verkonpaino(ko)
verkonpaino(ko)
potilas ois s210 320cdi-99.
Oireet olis:
-Siloin kun ei ole vkatilassa,kulkee,käy ja kukkuu,savuttaa kylläkin mustaa.
-kun vikatila,niin ei kierrä yli 3000rpm eikä kule mihinkään ja savuaa perkeleesti
Mutta kun se prkl.vikatila tulee kesken ajon,mitään varottamatta,ja milloin vaan
silloin kun vika tila päällä nää armaat saaste häppyrät(EGR)ei myöskään liiku.
-nyt on jo laitettu laatikkoon KYB,johdinlevy,läpivienti,suodatin,ja ölpät.
-ilmamassan mittari,ostin kylläkin tarvikeliikkeestä,pitäs olla pierburg.(hotari varotteli halvoista)muttaku STAR.sanoo että ilmamassa/lämpö epäuskottava,ja näyttää aivan samat arvot kuin vanhakin kalikka
Kysymys kuuluu:
A:ajanko junan alle koko romun?
B:poltanko koko romun?
C:otanko hotarin tarjouksen vastaan?
PS:ettei menis liian helpoksi,niin oon työttömänä,jotta tuota rahhoo ei liikaa ole
AUTTAKKEE!!!!
Oireet olis:
-Siloin kun ei ole vkatilassa,kulkee,käy ja kukkuu,savuttaa kylläkin mustaa.
-kun vikatila,niin ei kierrä yli 3000rpm eikä kule mihinkään ja savuaa perkeleesti
Mutta kun se prkl.vikatila tulee kesken ajon,mitään varottamatta,ja milloin vaan
silloin kun vika tila päällä nää armaat saaste häppyrät(EGR)ei myöskään liiku.
-nyt on jo laitettu laatikkoon KYB,johdinlevy,läpivienti,suodatin,ja ölpät.
-ilmamassan mittari,ostin kylläkin tarvikeliikkeestä,pitäs olla pierburg.(hotari varotteli halvoista)muttaku STAR.sanoo että ilmamassa/lämpö epäuskottava,ja näyttää aivan samat arvot kuin vanhakin kalikka
Kysymys kuuluu:
A:ajanko junan alle koko romun?
B:poltanko koko romun?
C:otanko hotarin tarjouksen vastaan?
PS:ettei menis liian helpoksi,niin oon työttömänä,jotta tuota rahhoo ei liikaa ole
AUTTAKKEE!!!!
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
Egr venttiili vuotaa läpitte? Ja imusarjan läpät vois aiheuttaa savutusta myös...
jos egr vuotaa siitä aiheutuu myös mahdollisia koodeja viallisesta ilmiksedtä..
jos egr vuotaa siitä aiheutuu myös mahdollisia koodeja viallisesta ilmiksedtä..
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
no sitä eekeerrää minäkin epäilen,mitenkäs tuon eliminois,täytyy kait poistaa ohjelmastakin?pelkkä piuhan/tankojen irrotus ei kait riitä?
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
Eikö järkeä saa käyttää/kokemusta?arska10 kirjoitti:Eiköhän starilla näkisi mikä sitä vaivaa sinne jää kyllä vikatilasta jälki mikä näytää mikä on aiheuttanut vika tilan
Starillahan sitä oli vissiin jo kuikittu. Ja vuotavasta egr-venttiilistä se ei kyllä osaa antaa vikakoodia.
Tähdellisen parantola
Mitäs jos purkaan sen palleron pois sarjasta,ja tulppaan imusarjaan muodostuvan reiän esim munkkipussilla,ja tulpaan alipaineletkun?räjähtääkö koko himmeli(toiveissa olis)?
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
Juu tosiaan starissa katiska ollu enemmän ku liikenteessä viimeaikoinaarska10 kirjoitti:Eiköhän starilla näkisi mikä sitä vaivaa sinne jää kyllä vikatilasta jälki mikä näytää mikä on aiheuttanut vika tilan
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
-
- Viestit: 311
- Liittynyt: 05.11.2011 12:09
- Paikkakunta: kerava(nivalasta)
ahtoputki halaki.mulla oli ja teki samaa 203 kopasessa.oli sieltä mutkan sisäpuolelta haljennu.puristelee vähä ja tutkiskelee sitä ku on ottanut sen käteen sieltä.c-ssä on ainaki 2:lla sokalla kiinni ja kl tilasin jotaki 80€ luokkaa muistaakseni oli.
mercedes benz 203 200 cdi farmari -05
ford mustang ht 351 cleaveland -66
ford taunus coupe -76 (ikuisuusprojekti)
suzuki intruder 1400 -92
ex:124 300 tdt
ex:124 200 d
ex:201 200 d
ford mustang ht 351 cleaveland -66
ford taunus coupe -76 (ikuisuusprojekti)
suzuki intruder 1400 -92
ex:124 300 tdt
ex:124 200 d
ex:201 200 d
Hep!egr kello näpeissä,yhdellä reunalla nokinen jälki ulospäin,riittäskö syyksi?mitä jos viskaan koko kellolla kuikkaa,ja laitan pelti lätkän päälle,ja tulppaan alipaineen,vai täytyykö raapia lautanen myös sarjasta pois?milläs neon kiinni?
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
Komppaan tätä ratkaisua. Kaverin 200cdissä viime kesänä imusarjaan menevä letku halki ja vikatilassa vedeltiin 70-80 km/h saakelinmoisen savun säestyksellä.mustang 66 kirjoitti:ahtoputki halaki.mulla oli ja teki samaa 203 kopasessa.oli sieltä mutkan sisäpuolelta haljennu.puristelee vähä ja tutkiskelee sitä ku on ottanut sen käteen sieltä.c-ssä on ainaki 2:lla sokalla kiinni ja kl tilasin jotaki 80€ luokkaa muistaakseni oli.
w210 290td
w210 280E
Amc hornet -70 305
w210 280E
Amc hornet -70 305
Vaihtoeto D:vaihdan päikseen katsastettuun L 1200 ladaan?ei oo pokseja eikä tunnistimia!
http://www.youtube.com/watch?v=xuywUEdkvTM
http://www.youtube.com/watch?v=xuywUEdkvTM
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
Kyllä kaikki vihjeet on trvetulleita,en mä sillä,mut luulis viheltävän sitte kans,mutku ei tuo tee sitäkään
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
-
- Viestit: 311
- Liittynyt: 05.11.2011 12:09
- Paikkakunta: kerava(nivalasta)
joo elikkä se meni vikatilaan ja stoppas kierrokset 3000.
sitte ku samutti auton ja laitto uudestaan käyntiin niin taas toimi hetken ja taas meni vikatilaan.elikkä aina ku sammuttaa autot niin se poistuu sieltä ja kyllä se sieltä sitte kohta taas tupsahtaa uudestaan.
eli sen letkun otat irti ja puristelet sitä käsissä niin huomaa kylla jos on se pinta murtunu.ei oo ku se kumi vaan halki ja kangas näkyy alta.
ite korjasin ku piti tilata se uus letku.hyvin putsasin rasvat pois ja sitte logtite:n kumille tarkotettua pikaliimaa siihen railoon ja jeesus teippiä päälle ja sitte mustaa leveää erkkaa vielä niin ei ollu ihan niin karun näkönen.puolivuotta se kesti ja sitte ratkes vierestä.no onneksi oli se uus sitte peräkontissa minkä vaihdoin siihen.eli se kumi kovettuu/haurastuu iän myötä.
en kyllä huomannu että olis vislaillut.letkun ku irrottaa niin menee alle minuutti aikaa ainaki c:ssä ku on sokilla kiinni.ruuvimeisselillä lähtee sokat ku nostaa niin irti.sitte ku laittaa takas niin voi mennä vähä enempiki aikaa jos ei mee sokat heti paikalleen.kannattaa koittaa vähä sitä nykiä/nostella sitte että onko se kiinni kunnolla.mulla meni pari kertaa sokka niin että letkun se alumiininen pää oli löysällä tai irti ku nostelin sitä vähän.
no pitkästippä sepostin mutta toivottavasti tuosta saa jotaki selevää
sitte ku samutti auton ja laitto uudestaan käyntiin niin taas toimi hetken ja taas meni vikatilaan.elikkä aina ku sammuttaa autot niin se poistuu sieltä ja kyllä se sieltä sitte kohta taas tupsahtaa uudestaan.
eli sen letkun otat irti ja puristelet sitä käsissä niin huomaa kylla jos on se pinta murtunu.ei oo ku se kumi vaan halki ja kangas näkyy alta.
ite korjasin ku piti tilata se uus letku.hyvin putsasin rasvat pois ja sitte logtite:n kumille tarkotettua pikaliimaa siihen railoon ja jeesus teippiä päälle ja sitte mustaa leveää erkkaa vielä niin ei ollu ihan niin karun näkönen.puolivuotta se kesti ja sitte ratkes vierestä.no onneksi oli se uus sitte peräkontissa minkä vaihdoin siihen.eli se kumi kovettuu/haurastuu iän myötä.
en kyllä huomannu että olis vislaillut.letkun ku irrottaa niin menee alle minuutti aikaa ainaki c:ssä ku on sokilla kiinni.ruuvimeisselillä lähtee sokat ku nostaa niin irti.sitte ku laittaa takas niin voi mennä vähä enempiki aikaa jos ei mee sokat heti paikalleen.kannattaa koittaa vähä sitä nykiä/nostella sitte että onko se kiinni kunnolla.mulla meni pari kertaa sokka niin että letkun se alumiininen pää oli löysällä tai irti ku nostelin sitä vähän.
no pitkästippä sepostin mutta toivottavasti tuosta saa jotaki selevää
mercedes benz 203 200 cdi farmari -05
ford mustang ht 351 cleaveland -66
ford taunus coupe -76 (ikuisuusprojekti)
suzuki intruder 1400 -92
ex:124 300 tdt
ex:124 200 d
ex:201 200 d
ford mustang ht 351 cleaveland -66
ford taunus coupe -76 (ikuisuusprojekti)
suzuki intruder 1400 -92
ex:124 300 tdt
ex:124 200 d
ex:201 200 d
Noh täytyy alkaa kurkkiin niitä putkiakin,sataa vaan tuolla mun tallissa sen verran vettä,ettei viitti nyt
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
Taas senverta rauhottunu,et vois alkaa katiskaa tutkimaan Tietty,jos jollain joku taikasana millä tuon häkkyrän sais pelaan..?
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
Se on sitte coolerissa vuoto,sano syyläri setä!PRKL,eihän täs muutaku,nuo työt vähän vähemmällä,ei täs nyt oo rahaa uutta ostaa Savutkoon,ja tehköön vikatilojaan!
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Hold joor horses!Epä se nyt nin selvä vuoto kuulema stte ollukkaan
Alkaa meneen hermot!Khta on merssu myynnssä.
Täytyy alkaa velä tutkiin nuo alipaineet/kellot
Alkaa meneen hermot!Khta on merssu myynnssä.
Täytyy alkaa velä tutkiin nuo alipaineet/kellot
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
320cdi=ahtoa yli 1.2barbadass kirjoitti:Motonetissä on sitä bison-merkkistä epoksia(sellainen harmaa pötkylä missä keskellä kovetin)-kestää bensatankissa ja syylärissä- luulis kestävän alle kilon ahdotkin.
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Eli siis siinä kellossa noki tullut ulos? niin ritää syyksiCee220 kirjoitti:Hep!egr kello näpeissä,yhdellä reunalla nokinen jälki ulospäin,riittäskö syyksi?mitä jos viskaan koko kellolla kuikkaa,ja laitan pelti lätkän päälle,ja tulppaan alipaineen,vai täytyykö raapia lautanen myös sarjasta pois?milläs neon kiinni?
ja auto on siis oikeasti tukittu ahtoputket cooleri imusarjan läppien akselit alipaine linjat ja todettu ehjäksi eikä vaan mietiskelty että se ja tuo ei sitä voi teoriassa aiheutta ?
(rahat on ilmeisen tiukalla mutta aikaa lienee)
jos niin on niin tehdään tarjous
egr pois toiminasta ohjelmasta ilmaiseksi
ja jos autosta löytyy kuitenkin vika edelä mainituista niin auto auto vaihtaa siinä kohtta omistajaa ilman sen kumempia
(yleensä kun on ainkin noin puolet jätetty tarkistamatta kun ei voi sitä ja tätä jonkin teoian mukaan aiheutta)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Noniin,palataampa astioille!olen vaihtanut kaikki alipaineletkut,jotka näyttivät huonoilta,ja imeskelly/puhaltanut posket lommoille loppuja
Poislukien sen muoviputken,joka menee tehostajalta-turbon puolelle,mutta,muuntimet pärisee vielä muutaman minuutin sammuttamisen jälkeen,eli tuskin kovin kovaa vuotoa on?
Mutta kun menee vikatilaan,niin alipaine häviää EGR puolelta,läpät lakkaa liikkumasta,ja turbon puoli pelaa..toinen mielen kiintoinen asia minkä huomasin vasta tänään,oli se että ilmanputsarin "tukko"mittari näytti vikatilassa lähes täysin punaista!putsari vaihdettu joulukuussa,eikä mitenkään pahan näköinen.toki haen huomenna uuden.Cuulerin kumiputket oli mukana ponnistuksessa,ja olivat OK,cooleri oli ollut yli tunnin paljussa ennenku alkoi kuplimaan olemattomasti..EGR venttiilin kellon kun ottaa käteen,niin on noessa,mutta ei missään pksussa mönjässä..kait se on alettava repimään toi sarja käteen,muttaku vähän tulee vettä tuola "tallissa"
Poislukien sen muoviputken,joka menee tehostajalta-turbon puolelle,mutta,muuntimet pärisee vielä muutaman minuutin sammuttamisen jälkeen,eli tuskin kovin kovaa vuotoa on?
Mutta kun menee vikatilaan,niin alipaine häviää EGR puolelta,läpät lakkaa liikkumasta,ja turbon puoli pelaa..toinen mielen kiintoinen asia minkä huomasin vasta tänään,oli se että ilmanputsarin "tukko"mittari näytti vikatilassa lähes täysin punaista!putsari vaihdettu joulukuussa,eikä mitenkään pahan näköinen.toki haen huomenna uuden.Cuulerin kumiputket oli mukana ponnistuksessa,ja olivat OK,cooleri oli ollut yli tunnin paljussa ennenku alkoi kuplimaan olemattomasti..EGR venttiilin kellon kun ottaa käteen,niin on noessa,mutta ei missään pksussa mönjässä..kait se on alettava repimään toi sarja käteen,muttaku vähän tulee vettä tuola "tallissa"
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
-
- Viestit: 68
- Liittynyt: 11.9.2011 14:28
- Paikkakunta: Lokalahti