Väyrynen -96 saksan tuonti.
Soittimena on alkuperäinen kasettiradiohärveli, joka on tarkoitus päivittää hieman uudempaan. Kyseisessä alkuperäissoittimessa on merkkivalo hälytinjärjestelmälle.
Jos löytyy tietoa, niin onko soittimessa hälytysjärjestelmään liittyen muutakin, kuin pelkkä silmukan ominaisuus? Miten hälytinjärjestelmä pitää huomioida soitinta vaihtaessa.
Hälytyssysteemi lienee alkuperäinen.
Varashälytin ja autoradio
-
-
Tuota meikeläisen koupessa oli myös semmoinen Beckerin alkuperäinen kasetti rammari, siinäkin oli sellainen "security" valo, siinä irrotettavan etupaneelin alla. Ainakaan minulla sillä "security" valolla ei ollut mitään tekemistä muun alarm-järjästelmän kanssa, vaan se oli vaan sen rammarin oma suojaussysteemi. Se soitin on muuten nyt raktorissa ja hyvin pelittää, kuuluukin hirvittävän hyvin, päävirtoja ei vaan passaa katkaista se kun pyytää sitä kodea.
Eli itse en ainakaan joutunut huomioimaan sitä "valoa" mitenkään soitinta vaihtaessa. Tosin en tunne sen tarkemmin tuon "väyrysen" systeemiä. Sehän voi toki olla myös erilainen. Semmoinen seikka kannattaa muuten sitten huomioida, että se mersun antenni on sellaista tyypillistä "saksalaista" mallia, eli se ei sovi suoraan näihin "pioneerin" soittimiin, vaan vaatii adapterin väliin, niitä saa niistä soitin kaupoista.
Eli itse en ainakaan joutunut huomioimaan sitä "valoa" mitenkään soitinta vaihtaessa. Tosin en tunne sen tarkemmin tuon "väyrysen" systeemiä. Sehän voi toki olla myös erilainen. Semmoinen seikka kannattaa muuten sitten huomioida, että se mersun antenni on sellaista tyypillistä "saksalaista" mallia, eli se ei sovi suoraan näihin "pioneerin" soittimiin, vaan vaatii adapterin väliin, niitä saa niistä soitin kaupoista.