Auto -06 facelift W211, ajettu 274000 km. Nykyinen omistaja oli ostanut auton keväällä ja heti kohta kiinnittänyt huomiota ylimääräiseen rallattavaan ääneen moottorista, silloin ajettu noin 267000.
Tässä kuvassa kiristin 274000 km ajetulla ketjulla:

Tässä kuvassa kiristin toisesta autosta jolla ajettu vajaa 200000 km:

Tässä kuvassa kiristin 274000 km ajetusta autosta ketju vaihdettuna:

Tältä näytti vanhalla ketjulla kun kampiakselin pyörä oli merkissä:

Tuosta kun pyöritti kuvan merkin kohdalleen oli kampiakseli 15 astetta pielessä, hylkyraja taisi olla 11 astetta.
Kurkkikaahan korkeista



 
   eli vaikuttaa mihin kohtaan kone sattuu sammumaan... nii ja tuohon venymiseen että on sen verta pitemmpi tuo v moottorin ketju. saman verran venymää per silmä mitä rivikoneen ketjussa, mutta niitä on enempi nii "kertaantuu" pitemmällä ketjulla. tämä on siis vain minun pöhölössä päässä liikkunu ajatus asiasta.
 eli vaikuttaa mihin kohtaan kone sattuu sammumaan... nii ja tuohon venymiseen että on sen verta pitemmpi tuo v moottorin ketju. saman verran venymää per silmä mitä rivikoneen ketjussa, mutta niitä on enempi nii "kertaantuu" pitemmällä ketjulla. tämä on siis vain minun pöhölössä päässä liikkunu ajatus asiasta. 
 käy, mietin tässä että lieneekö kiristin enää tikissään tuollaisessa tapauksessa.
  käy, mietin tässä että lieneekö kiristin enää tikissään tuollaisessa tapauksessa.
 
  



