MB E320 cdi sedan -99, joku polttaa ajovalo polttimoja

Vastaa Viestiin
artziboy
Viestit: 2
Liittynyt: 04.3.2013 9:26
Paikkakunta: Itä-Helsinki

MB E320 cdi sedan -99, joku polttaa ajovalo polttimoja

Viesti Kirjoittaja artziboy »

Olen ajanut tällä nyt n. 6kk ja polttimoja menee viikottain. Edellinen omistaja oli vaihtanut toisen polttimon kannan ja itse vaihdoin toisen, maajohto oli ihan hapertunut. Samalla putsasin umpioiden liittimien kontaktit ja vilkkujen liittimet. Konepellin alla molemmpien lokarien päällä olevat maadoituspisteet avasin ja puhdistin. Sumuvalojen toinen umpio oli rikki ja en ehtinyt katsastukseen muuta kuin poistamaan polttimot (toinen oli hapettunut kiinni niin että en saanut polttimoa ehjänä irti) ja peittämään jesarilla sumarit. Otin varmuuden vuoksi sumuvalojen sulakkeen pois. Missä noita maadoitus pisteitä mahdolliseti on vielä lisää?

Polttimo palaa kun auto tekee "väyryset" eli merkkivalot taulussa syttyy ja sitten kehotus tekemään visiitin pajalla. Vika ilmoituksen jälkeen vakkari ei ole enää toiminut, merkkivalot kyllä häviää samantien.

Ylijännitereleen olen tarkastanut, juotokset oli silmämääräiseti ok, mutta kävin kolvilla kaikki läpi. Oliko se sam vai ecu se seuraava boxi niin vaihteistoöljyä ei siinä näkynyt, tuntunut eikä haissut. Juu en maistanut.

Seuraavaksi vaihdan varmuuden vuoksi jarruvalokytkimen. Onko facelifitissä 4 vai 6 napanen kytkin?

Lisäksi kaikki muut vinkit otan kiitollisuudella vastaan, jotta välttyisin tulolta paja-visiitiltä.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Jännite käy korkealla --> laturissa vikaa ? Muuta ei kuvauksesta tule mieleen ...
oulaistenliikenne.fi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 sähkö”