Hesen mese, s211 270cdi, myyty pois ja fordilla toistaiseksi.

Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Mb-osa vaihtoi saksasta tilaamani pumpun, 45minuuttia sisältäen jäähdytinnesteen vuotopaikan etsinnän. Flektin alla kulkeva letku on ollut irti kiinnikkeistään ja päässyt hankaamaan yhteen pulttiin.

Pieni reikä ja pieni vuoto, laitetaan jossain välissä tilaukseen moinen osa.

Starilla pumpun toiminta vielä katsottiin, ei mitään ongelmaa. Hivenen oli halvempi kuin kotimaan vastaava, harmi sinänsä kun rahat menevät ulkomaille mutta sieltähän se ostetaan mistä halvalla saadaan.

Ostetun pumpun hinta oli 1/3 Suomessa myytävästä vastaavasta.

Jospa se nyt taas menisi näiltä osin pitkään. Hihnan kiristin ja pari rullaa pitää vielä uusia, jurnuttaa ja sirisee.

Takalasin pyyhkijä alkoi toimimaan kun sulaketta käytin pois ja avitin vähän pyyhkijän varresta liikkeelle. Liekö ollut vähän jumissa vain.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Pumppu tuli mb-osassa vaihdettua viikko sitten, ei ongelmia enää so far.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Ajeltu menemään, vikinä tyhjäkäynnillä ja kiihdyttäessä jatkuu, ei ole nyt kerennyt siihen paneutua. Luultavasti rulla tai kiristin.

Sellainen ilmiö että ohjaus on vähän jäykähkö,liekö kaikissa näissä samanlainen?
Jännästi vaeltelee tuolla tiellä, vähän väliä saa rattia hienosäätää ja jotenki pehmeästi tuntuu että koko auto liikkuu sivusuunnassa.

Jännä ilmiö ja vähän häiritsevä, enskuussa käytän konttorilla niin saa ehkä lisätietoa.

Muuten kyllä ollut mukavin auto ikinä mulla, paljon on tullu kurvailtua.

Eilisen Nivalan reissun kulutus 4.9l satkulla, keskinopeus 83 😎
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Minusta 211 ohjaus on usein jäykähkö (pl. parametriohjaukset), alkuviikosta kun kävin tuota yhtä koeajamassa niin heti tuntui että onpas tahmea. Tiedä sitten mikä olisi syy, jos kyseessä on vika eikä ominaisuus...
oulaistenliikenne.fi
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Joo pitänee ihmetellä kun tutulla samallainen ni kävisi sitä koittaan. Pieni nykäisy/kolaus joskus harvoin tuntuu ratissa kun kääntää isommin.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Sakari

Viesti Kirjoittaja Sakari »

Omassa w211 on tuo parametriohjaus ja ihan on normaalin oloinen. Epäilyttää että toimiiko se täydellä teholla, ikinä en ole päässyt ajamaan w211 missä olisi normaali ohjaus ja ainakin tuo oman autoni ohjaus tuntuu vähän jäykemmälle kuin muut parametriohjaus w211 mitä olen ajanut.

Testerillä koitin toimintaa ja sen ohjausventtiilin poiskytkeytyessä ohjaus jäykkeni huomattavasti eli oletan että se kuitenkin toimii. Vaikea sanoa toimisiko uudella venttiilillä sitten herkemmin, voikohan se jotenkin toimia vaan ”puoliteholla”? Ei viitsi 400 euron venttiiliä huvikseen vaihtaa.

Risteyksestä kun lähtee niin tietyssä ratin asennossa ohjaus tuntuu todella köykäiseltä eli sellaiselta kuin kuuluisikin parametriohjauksessa. Muissa asennoissa kuitenkin ohjaus on enemmän perinteisen tehostetun ohjauksen oloinen. Öljynvaihtoa ajattelin kokeilla jos se muuttaisi asiaa. Saa nähdä.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4253
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Sakari kirjoitti:Omassa w211 on tuo parametriohjaus ja ihan on normaalin oloinen. Epäilyttää että toimiiko se täydellä teholla, ikinä en ole päässyt ajamaan w211 missä olisi normaali ohjaus ja ainakin tuo oman autoni ohjaus tuntuu vähän jäykemmälle kuin muut parametriohjaus w211 mitä olen ajanut.

Testerillä koitin toimintaa ja sen ohjausventtiilin poiskytkeytyessä ohjaus jäykkeni huomattavasti eli oletan että se kuitenkin toimii. Vaikea sanoa toimisiko uudella venttiilillä sitten herkemmin, voikohan se jotenkin toimia vaan ”puoliteholla”? Ei viitsi 400 euron venttiiliä huvikseen vaihtaa.

Risteyksestä kun lähtee niin tietyssä ratin asennossa ohjaus tuntuu todella köykäiseltä eli sellaiselta kuin kuuluisikin parametriohjauksessa. Muissa asennoissa kuitenkin ohjaus on enemmän perinteisen tehostetun ohjauksen oloinen. Öljynvaihtoa ajattelin kokeilla jos se muuttaisi asiaa. Saa nähdä.
Koita tarkistella iskarin yläpäät,
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Ei kai 211:ssa iskarin yläpäät juurikaan vaikuta ohjaukseen, kun ei ne käänny ?
oulaistenliikenne.fi
Sakari

Viesti Kirjoittaja Sakari »

dealer kirjoitti:Ei kai 211:ssa iskarin yläpäät juurikaan vaikuta ohjaukseen, kun ei ne käänny ?
Juu ei vaikuta. Ei siellä oo mitään kääntyvää osaa missään. Ja oon käännelly sitä pyörästä käsin nosturilla. Tuntuu ihan normaalilta eikä jumittele. Eipä tuo nyt niin oo päätä vaivannu saattaahan tuo johtua renkaistakin kesät on 245 ja talvet 225 leveet.

Pitääpä muuten testerillä sitä venttiiliä ohjata vaikka sen 100 kertaa päälle ja pois, mielenkiinnosta kokeilla saisko sitä sillätavalla ”herkistettyä” suuntaan tai toiseen.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Minä herkistin :oops: yhdestä CLK:sta sen venttiilin kertapaukulla, kun moottori-vaihteisto-pakettia asentelin takaisin paikoilleen. Uusi oli muistaakseni kallis kilohinnaltaan.
Sakari

Viesti Kirjoittaja Sakari »

dealer kirjoitti:Minä herkistin :oops: yhdestä CLK:sta sen venttiilin kertapaukulla, kun moottori-vaihteisto-pakettia asentelin takaisin paikoilleen. Uusi oli muistaakseni kallis kilohinnaltaan.
No hupsista :D sattuuhan noita. Joku reilu 400e orkkiksena muistelisin.

Edit: tuskin tarvikkeena edes saatavillakaan.
Avatar
Magge--
Viestit: 644
Liittynyt: 01.11.2010 0:01
Paikkakunta: Ranua

Viesti Kirjoittaja Magge-- »

211 koppasessa on kyllä tosi jäykkä ohjaus jos ei oo parametri hommaa, sillä parametri ohjauksellakin aika jäykkä verrattuna vaikka väyrysen vastaavaan.
S212 E350 CDI 4matic -11
W906 318 CDI -08
W903 313 CDI -01
GrandCherokee 2.7crd -02
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Hyvin siihen on tottunut, ei häiritse enää ellei ihan asiasta tehen rupea miettimään.

Öljynvaihto jo ajankohtainen, reipas 15tkm menty nykyisillä jo.
Rukalle pitäis ensviikonloppuna täydellä autolla lähteä, pitääpä mielenkiinnon vuoksi laskea kulutus tarkkaan.

Auton katolle ostamani boxi täyteen romua ja autoon sisään 7 aikuista, ans kattoo.

Hyvin on pelannut noilla pienillä vioilla vielä, niin paljon ajoa ja illasta vasta ois aikaa niihin perehtyä ettei ole nyt jaksanut. Pientä huoltoa on kuitenkin luvassa tämän reissun jällkeen.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Ja rukan reissu tehty, loppuviimein 6 aikuista ja romut kyydissä, toiseen autoon meni laskuvehkeet. Laskettu kulutus oli 6.3l/100km, pakkasta 25 ja keskinopeus 70km/h.

Ei huono ollenkaan. Pari ohitusta koko matkan aikana, kehtasivat ajella 75 satasen alueella.

Sen verran huomasin, että pieni ujellus jostain perän suunnalta alkoi 80 nopeudessa, veto päällä katosi ja moottorijarrutuksella vähän lisi. Liekö se perästä tulee, oli sellaista korkeahkoa UUUuuuUuuuu ääntä.

Pitääkin katsoa peräöljyjen tilanne huoltokirjasta, milloin viimeksi vaihdettu.

Muuten ollut kyllä kelpo ajoa, mukava auto ja lämmin ku mikäkin noillakin asteilla. 20 astetta ja automaatti asetus ilmastointiin riittää.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Hese126 kirjoitti:Pitääkin katsoa peräöljyjen tilanne huoltokirjasta, milloin viimeksi vaihdettu.
Jos vaihdat öljyt niin heitä X1R joukkoon. Ainakin superissa hiljensi ääniä kummasti. Liekö sitten korvien välissä mutta jos se korvien väliä hiljensi niin hyvä niin :lol:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

XUX63 kirjoitti:
Hese126 kirjoitti:Pitääkin katsoa peräöljyjen tilanne huoltokirjasta, milloin viimeksi vaihdettu.
Jos vaihdat öljyt niin heitä X1R joukkoon. Ainakin superissa hiljensi ääniä kummasti. Liekö sitten korvien välissä mutta jos se korvien väliä hiljensi niin hyvä niin :lol:
Kävin lueskelemassa nettiä, aika 50/50 kokemukset että onko siitä hyötyä. Toisaalta jos se on rikki menossa niin miksipä ei voisi kokeilla, oli jollain auttanut kuitenkin siihen ulinaan.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Vesiongelma ratkaistu, n.100e ois ollut uus letku niin kun sitä pääsi rauhassa katselemaan, lyhennettiin n.5cm vanhaa letkua ja reikä jäi katkaistuun osaan.

Hyvin pelaa.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Ajeltu menemään, en löytänyt äkkiseltään huoltokirjasta merkintää peräöljyistä joten aika varattu. 95e kaikkineen, sisältää sen x1r-lisäaineen.

Xenonin lamppu sammu, pelkästään verkosta saa varalamppuja joten tilasin kaks paria 5000k 35w h7, 18e posteineen.

Eiköhän ne hetken pelaa taas.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Perään öljyt vaihdettu, siltä osin taas saa huoletta ajella.

Xenonit tilasin lightinthebox sivuilta, tulikin kohtalaisen nopeasti. Mutta ongelma tietysti niiden asennuksessa, en vaan saa paikalleen sitä pysymään.

Vanhasta otin sen asennuskiinnikkeen mutta ei mitenkään sitä saanut asettumaan pysyvästi kiinni. Toinen reuna kiinnikkeestä menee mutta toinen ei pysy paikoillaan.

Ärsyttää, tuikku pimiänä ajella menemään. Pitänee viikonloppuna purkaa umpio pois ja katsoa mikä siellä mättää, paisarikin eessä ettei saa kättä mahtumaan kunnolla, eikä sinne varsinkaan näe mikä siellä kanittaa vastaan.

Vanhassa polttimossa oli kiinnikkeelle lukitusnipsu, uudessa ei.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Magge--
Viestit: 644
Liittynyt: 01.11.2010 0:01
Paikkakunta: Ranua

Viesti Kirjoittaja Magge-- »

Hese126 kirjoitti:Perään öljyt vaihdettu, siltä osin taas saa huoletta ajella.

Xenonit tilasin lightinthebox sivuilta, tulikin kohtalaisen nopeasti. Mutta ongelma tietysti niiden asennuksessa, en vaan saa paikalleen sitä pysymään.

Vanhasta otin sen asennuskiinnikkeen mutta ei mitenkään sitä saanut asettumaan pysyvästi kiinni. Toinen reuna kiinnikkeestä menee mutta toinen ei pysy paikoillaan.

Ärsyttää, tuikku pimiänä ajella menemään. Pitänee viikonloppuna purkaa umpio pois ja katsoa mikä siellä mättää, paisarikin eessä ettei saa kättä mahtumaan kunnolla, eikä sinne varsinkaan näe mikä siellä kanittaa vastaan.

Vanhassa polttimossa oli kiinnikkeelle lukitusnipsu, uudessa ei.
Olethan huomannut että paisarin saa kätevästi käännettyä sivuun irroittamalla sen ristipää kannalla olevan muovikiinnikkeen.?
S212 E350 CDI 4matic -11
W906 318 CDI -08
W903 313 CDI -01
GrandCherokee 2.7crd -02
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Juu huomasin kun luin forumeita aiheesta, sillon ku tuota koitin vaihtaa niin oli pihalla 28 pakkasta. Ei kauaa jaksanut värkätä. Nyt vkloppuna pääsen talliin ni katon.

Kiitos vain.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Auts, rovaniemellä käytiin ja tänään tulomatkalla aika huono tuuri.

Rekkaa ohitin nelostiellä kemin eteläpuolella, nakkasi loskat lasiin ja tuulilasi halki.

Hätäjarrutuksen jouduin tekemään kun ei eteen nähnyt yhtään, siitä penkkaan ja jäätiin pohjasta kiinni. Ainakin öljypohja otti siipeensä kun alkoi tippaseen öljyä ja helmat hajosi molemmin puolin.

Falkin kyydillä kotiin ja katostaan mitä tästä tulee, vain osakasko niin ei ainakaan sieltä saa rahaa.

Kyllä se tästä, ihmisille ei mitään mutta romut kontissa otti kyllä lentoa.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

No huh :shock: tärkeintä että olette kunnossa :idea:
Toivottavasti ei ole kovin pahoja vaurioita autossa. Helmamuovit on helppo vaihtaa ja noita on purussa jonkin verran, käytettyä osaa löytyy kyllä.
oulaistenliikenne.fi
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Kiitos dealer, mutta tässä vaiheessa hyvä muistuttaa että on huhtikuun eka. Sori ja kuravettä suuhun :lol:

Ehkä vähän huono aihe mutta ainakin toimiva. 😎
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Loistavaa :roll: :D :lol: ainut aprillipila joka upposi minuun tänä vuonna, ja upposi täysin. Olin jo valmis etsimään osien hintoja :lol:
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

8) et ollut ainoa johon tämä toimi. Joku jekku se pitää aina tuona päivänä keksiä, nyt ehkä vähän arka aihe mutta katsotaan taas ensvuonna jotain.

Ei onneksi tarvinnut osia alkaa metsästämään.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Tuore leima, meinasi mennä vanhaksi edellinen. Jotenki kuvittelin että 3.4.18 on vasta kuukauden päästä.

No kerrastahan tuo hyväksyi, tuumasi vain että harvoin näkee näin härskejä etulasien tummennuksia.

Kuun vaihteeseen antoi niille aikaa nypätä pois, katsotaan nyt rauhassa mitä kesä tuo tullessaan :)

Vänkärin eturengas oli sisälaidasta melkein kankailla, enpä hoksannu alle laittaessa tarkistaa sen kummemmin oliko vanhaa perua.

Melkein luulisin että oisin huomannut jos näin olisi ollut. Seuraillaan.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
nix0n
aktiivimeseläinen
Viestit: 1286
Liittynyt: 08.3.2013 13:44
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Kieltämättä kuvissa aika tummat, onko edessä 35 vai 20 kalvot?
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Tätäpä en osaa sanoa, aavistuksen enemmän päästää valoa läpi etukalvot. Talvella iltaisin niistä ei juuri läpi nähnyt edes sisäpuolelta.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Etusivulasien tummennuksen aika taisi päättyä jo noin vuosi sitten, ellei kaksi vuotta :twisted: en tiedä minäkään niiden prosenteista.
oulaistenliikenne.fi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219, sedan, farmari, coupe, avo”