Mistä delphin suuttimia?
Mistä delphin suuttimia?
Eli käytin s211 220cdi faceliftin suutintestissä ja tuomiona oli liian pienet joutokäyntiarvot. Suuttimet on delphit, testi tehtiin ilmeisesti boschin testipenkissä.
Kaikilla suuttimilla oli joutokäynnin arvot tehtaan raja-arvojen alle, joten ovat kuulemma vaihtokunnossa. muut arvot ilmeisesti pysyivät rajoissa.
Tietäisikö joku mistä noita delphejä saisi inhimillisellä hinnalla? kyseisessä testipaikassa hinta olisi 290e/suutin + työt,eli hintaa tulisi tonnin verran vaihdolle.
Köyhänä duunarina olisi kiva löytää hieman halvempi vaihtoehto, kun tuohon testihommaankin upposi jo iso kasa rahaa...
Voikohan tuolla laitteella turvallisesti ajella töihin aiheuttamatta suurempaa vahinkoa, nyt on toistaiseksi vanhat suuttimet paikoillaan?
Kaikilla suuttimilla oli joutokäynnin arvot tehtaan raja-arvojen alle, joten ovat kuulemma vaihtokunnossa. muut arvot ilmeisesti pysyivät rajoissa.
Tietäisikö joku mistä noita delphejä saisi inhimillisellä hinnalla? kyseisessä testipaikassa hinta olisi 290e/suutin + työt,eli hintaa tulisi tonnin verran vaihdolle.
Köyhänä duunarina olisi kiva löytää hieman halvempi vaihtoehto, kun tuohon testihommaankin upposi jo iso kasa rahaa...
Voikohan tuolla laitteella turvallisesti ajella töihin aiheuttamatta suurempaa vahinkoa, nyt on toistaiseksi vanhat suuttimet paikoillaan?
ex: W124 260 -90, nykyinen S211 220 cdi -07
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
JA-toolsilta saa melko varmasti suuttimia, mutta hinnasta mulla ei ole käsitystä.
http://www.jaoy.fi/
http://www.jaoy.fi/
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Miksi käytit testissä? Meneeko vikatilaan vai?
Tainnu olla enemmän kauppamiehiä kuin vikojen korjaaja tämä seppä. Tuonikäinen delphin systeemi on lujempi kuin bossin vastaava, ei siihen niinvain tarvi kaikkia suuttimia vaihtaa.
Tiedän tapauksia missä vastaavalla delphillä on ajettu 700tkm ja yhtään suutinta ei ole vaihdettu.
Tainnu olla enemmän kauppamiehiä kuin vikojen korjaaja tämä seppä. Tuonikäinen delphin systeemi on lujempi kuin bossin vastaava, ei siihen niinvain tarvi kaikkia suuttimia vaihtaa.
Tiedän tapauksia missä vastaavalla delphillä on ajettu 700tkm ja yhtään suutinta ei ole vaihdettu.
Tähdellisen parantola
Kiitoksia vastanneille!
Eipä mitään vikatiloja vielä ilmennyt, mutta kieltämättä ihmeellisiä pikkuhäiriöitä joskus tyhjäkäynnillä. testautin lähinnä vainoharhaisuuttani kun olin kuulevinani pieniä kalinoita kylmänä.
Ebayta selailin eilen mutta taidot ei riittänyt löytämään mitään järkevää. Nyt on aika varattu suuttimien vaihtoon, puljun hinta oli kuitenkin kohtuullinen ja saa suuttimet maahantuojalta parin vuoden takuulla...rahaahan tuohon uppoo pirusti enkä tiedä onko fiksua, mutta eipähän tule konevaurioita sen takia. kyseisen pajan pitäisi olla asiantunteva eikä vain rahastava laitos...toivottavasti ainakin. Kilpailevan firmankin edustaja kertoi heiltä tarjousta kysyessä että tuolla puljulla on suomen uusinta kalustoa tuohon testaukseen.
sinänsä loogiselta kulostaa kuitenkin että samanikäiset suuttimet kuluisivat suurinpiirtein samaa tahtia. Delphiläiset kuulemma on huomattavasti herkempiä polttoaineen epäpuhtauksille kuin boschit.
Toivottavasti tyhmää ei ole taas jymäytetty, kun kerkesin tosiaan jo varaamaan vaihtoajan parin nopean puhelinkonsultoinnin jälkeen.
Jäi kuitenkin sellainen käsitys että olisi varminta vaihtaa ne.
Eipä mitään vikatiloja vielä ilmennyt, mutta kieltämättä ihmeellisiä pikkuhäiriöitä joskus tyhjäkäynnillä. testautin lähinnä vainoharhaisuuttani kun olin kuulevinani pieniä kalinoita kylmänä.
Ebayta selailin eilen mutta taidot ei riittänyt löytämään mitään järkevää. Nyt on aika varattu suuttimien vaihtoon, puljun hinta oli kuitenkin kohtuullinen ja saa suuttimet maahantuojalta parin vuoden takuulla...rahaahan tuohon uppoo pirusti enkä tiedä onko fiksua, mutta eipähän tule konevaurioita sen takia. kyseisen pajan pitäisi olla asiantunteva eikä vain rahastava laitos...toivottavasti ainakin. Kilpailevan firmankin edustaja kertoi heiltä tarjousta kysyessä että tuolla puljulla on suomen uusinta kalustoa tuohon testaukseen.
sinänsä loogiselta kulostaa kuitenkin että samanikäiset suuttimet kuluisivat suurinpiirtein samaa tahtia. Delphiläiset kuulemma on huomattavasti herkempiä polttoaineen epäpuhtauksille kuin boschit.
Toivottavasti tyhmää ei ole taas jymäytetty, kun kerkesin tosiaan jo varaamaan vaihtoajan parin nopean puhelinkonsultoinnin jälkeen.
Jäi kuitenkin sellainen käsitys että olisi varminta vaihtaa ne.
ex: W124 260 -90, nykyinen S211 220 cdi -07
Suotta taidat rahaa syytää. Delphi menee vikatilaan jos suuttimissa vikaa, se oikeasti tarkkailee tosi paljon että miten suuttimet pelaa. Ja sieltä löytyy tosi paljon mahdollisia eri vikakoodeja suuttimiin liittyen. Eräälläkin oli yhdessä suuttimessa vikaa, ei huomannut ajossa eikä käynnissä mitään. Vaan meni sovitusarvon ylityksen takia vikatilaan aina sillontällön. Tilattiin saksasta vakkaripaikasta suutin vuoden takuulla ja nyt toimii.
Tähdellisen parantola
No hitsi vieköön...
Suuttimet tuli sit kuitenkin vaihdettua ja vatulointi vaan lisäs hintaa ku tuli ylimääräset kiinnitykset ja irrotukset väliin.
Nyt ei kuitenkaan tarvi enää murehtia suuttimista ja jotenkin tuntuu että käynti ja kulku hieman parani...voipi tietty olla lumevaikutustakin.
Vanhoja romuja ei saanu itselle, kai ne meni tehtaalle korjaukseen.
Suuttimet tuli sit kuitenkin vaihdettua ja vatulointi vaan lisäs hintaa ku tuli ylimääräset kiinnitykset ja irrotukset väliin.
Nyt ei kuitenkaan tarvi enää murehtia suuttimista ja jotenkin tuntuu että käynti ja kulku hieman parani...voipi tietty olla lumevaikutustakin.
Vanhoja romuja ei saanu itselle, kai ne meni tehtaalle korjaukseen.
ex: W124 260 -90, nykyinen S211 220 cdi -07
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna