w126 300d

vaihteistot, perä, kardaani, vetoakselit
Vastaa Viestiin
year 1975
Viestit: 3
Liittynyt: 26.11.2006 21:02
Paikkakunta: hyvinkää

w126 300d

Viesti Kirjoittaja year 1975 »

joo.o tuli w126 300d pihaan...olisin vähän neuvoo vaille sen kanssa? vaihteisto(automat)vaihtaa jotenkin hassusti kierokset nousee ennen vaihtoo niin pirusti...?kierosluku mittari ei toimi ei myöskään nopeusmittari...onkohan sähköinen vai vaijerilla...?? auto tuntuu myös todella laiskalta johtuneeko tosta laatikosta...vai onko nää tämmösiä tosi rauhallisen miehen menopelejä?
Avatar
JP74
Viestit: 721
Liittynyt: 08.11.2005 7:16
Paikkakunta: Jyväskylän MLK

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Onkohan alkuperäinen peli...?Suurin osa noista on dieselöity bensa-autoista ja silloin tulee monesti ongelmia laatikon kanssa. Samoin kiekkakellon kanssa saa näprätä aikansa, ennenkuin pelittää....

Jos pellin alla on 88 heppainen vitosdieseli, niin ei se raskas auto voi olla kovin ripeä mitenkään.
year 1975
Viestit: 3
Liittynyt: 26.11.2006 21:02
Paikkakunta: hyvinkää

Viesti Kirjoittaja year 1975 »

juu bensa vehje ollut...ja viis niitä sylintereitäkin on..voikohan sille lootalle tehä mitään..?
Jube
Kemijärven Isäntä
Viestit: 4230
Liittynyt: 01.3.2006 18:55

Viesti Kirjoittaja Jube »

year 1975 kirjoitti:juu bensa vehje ollut...ja viis niitä sylintereitäkin on..voikohan sille lootalle tehä mitään..?
Voi.
Korjautaa vaihteistohuolto Siekkisellä...
En oo varma onko tälle foorumille rekisteröitynyt mutta ainakin mersuforumilla herra kirjoittaa nimellä Jarkko S
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4363
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Kannattaisko kokeilla kotikonstein ensin,vähän painetta lisää :?: .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29117
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

En oo varma onko tälle foorumille rekisteröitynyt mutta ainakin mersuforumilla herra kirjoittaa nimellä Jarkko S
Kyllä Jarkko on tännekin kirjoitellut, samalla nikillä.

Alipaineet sekaisin / kateissa laatikosta, venttiili kaasuvivustossa kulunut liiaksi tms... ?
wiimax.fi
year 1975
Viestit: 3
Liittynyt: 26.11.2006 21:02
Paikkakunta: hyvinkää

Viesti Kirjoittaja year 1975 »

joo täytyy huomenna räplätä sitä paineruuvia...jos auttais..
Avatar
JaniH
Mestarikiillottaja
Viestit: 1578
Liittynyt: 01.10.2005 21:33
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JaniH »

No ainaki W126 koppa + 80 heppanen 5-pyttynen 300D + manuaali oli ihan suht pirteä yhdistelmä, ei nyt mikhään tykki mutta saman kiihtyi kuin W123 300D:kin...
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70


® Mesen linttaklubi
Avatar
Sami R
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 2751
Liittynyt: 20.12.2005 17:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sami R »

Kovalla askilla meneekin varmaan ihan jees, varsinkin jos perä on maltillinen. Automaattiin vaihtaisin varmaankin öljyt ensin, jos se on luistellut paljon, niin siellä voi olla tavaraa oilin seassa... Sitten paineita nostaen ja vivuston tarkistus. Ja pumppua ruuvaamalla ja maksimirundeja lisäämällä saa kulkua lisää.
W124 E320 TE
VW 1200
Honda CBR 1000 F
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 / R & C 107 voimansiirto”