman päässä. Helmasta vesi siirtyy toisen isomman reiän kautta jalkatilaan, jossa äänieristysmatto varastoi sen lopullisesti rottelon vuodessa hapattavaksi pesusieneksi." :idea:

(Kengistä se vesi on tullut, ehkä.) 8)
Sampo N.
Virallinen Oikolukija
Viestit: 6252
Liittynyt: 05.10.2005 8:35
Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.

Viesti Kirjoittaja Sampo N. »

Kakkoslankussa vettä tuli tupaan kun vedenpoistoreiät sivuhelmoissa oli täynnä pas*kaa, eikä vesi päässyt enää sieltä ulos :arrow: Siinä helmapalkissa oli vänkärin puolella joku reikä mistä johdotukset meni läpi, ja siitäpä se vesi saikin aatteen: "Menenpä tuosta sisään tupaan" :arrow: Sivuhelmojen vedenpuhdistusreikien avaus korjasi ongelman.
Kein siknatuur
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

HVM kirjoitti:Jospa ne vuotaa kainalot näin viikonlopun perään? Onko lattialla lilluva neste suolaista? :twisted:
Täytyy tutkia nuo vesireiät, jos sellaiset lossista löytyy. HVM:n teoriakin saattaa ainakin sivuta totuutta.
Kuva
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7116
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Se paksu vaahtomuovi ei kuivu ihan päivässä tai kahdessa. :D
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Mika.T kirjoitti:Se paksu vaahtomuovi ei kuivu ihan päivässä tai kahdessa. :D
Kiitos mielenrauhan valamisesta. Laitetaan matto saunaan ensi yöksi ja katsotaan sitten uudelleen.
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Kaapo kirjoitti:
Laitetaan matto saunaan ensi yöksi ja katsotaan sitten uudelleen.
Muista mättää koko yö löylyä, muuten se matto on aamulla kuiva kuin beduiinin kitalaki. :ope:
Wireless
Arjen sankari
Viestit: 1165
Liittynyt: 28.8.2006 19:58

Viesti Kirjoittaja Wireless »

Veikkaan että matto on joutunut varvashien kastelemaksi. 8)
Mersu on filosofinen alku autolle.


Pro-HVM

http://www.udo-online.de/
http://www.clinteastwood.net/
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Suuntaus näyttää menevän nyt siten, että seuraavaksi joku olettaa Kaapon k*sseen reittään pitkin laattialle ajon aikana :shock: :lol:
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Avatar
A. Hara
Arkki-idiootti
Viestit: 866
Liittynyt: 03.8.2006 9:58
Paikkakunta: Evakkoreisulla

Viesti Kirjoittaja A. Hara »

Kaapo kirjoitti:Suuntaus näyttää menevän nyt siten, että seuraavaksi joku olettaa Kaapon k*sseen reittään pitkin laattialle ajon aikana :shock: :lol:
Jonsei Kaapolla ole polvimittainen lerssi niin eppäilen että tuossa hommassa olisi kastunut ennemmin penkin grillivastukset.

Kuva
Kuvassa henkilö tutkimassa paksujen vaahtokumimattojen kosteustilannetta.
Tää on ihan kohta valmis.
Wireless
Arjen sankari
Viestit: 1165
Liittynyt: 28.8.2006 19:58

Viesti Kirjoittaja Wireless »

Saa***alliset sätkyt on ainakin saanut..Olisi Kaapo varmaan huomannut jos olisi ku**ut penkille. Niin no se pituus muuttaa asian...
Mersu on filosofinen alku autolle.


Pro-HVM

http://www.udo-online.de/
http://www.clinteastwood.net/
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 kori / R & C 107”