virittäminen

Vastaa Viestiin
pekkuli
Viestit: 7
Liittynyt: 17.9.2011 19:11

virittäminen

Viesti Kirjoittaja pekkuli »

miten sais potkua lisää. auto on e 500 4 matic 2004. tuntuu vaa niin tehottomalta...
mesemies49
Viestit: 181
Liittynyt: 30.12.2006 7:55

Vaihto

Viesti Kirjoittaja mesemies49 »

Vaihda esim. AMG niin saat lisää potkua.
Auto on käyttöä varten
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5947
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Re: virittäminen

Viesti Kirjoittaja AK47 »

pekkuli kirjoitti:miten sais potkua lisää. auto on e 500 4 matic 2004. tuntuu vaa niin tehottomalta...
Osta joku 1980-1990 luvun tenava tai lankku 200D koneella ja ajele sillä kuukausi.

Auttaa takuulla.

EDIT: Ja on halvin ratkaisu.
Viimeksi muokannut AK47, 20.6.2012 16:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Eikös nuihinkin ole jotain tehochippejä saatavilla :roll:

http://www.engineperformancechip.com/me ... 5-psi-p-16

Tuosta :niinpaniin: :boing_boing:
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Jaa-a, minkälainenhan tilanne tuolla liikenteessä sitten vaatii enenmmän kuin 306 hv? :roll: Tietysti lisäteho on aina hauskaa, mutta eihän tuota enempää oikeasti tarvitse paitsi ehkä egon pönkittämiseen... :lol:
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4357
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Re: virittäminen

Viesti Kirjoittaja kilander »

pekkuli kirjoitti:. tuntuu vaa niin tehottomalta...
Olisko vikatilassa :?:
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
Tabuli
Viestit: 605
Liittynyt: 19.2.2006 21:05
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Tabuli »

XUX63 kirjoitti:Eikös nuihinkin ole jotain tehochippejä saatavilla :roll:

http://www.engineperformancechip.com/me ... 5-psi-p-16

Tuosta :niinpaniin: :boing_boing:

Ei herranjumala sentää! :D :D :rollin:
MB W639 3.0CDI
Jeep Grand Cherokee 4.7
Avatar
Mulqvist
Viestit: 1731
Liittynyt: 01.10.2005 14:16
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Mulqvist »

Kleemannilta löytyy kyllä jotain noihin.
  • ECU upgr. for 430-500/55 AMG V8's (M113)
    Performance optimization of 430/500 V8 and N/A 55 AMG models with a Kleemann ECU upgrade refines the power delivery characteristics and increases the power by 12-25 HP.
    -------------------------
    NOTE: In order for us to upgrade the ECU, you must remove it from the car and send it to us.
    Estimated delivery time 3-7 Day(s) In stock
    Price ex. VAT: 795,00 EUR

    --------------------------------------------------------
    Kompressor System, 500 V8 cars (M113)
    Get up to 455 HP and 585 Nm (433 lb-ft) with this unique Kompressor System, which consists of a Roots type Kompressor with an integrated air-to-water intercooler and is the only known system to combine the intake manifold, kompressor and intercooler into one integral unit.
    -------------------------
    NOTE: This particular system fits on all normally aspirated 5.0 litre M113 engines, regardless of model (NOT FOR THE 5.5 litre M273 ENGINE). Installation requires special tools and training.
    Estimated delivery time 5-10 Day(s) In stock
    Price ex. VAT: 7.495,00 EUR

    ---------------------------------------------------------
    HiFlow exhaust headers for 430/500 V8 (M113)
    Kleemann high flow exhaust header kits allows the engine to breathe freely and produce more power, and fitted on 430/500 models with the 4.3/5.0 litre V8 M113 engine, it will raise power by up to 20 HP.
    -------------------------
    NOTE: This header kit is designed for LHD cars, but can be modified to fit on RHD cars also, and it requires a Kleemann ECU upgrade (alternatively relocating the back O2 sensors + extension of the cables) for optimal function and performance. The installation requires cutting and welding.
    Estimated delivery time 3-7 Day(s) In stock
    Price ex. VAT: 1.245,00 EUR

    ------------------------------------------
    Super sport camshafts, 430/500/55AMG (M113)


    Estimated delivery time 20 Day(s) Not in stock
    Price ex. VAT: 1.895,00 EUR
    ----------------------------------------------

    Sitten tarpeeseen tulee jo tämäkin

    LSD - limited slip differential (W211)
    The Kleemann Limited Slip Differential (LSD) is a 60% locking mechanism. It can be fitted to cars with "large housing differential" i.e. only V6, V8 and V12 cars.
    By powering both drive wheels, the engine’s power is distributed more evenly, reducing wheel spin and lowering acceleration times. Fitting only a Kleemann LSD can reduce the 0-100 kph (0-62 mph) acceleration time of a 560 HP CLS63K by up to 0.3 of a second.
    -------------------------
    NOTE: Installation requires special technical training.
    Delivery estimate 3-7 days In stock
    Price ex. VAT: 795,00 EUR

On tuolla sitten valmis settikin olemassa
  • 500-K3 kit for 500 V8 cars
    This top-of-the-line kit is the most powerful tuning package on the market for cars with the 500 V8 M113 engine, as it will raise power up to 500 HP and 655 Nm. The kit consists of a Kompressor System, a header kit and super sport camshafts.
    -------------------------
    NOTE: In order for us to upgrade the ECU, you must remove it from the car and send it to us.
    Delivery estimate 30 days Not in stock
    Price ex. VAT: 9.945,00 EUR
Koskinen nuita suomessa kaiketi myykin, mutta tosiaan taitaa olla halvempaa vaihtaa autoa kuin alkaa vaparia virittään.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
pekkuli
Viestit: 7
Liittynyt: 17.9.2011 19:11

Viesti Kirjoittaja pekkuli »

onkohan kukaan foorumilaisista asennuttanu tota k3.
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

tietääkseni suomessa on pari tollasta vajaan 10k€ settiä laitettu.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
pekkuli
Viestit: 7
Liittynyt: 17.9.2011 19:11

Viesti Kirjoittaja pekkuli »

mitenköhän toi 4matikki kestää ton tehon lisäyksen
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219, sedan, farmari, coupe, avo”