kättöyksikkö / can väylä ei toimi mm.sadetunnistin, sisävalo

Vastaa Viestiin
assa

kättöyksikkö / can väylä ei toimi mm.sadetunnistin, sisävalo

Viesti Kirjoittaja assa »

Tervehdys kaikki foorumilaiset!

Olen uusi foorumilainen ja seurannut foorumilaisten asiallista keskustelua asioista. Teen heti ensimmäiseksi selväksi: kannatan kapitalismia. Kiitos kaikille!

Eli päätin kääntyä puoleenne kysyäkseni neuvoa missä/miten saan seuraavan vian selvitetty / korjattuua.

Eli w210 Mersun kattoyksikkö (se katossa oleva valo/valojen ohjaus ym. yksikkö) on pimeä eikä sisävalojen kytkimet toimi sekä siitä johtuvat muut yksiköt. Ymmärtääkseni ko. yksikkö on kytketty can väylään ja vika on mitä ilmeisimmin kattoyksikössä, can väylässä tai mikä yksikkö väylän toisessä päässä ohjaa kattoyksikköä. Softa vai rauta vika.

Kenellä on pääkaupunkiseudulla tai lähiseudulla vehkeet ja taitoa ko. ongelman todentamiseen?

Kiitos hyvistä neuvoista jo etukäteen!
h5

Viesti Kirjoittaja h5 »

Tervetuloa Meselle assa!

Itsekin olen paininut noiden can-väylien kanssa. Keskuslukko renkkaa välillä, samaten sisävalot elävät omaa elämäänsä. Olen käyttänyt muutaman kerran paikallisessa merkkilikkeessä testerissä mutta siellä on ollut ideana vaihdella osia niinkauan kuin homma taas pelaa. Nyt olen paikallistanut vian repsikanpuoleisen etuoven kynnyskotelossa kulkevaan
kaapelinippuun, jokin liitin on viallinen. Seuraavaa vikaa odotellessa pääsen tarkempiin tuloksiin.

Pääkaupunki seudun testereistä ei minulla ole tietoa mutta odotellaan kun
paikalliset huomaavat viestisi niin eiköhän oikea osoite löydy.

Mielenkiinnolla kuulen ratkaisun mikäli vika löytyy.

Heikki
raul
Doctor Zhiguli

Viesti Kirjoittaja raul »

Alppilan Autohuoltoa voisi suositella, jonot tosin usein pitkiä.

Karjalankatu 9 eli siinä eltsun nesteen ja lintsin välissä :wink:
assa

Kattoyksiköstä on vastus ja vähän folioa ympäriltä kärähtänyt. Ei nä miten alumperin kytketty ja minkä arvoinen vastus. Onko kaavoja kytkennöistä tai pk-seudulla sellaista w210 omaavaa foorumilaista, ketä viitsisi katsoa / vilauttaa omasta kattoyksiköstä vatuksen tiedot sekä piirin folion rakenteen?

En tiedä onko sadetunnistimella varustettu tai t-mallin kattoyksikkö erimallinen kuin ei - luultavasti, omani on sadetunnistimella ja vuosimalli 2001 w210 t-malli.
assa

Tilasin käytetyn kattoyksikön, irroitin akun ja kytkin kiinni. Kaikki ongelmat poistuivat. Tarkoitus on kolvata viallinen kuntoon, joten jos jollakulla tuo N70 on sökönä, voipi kysellä josko sattuisi olemaan sama malli ( 208 810 77 01 XXXX ).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 sähkö”